Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • AAdy608

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Simptome: lipsa putere

Cod(uri) eroare: 242f66
buna seara
am achizitionat si eu un astra 1.7 cdti de 110cp acum aproximativ o luna jumatate 1000 km fara nici o problema in conditii de mers in oras si un drum Bucuresti-Timișoara apoi in drum spre Olanda a inceput sa se auda un zgomot ca si un suerat doar in mers si la viteze de peste 30 40 km/ora cand masina sta pe loc nu se aude nimic chiar si cand turez motorul
la sosirea in Olanda sa aprins martorul check engine dupa care am inceput sa caut pe internet cauze am facut testul cu pedale si mia dat 242f66 documentanduma pe forumuri am ajuns la concluzia ca este ceva legat de DPF dupa care am mers la mecanic. Cand am ajuns masina mea sa "speriat" si a disparut eroarea
mecanicul zicea ca sar putea sa fie EGR nu DPF
am cumparat modulul op-com si iam dat un test acceasi eroare
am descoperit saturatia filtrului de particule la 68% dupa care iam dat o regenerare bucuranduma ca am scapat de problema
dupa 2 saptamani din nou martor check engine saturatie 74% de data asta din nou regenerare
precizez ca am 5000km cu masina si nu sia facut singura regenerarea conduc destul de sportiv zic eu schimb la aprox 3000 de ture si din cei 5000 km aprox 3500 sunt facuti pe autostrada
alta problema este ca motorul nu merge rotund oscileaza la relantii intre 840 si 890 ture (pe op-com) si parca nu are viata pana nu depasesc 2500 ture
de 2 zile merg cu laptopul conectat prin op-com si urmaresc saturatia care in acste 2 zile a crescut cu 20 procente
am atasat un scurt video cu testul EGR eu numi dau seama ce poate sa insemne si nici nu gasesc pe internet
va rog daca ati intalnit problemele astea sau aveti cunostiinte sa ma sfatuiti si pe mine ca ma disperat masina asta iar joi plec in Romania si parca nici numi vine sa plec cu ia la drum

va multumesc si va rog sami scuzati greselile de ortografie


Model: astra
An fabricatie: 2009
Cod motor: z17dtj
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am acelasi motor. Doar ca filtrul e anulat, demontat, si masina resoftata.
Oscilatiile sunt de la SCV, e un regulator pentru motorina. Se poate demonta, curata, freca, cu o pasla, cu smirghel foarte fin ( granulatie 2000-2500 , udat cu motorina ) , sau se poate inlocui ( 380 ron).
Suieratul pe care il auzi e un zgomot comun motoarelor de tipul asta; nu afecteaza motorul; e doar deranjant.
Filtrul e normal sa se tot satureze, dar regenerarea porneste mai tarziu. Nu mai da regenerare din op-com ! Nu stiu sa iti explic de ce nu e bine, dar stiu clar ca nu e bine.

Si ca un sfat prietenesc: daca vrei sa pastrezi masina, gandeste-te serios la anulare DPF , EGR. Succes
  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR