Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
buna seara. am o problema...cand cobor pantele....eu o scot din viteza...stiu ca nu e bine...dar vreau sa admir si eu peisajul...si eventuial o mica economie de benzina. problema e ca atunci cand e scoasa dn viteza...dupa vreo 2-3 minute de coborat...se opreste motoruul. mentionez ca doar atunci cabd e scoasa din viteza. mentionez ca motorul nu mi s-a oprit nicioadta in oras, la drum intins sau ...mnoah....ma intelegetui. la relanti sta iar foarte bine...ore intregi daca e cazul....e ceva masura de siguranta treaba asta...sa nu ocbori dealuri cu masian scoasa din viteza?😃...a....e un astra f c14nz hatchback. ms anticipat
Like
Skip ads

  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
scuzele de rigoare pt greselile din post....mi-am schimbat tastatura si tastele astea sunt mai mici:)
Like
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
daca ai putina benzina in rezervor si panta e destul de inclinata pot aparea probleme de genul asta
Like
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si atunci de ce atunci cand e bagata in viteza nu tuseste catusi de putin?....si aveam cam jumate rezervorul de benzina:D
Like
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,413
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
stiu ca nu raspunsul asta il asteptai, dar n-o mai scoate din viteza. Motive:
1- parte din franare ti-o face motorul, eviti suprasolicitarea franelor
2- economier de carburant, scoasa din viteza iti papa ca la relanti, in viteza si frana de motor, peste 2000 rpm papa 0 (cauta pe forum, nu eu am zis-o, ci altii)
3- nu iti mai moare motorul...
Like
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,289
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
cand e scoasa din viteza , la punctul mort , sunt foarte multi consumatori care afecteaza relantiul . O sa observi ca la relanti consumul e unul , daca aprinzi farurile consumul creste , daca e si cd-ul si farurile si proiectoarele si vreun scaun incalzit , consumul creste .
in plus de astea , faptul ca erai in mers motorul la relnti trebuia sa tina pe langa consumatori si servodirectia . Daca invarti de volan la relanti vei obsefva ca acesta are tendinta sa scada , dupa care motorul suplineste cu benzina scaderea relantiului , stabilizandu-l .
Nu sunt nici pe departe tehnic in explicatii insa e normal ca masina sa se chinuie putin mai mult sa stea la relanti in situatia amintita de tine .
Like
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
hehe..mi se pare tare interesant....si plauzibil...foarte interesant...mersik mult.
Like
  • mogo

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
foarte bine spus bertone.....
Like
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG