Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
buna seara. am o problema...cand cobor pantele....eu o scot din viteza...stiu ca nu e bine...dar vreau sa admir si eu peisajul...si eventuial o mica economie de benzina. problema e ca atunci cand e scoasa dn viteza...dupa vreo 2-3 minute de coborat...se opreste motoruul. mentionez ca doar atunci cabd e scoasa din viteza. mentionez ca motorul nu mi s-a oprit nicioadta in oras, la drum intins sau ...mnoah....ma intelegetui. la relanti sta iar foarte bine...ore intregi daca e cazul....e ceva masura de siguranta treaba asta...sa nu ocbori dealuri cu masian scoasa din viteza?Very Happy...a....e un astra f c14nz hatchback. ms anticipat
Skip ads

  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
scuzele de rigoare pt greselile din post....mi-am schimbat tastatura si tastele astea sunt mai mici:)
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
daca ai putina benzina in rezervor si panta e destul de inclinata pot aparea probleme de genul asta
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si atunci de ce atunci cand e bagata in viteza nu tuseste catusi de putin?....si aveam cam jumate rezervorul de benzina:D
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
stiu ca nu raspunsul asta il asteptai, dar n-o mai scoate din viteza. Motive:
1- parte din franare ti-o face motorul, eviti suprasolicitarea franelor
2- economier de carburant, scoasa din viteza iti papa ca la relanti, in viteza si frana de motor, peste 2000 rpm papa 0 (cauta pe forum, nu eu am zis-o, ci altii)
3- nu iti mai moare motorul...
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
cand e scoasa din viteza , la punctul mort , sunt foarte multi consumatori care afecteaza relantiul . O sa observi ca la relanti consumul e unul , daca aprinzi farurile consumul creste , daca e si cd-ul si farurile si proiectoarele si vreun scaun incalzit , consumul creste .
in plus de astea , faptul ca erai in mers motorul la relnti trebuia sa tina pe langa consumatori si servodirectia . Daca invarti de volan la relanti vei obsefva ca acesta are tendinta sa scada , dupa care motorul suplineste cu benzina scaderea relantiului , stabilizandu-l .
Nu sunt nici pe departe tehnic in explicatii insa e normal ca masina sa se chinuie putin mai mult sa stea la relanti in situatia amintita de tine .
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
hehe..mi se pare tare interesant....si plauzibil...foarte interesant...mersik mult.
  • mogo

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
foarte bine spus bertone.....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR