Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • daseth

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra J 2012 1.7 Diesel 110 cai. Imi tot apare martorul galben de motor cu eroarea P2085 - Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Intermittent Bank 1 Sensor 2

Am fost la un service Bosch si mecanicul de acolo a zis ca poate fi de la sonda lambda. Au verificat traseul sondei lambda, au dat cu spray de contacte la mufe. Totul parea ok, au sters eroarea. Au zis ca daca re-apare eroare trebuie schimbata sonda lambda. Dupa cateva saptamani eroarea a aparut iar.

Am mai citit putin si din ce vad sonda lambda nu citeste temperatura gazelor la evacuare, ci cantitatea de oxigen. http://www.pilotauto.ro/tun...unsuri-esentiale/

Deci ma poate lamuri si pe mine cineva cu urmatoarele intrebari:

1. Eroarea de mai sus indica probleme cu sonda lambda? Daca da, urmatorul pas e schimbarea ei?
2. Daca nu, exista un alt senzor de temperatura gaze evacuare dupa care trebuie sa ma uit? Pe epiesa.ro vad ca exista aceasta piesa de vanzare: https://www.epiesa.ro/senzor...rts-323513191.htm
Nu cumva catre aceasta componenta trimite eroarea de mai sus

Vreau sa lamuresc treaba asta pentur ca sonda lambda e de 2 ori mai scumpa decat sezonrul asta de temperatura. N-as vrea sa ma apuc de schimbat piese la nimereala.
Skip ads

  • VMarian

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Am aceeași problema si nu stiu ce sa fac un mecanic ma sfãtuit sa fac oo regenerare cu soluții
  • daseth

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Ai verificat traseul circuitului de la senzorul de temperatura de pe evacuare? Din ce am mai citit si eu sunt 2 senzori: unul pe DPF (care cred ca e fix cel din eroare) si altul inainte de convertorul catalitic (sper sa nu gresesc). Asta am mai gasit eu:
http://workshop-manuals.com...stem_1.7l_diesel_(lpl_or_lpv)/diagnostic_information_and_procedures/miscellaneous/dtc_p2084_or_p2085_lpl_or_lpv/
http://workshop-manuals.com...poor_connections/


O sa merg la mecanic sa imi verifice traseul si conexiunile acestor senzori.
  • IK_123

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Salutre tuturor!
Aș dori sã mã ajutați în rezolvarea unei(or) probleme recent apãrute la Opelul meu Astra J 2010, Hatchback 1.7 CDTI, 125 CP
Ieri (dupã o avertizare în prealabil din douã în douã zile la bord "Service Vehicle Soon") a apãrut martorul galben la bord și iar tester s-a înregistrat eroarea: P2085 - Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Intermittent Bank 1 Sensor 2
Întrebarea mea este:
Ce semnificã aceastã eroare și ce piesã trebuie schimbatã?
În plus, de vreo 4 luni încoace, când și când (dar mai ales c\nd motorul este rece) la relantiu îmi oscileazã turația, iar motorul toarce de parcã ar fi o pisicã. La tester nu a apãrut nicio eroare, iar un prieten bun mi-a spus cã s-ar putea sã fie regulator de debit de pe pompa de înalte. Știe cineva sã-mi spunã ceva sau sã mã sfãtuiascã în acest sens ...
Vã mulțumesc în avans! Very Happy
Skip ads

  • IK_123

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Salutare! Cum ai reușit sã rezolvi problema, acum și eu am problema asta. Mersi în avans! a scris:Am un Opel Astra J 2012 1.7 Diesel 110 cai. Imi tot apare martorul galben de motor cu eroarea P2085 - Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Intermittent Bank 1 Sensor 2

Am fost la un service Bosch si mecanicul de acolo a zis ca poate fi de la sonda lambda. Au verificat traseul sondei lambda, au dat cu spray de contacte la mufe. Totul parea ok, au sters eroarea. Au zis ca daca re-apare eroare trebuie schimbata sonda lambda. Dupa cateva saptamani eroarea a aparut iar.

Am mai citit putin si din ce vad sonda lambda nu citeste temperatura gazelor la evacuare, ci cantitatea de oxigen. http://www.pilotauto.ro/tun...unsuri-esentiale/

Deci ma poate lamuri si pe mine cineva cu urmatoarele intrebari:

1. Eroarea de mai sus indica probleme cu sonda lambda? Daca da, urmatorul pas e schimbarea ei?
2. Daca nu, exista un alt senzor de temperatura gaze evacuare dupa care trebuie sa ma uit? Pe epiesa.ro vad ca exista aceasta piesa de vanzare: https://www.epiesa.ro/senzor...idprod-325323689/
Nu cumva catre aceasta componenta trimite eroarea de mai sus

Vreau sa lamuresc treaba asta pentur ca sonda lambda e de 2 ori mai scumpa decat sezonrul asta de temperatura. N-as vrea sa ma apuc de schimbat piese la nimereala.

  • daseth

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2016

  • Mesaj Privat
La mine a fost senzorul de temperatura gaze evacuare poziție 2. Mai.precis senzorul de pe DPF.

Am fost la mecanic Opel și a zis cã e clar senzorul defect. Mi-a zis sa nu mã.obosec sa caut contacte proaste la mufe sau fire rupte, cã e sigur senzorul. Am comandat piesa, am schimbat acum totul e ok.

Deci senzor temperatura gaze evacuare poziție 2 , dupã catalizator. 350 lei pe epiesa.ro
  • IK_123

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Mersi mult Daseth de rãspuns! Respectele mele!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR