Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • petiutza

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Sunt nou pe forum am o problema si nu stiu cat de grava e.Sunt posesor de Opel Vectra C16nz 1991 si de cateva zile la drumuri foarte scurte creste temperatura apei pana la 100 grade, o data a ajuns pana la 110. Nu stiu care este explicatia. Pe langa asta nu imi porneste termocupla. Se pare ca termostatul nu detecteaza temperatura din radiator. Ce pot sa mai spun e ca am lasat masina la relanti si am urmarit daca creste temperatura. A crescut pana la 100 dar cand am incercat sa vad daca radiatorul e cald am constatat ca nu e.
Poate sa ma ajute cineva?
Cu o indrumare sau un sfat.........
Va multumesc anticipat!
Skip ads

  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
daca temperatura este la 100 si radiatorul este rece, eu cred ca raspunsul este simplu: TERMOSTATUL sta inchis.
  • dumitrache marius

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Tecuci-GL
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Verifica daca mai apa in vasul de expansiune si daca circula apa prin circuitul mic (adica prin vasul de expansiune si radiatorul de caldura). Daca ai pierdut apa din vasul de expansiune nu-ti mai deschide termostatul ca nu mai ajunge apa la el.
  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am o problema tot cam ca a ta. Azi pe la 3 am plecat cu masina, caldura...26-27 grade, mers in oras cam 10 minute, si inca nu se ridicase apa la motor, era tot la minim. Chiar asa de greu se incalzeste la motoarele astea de 2.0 dti?, caci motorul era f.cald, nu puteai sa tii mana pe el....deasemenea si caroseria ca doar e neagra Smile))....
Skip ads

  • jacsongt

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Calibra 1996 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Termostatul si termocupla au domenii diferite de temperatura . Intai deschide termostatul apoi termocupla trebuie sa de comanda la ventilator . Dau un exemplu la masina mea (Calibra 2.0 ) termostatul deschide pe la 90 de grade....iar termocupla pe la 95 de grade). Si eu am avut aceeasi problema si le-am rezolvat prin inlocuirea amandoura . Ambele le poti verifica daca le demontezi si le introduci intr-un vas cu apa fiarta.
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
E foarte simplu de verificat: cind indicatorul temperaturii apei ajunge la a doua liniuta de pe bord, vezi daca partea dreapta a radiatorului (si mai ales in zona termocuplei) si furtunul gros care duce spre radiator sunt fierbinti sa nu poti tine mina. Daca nu, atunci termostatul este blocat si trebuie schimbat. Daca sunt fierbinti, atunci cu motorul inca pornit, scoate mufa de la temocupla si fa scurt cu un fir ceva si vezi daca porneste ventilatorul. Daca porneste, lasa-l pornit si urmareste daca indicatorul incepe sa scada (adica daca se raceste apa). Daca nu, atunci tot termostatul sau alta problema pe circuit (lipsa apa, circuit sau radiator infundat etc). Verifica si papucii de la termocupla care pot fi oxidati si nu mai fac contact cum trebuie. Bafta!
  • jacsongt

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Calibra 1996 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat de mult problema prin inlocuirea termostatului si a termocuplei. Oricum multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR