Ai uitat parola?


  • sndionut

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua! Am o problema cu care sper sa ma puteti ajuta:
Sunt posesorul unui autoturism marca Opel Astra H, an 2007, benzina, 1.6 16V, cod motor Z16XER.
De mai mult timp cred, dar eu abia de vreo 3-4 saptamani am observat, dimineata cand pornesc motorul, sau si in timpul zilei, dar motorul este rece, imi porneste ok, dar apoi incepe sa scada turatia, pana aproape a se opri, apoi se tureaza si iar scade, cam de 6-7 ori, pana cand se incalzeste putin motorul, dupa care merge ok. Uitandu-ma la consumul instant imi apar valori foarte mari cand se tureaza si aproape de 0,5, cand da sa moara motorul.
Nu stiu care este problema, dar as vrea sa-i gasesc o rezolvare, ca se apropie sezonul rece si nu vreau sa raman fara masina.
Mentionez faptul ca recent am schimbat si uleiul si filtrele cu exceptia celui de benzina, pe care nu l-am schimbat niciodata, si nu stiu daca a fost schimbat vreodata. Eu am mers cu ea aproximativ 17.000 km, iar ea are in total (dupa cum apare in bord!), 108.000 fara ceva. Uitasem, am curatat si clapeta de acceleratie..
As incerca pe la mecanicii din cartier dar mi-e groaza de alde nenea care iti spun sa schimbi tot, pana cand gasesc piesa care era defecta. De aceea apelez la forum, fiindca sunt sigur ca voi gasi o rezolvare aici, sau cel putin un inceput de rezolvare.
Referitor la filtrul de benzina, se schimba greu? Un de este pozitionat?
P.S.: Nu imi mai recomandati,va rog, pe cei de la EDS! Am fost la ei cu o problema, am plecat bou si am venit vaca. Mi-au spus ca nu s-a manifestat defectul in conditiile in care la momentul plecarii de la ei, acesta se manifesta!
  • DevilsRock

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,Aproximativ aceeasi problema am avut-o si eu la masina mea ,Opel Asta H Z16XER,dimineata cu motorul rece statea subturata la relanti si cand apasam acceleratia motorul dadea sa moara,nu puteam pleca de pe loc decat cu turatii de peste 2000,am fost la reprezentanta Opel si cei de acolo mi-au schimbat sonda lamda 2 de dupa catalizator,problema fiind la ea,acuma abia maine dimineata ma pot pronunta daca problema chiar era sonda sau doar m-au descaltat de 350 lei!
  • sndionut

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare! Mersi frumos ca ai bagat in seama postul meu. Ce s-a intamplat? S-a rezolvat problema?
  • DevilsRock

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,problema mea nu sa rezolvat asa cum speram eu,faptul ca a schimbat sonda a fost doar pentru ca ea nu citea corect temperatura la motor,cei de la service tot imi baga pe gat problema cu variatoarele si sustine tare ca de acolo e problema,am mai intrebat la alt service reprezentanta si mi-au recomandat sa verific debitmetrul de aer,cica problema este strict la aprindere,nu se realizeaza corect amestecul de aer cu combustibil s.a.m.d ,acuma am dus masina din nou la service si m-am certat cu aia acolo,si din nou ajung la aceeasi chestie,ca nu cunosc sursa problemei masini! Tinem Aproape!
  • sndionut

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara! Va multumesc ca mi-ati raspuns. Imi pare rau ca problema dvs nu s-a rezolvat. Voiam sa va spun de ieri, dar am asteptat rezultatul, eu am schimbat sonda lambda 2 anul trecut in octombrie fiindca dadea o eraoare la tester. Dar problema a persistat, pana in prezent, cand a devenit deranjant si vreau sa o rezolv. Un mecanic mi-a spus ca problema ar putea fi de clapeta de acceleratie, cum ca ar trebui, ce va de genul, programata. La sfarsitul saptamanii viitoare voi ajunge si eu in service cu ea. Problema mea este ca nu imi da nicio eroare pe tester...Va voi tine la curent cu evolutia reparatiei. O seara buna!
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Eu as verifica membrana din capac-ul culbutori daca nu este rupta pentru inceput
P.S - Variatoarele nu au treaba cu pornirea grea la rece.
P.S 2 - Sonda 2 schimbata dejeaba clar

Filtru benzina la H 1.6 si 1.8 - 90% nu are masina din fabrica


Ultima modificare facuta de vlad-OPC la Sam 30 Sep, 2017 12:23 pm
  • DevilsRock

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Daca motorul se inneaca la relanti cand accelerez nu vad ca problema mea ar fi la ceea ce spui tu,la mine este o problema de aprindere sau distributie,membrana aceea este pentru etansare si nimic mai mult!
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Daca stii asa de sigur ca este de etansare cum spui tu... de ce mai intrebi unde e problema ? Sigur stii despre ce este vorba ?



Membrana si garnitura sunt lucruri foarte diferite
  • DevilsRock

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Nu am spus ca stiu sigur care este problema mea,am 5 vizite la reprezentanta si nici nu acum nu stiu ce are masina,parerile imi sunt impartite,si exact cum am spus mai sus nu vad legatura la acea garnitura de la culbutori cu problema mea si a colegului de mai sus,din cate stiu eu garnitura aia pastreaza etans presiunea exercitata de uleiul care face ungerea la tacheti sa nu existe joc ,daca gresesc te rog sa ma corectezi!
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,190
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Uite faci un test simplu.

Cu motorul pornit, scoate capac-ul de la ulei ( cel galben ) si joja de ulei simultan amandoua din motor... si fix 3 secunde le pui la loc simultan. Daca incepe brusc sa scada turatia si se inneaca de 2-3 ori.
Atunci ti-ai gasit problema Wink
  • DevilsRock

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Deocamdata masina se afla in service si cu siguranta o sa incerc si ideea ta!
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,689
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Daca scade nivelul la ulei este sparta membrana.
  • nebleabogdan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z14XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua legat de raspunsurile dvs am si eu o problema la opelul meu motor 1.4 cu gpl cand este rece sau daca o las nepornita mai mult de 7-8 ore ,la prima cheie invarte motorul dar nu da semne la a2a o ia dar moare dupa cateva secunde,acum ca a dat frigul porneste si mai greu trebuie sa o tin din spițuri tin sa mentionez ca am deconectat gpl.ul 2 zile închizând robinetul de la butelie si scoaterea furtunului de la injectoarele gpl, problema tot persistă,Am inlocuit egr,motoras pompa benzina,injectoare senzor turatie problema tot persistă pe tester nu apare nici o eroare ...poate ma ajuta cineva o zi buna
  • DevilsRock

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Bujiile le-ati verificat?
  • nebleabogdan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z14XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Da am verificat si bujiile înainte inainte sa schimb o mulțime de piese pe care mi le spunea la fiecare service
  • Georgius

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Calculatorul pe Gpl lasa masina sa treaca pe aceasta combustie doar cand ajunge la o temperatura X, probabil vreo 50-60 grade in general (setabila oricum). Dar daca ai inchis si robinetul ai exclus 100% faptul ca ar scapa si Gpl totodata cu benzina pentru a ineca motorul...un inceput.
Verifica si pompa de benzina/presiunea in rampa la pornire si furtunele pompei din rezervor. Posibil sa iti scapa presiune.
  • nebleabogdan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z14XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Am incercat sa o pornesc pe gol si tot cam aceleasi simptome are sa fie debitmetru de aer?
  • nebleabogdan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z14XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Pe gpl...
  • CMarius637

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Oct 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Eu am un opel astra h 1.6 benzina+gpl 85kw 2007 . Problema mea este tot atunci când motorul este rece. Oscilează turația la relantii, normal stă la 850 rpm, iar când o accelerez, prima data scade turația pana pe la 600 rpm și apoi se accelerează. Dacă pornesc la drum cu motorul rece, când pun frână sau o scot la liber, motorul moare, în cel mai bun caz dă să moară, ajunge pe la 350 rpm. Daca aștept cu motorul pornit vreo 10 minute sa se încălzească motorul, nu îmi mai moare, doar când pun frână se subtureaza unic și dupaia își revine. Atunci când motorul îi și mai cald, merge ca unsă. La rece am mai observat și consumul mult mai mare . Va rog ajutați mă cu niște sfaturi. Am fost deja la reprezentanță de 2 ori și nu au găsit problema. Pe tester nu dă nici o eroare și nici la testul cu pedala. Multumesc
  • DevilsRock

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,numai merge la reprezentanta ca te fura pe fata aia,aproximativ aceeasi problema o am si eu,am facut o compresie si rezulta ca nu functioneaza supapele cum trebuie,sunt infundate si de aici problema mea,recomand si la tine o compresie la cilindri pentru inceput.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata