Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • candreim

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
In primul rand, buna seara!
Detin un Opel Astra H 1.3 CDTI de cateva saptamani. E din 2006 si vin la dvs. cu o problema. Daca o fi. Posibil sa fie doar in capul meu.
Nu am intampinat nici macar o problema de functionare. Cand apas pedala, se si duce. Nu sta pe ganduri. Pe la 1800-2000 intra turbina in functiune. Ieri am mers cu a 3-a cu 4000 de ture si pedala nu era la podea. In videourile de mai jos nu am trecut eu de 4200. Cred ca eram cu pedala undeva la 70% din cursa ei. Sau poate mai putin. Nu o simteam a fi inadusita sau ca nu ar putea urca mai sus.
Si, din cate am inteles, ar fi avut parte de acea 'orbire' a EGR-ului.
Buba?
Dupa ce pornesc motorul, imi raman 2 martori aprinsi maxim 5 secunde. Din ce am citit pe aici, unul dintre ei (cel rosu de la ulei) se stinge odata ce ajunge ulei in motor. Undeva la 3-5 secunde. Deci nu ar fi problema.
Al doilea este cel de la check engine. Acel robinet. Se sting amandoi martorii odata. Nu sta unul mai mult decat celalalt aprins.
Plus ca la relanti am o fluctuatie de 2-3mm a acului. Iarasi, din ce-am vazut pe aici, nu ar fi nimic grav. Nu se aude nici un sunet ciudat. Nu vibreaza mai tare, nu zdruncina sau ceva. Doar ca e enervant la ochi. Am atasat si doua filmulete postarii pentru a fi mai explicit.
Intrebarea mea: tinand cont ca nu am probleme cu acceleratia (cum e in cazul EGR-ului) si ca nu e nimic diferit in functionare, am vreun motiv de ingrijorare?
Va multumesc!
Cu respect,
Cosmin M.
video 1

video 2


Ultima modificare facuta de candreim la Vin 02 Dec, 2016 11:03 pm
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Fa o diagnoza si verifica functionarea becurilor din ceasuri, pe rand.
Se intampla uneori ca vanzatorii sa cupleze "check engine" la becul de ulei. Mad
  • candreim

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Pai tinand cont ca nu simt nici o diferenta, ar putea fi o problema? Doar ca se sting 3-5 secunde mai greu acei martori.
Unul nu ar fi problema (cel de la ulei) din ce am citit pe aici.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am acelasi motor, la mine se sting la 1 sec. dupa ce pornesc.
O sa verific daca se sting in acelasi timp - ulei cu check.
Skip ads

  • candreim

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
OK, multumesc frumos!
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Si eu am acelasi motor si martorii se sting dupa ce pun contactul, mai putin la ulei si check engine care se sting dupa cateva secunde impreuna. Eu cred ca este normal, am masina de 2 ani si nu am nicio eroare.Aceleasi fluctuatii le am si eu la turometru, dar cu op com -ul diferenta de rotatii este mica (maxim 20). Si inca ceva Reseteaza INSP:
1. Se apasa si se tine apasat butonul de resetare a kilometrilor.
2. Se pune contactul
3. Va aparea scris pe ecran in locul kilometrilor urmatoare informatie "INSP" pt 2 secunde
4. Tineti apasat butonul in continuare pana vor aparea "---" (3 liniute)
5. Dati drumul la buton
6. Luati contactul.
  • candreim

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Deci nu ar fi problema, sa inteleg. Multumesc pentru raspuns!
Te rog insa sa ma lamuresti cu 2 lucruri. Nu am mai intalnit acesti termeni inainte. Am avut un Opel Vectra B din 2000. Nici cu termenii mecanici nu sunt foarte familiarizat.
Mai pe romaneste, ce zici aici?
"cu op com -ul diferenta de rotatii este mica (maxim 20). "
A doua nelamurire, de ce ar trebui sa resetez INSP? Nu functioneaza ca un timer pana la urmatoarea inspectie doar ca foloseste km in loc de o unitate de timp?
Cu stima,
Cosmin M.
  • klaus74

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Eu cred ca tu cauti probleme acolo unde nu sunt Smile
Cei doi martori se sting dupa pornirea motorului. Nu stiu daca chiar 5 secunde, n-am stat niciodata sa cronometrez, as zice 2-3 secunde mai repede.
Dar ma rog, eu am benzina, poate la diesel dureaza mai mult.
Skip ads

  • candreim

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Nu caut probleme.
Incerc doar sa aflu daca-i ceva normal.
Am mentionat in prima postare ca detin masina de vreo 3 saptamani. Nu m-am obisnuit inca cu ea si incerc sa 'omor' eventualele probleme din fasa. Very Happy
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Mai pe romaneste este posibil ca fluctuatiile respective sa fie si din cauza ceasului din bord.Din cate stiu eu cand apare INSP in bord trebuie facuta revizia(schimb ulei, filtre, etc) sau a trecut un an de la ultima.
  • candreim

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Astea au fost schimbate când am cumpãrat mașina, toate. Adicã au mai puțin de 800km.
Insp îmi apare doar când pornesc motorul apoi apare kilometrajul. La voi e diferit?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Au fost schimbate toate dar nu a fost resetat intervalul service. La fel este si la mine.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
candreim a scris:Pai tinand cont ca nu simt nici o diferenta, ar putea fi o problema? Doar ca se sting 3-5 secunde mai greu acei martori.
Unul nu ar fi problema (cel de la ulei) din ce am citit pe aici.

E ok.
Si la mine se sting simultan dupa 3 sec.
  • candreim

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru raspunsuri tuturor!
  • lory961

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2016

  • Mesaj Privat
sal si la mine e la fel cu becurile iar turatia la relanti are fluctuatii si la mine de noua dar doar daca o las pe liber iar masina merge turatia sare cateodata si peste 1000 dar foarte scurt iar cei de la reprezentanta au spus ca ceasul are ceva ma rog acum are 311000 si nu are nici pe dracu pune si reseteaza insp in rest jar si motorina ca masina nu are nimic
  • candreim

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Bunã ziua,
ÃŽntre timp am s schimbat partea cu cãrbune și relee de la alternator și fulia aferentã, se stricase acel ambreiaj și se rotea în ambele sensuri. Nu mai fluctueazã turația la relanti.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR