Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • pnuhttp

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Va salut colegii opelisti !
Vin si eu cu urmatoarea problema, iar daca s-a mai discutat referitor la aceasta peroblema rog mutare topic sau indrumare catre remediere.

Simptome:
De cand a venit frigul si dau drumul la caldura, dupa ce se incalzeste habitaclul incepe sa fluiere aeroterma usor usor dar mai alls la viraje si pe drum cu denivelari, te scoate din minti. Repet, numai dupa ce se incalzeste, nu la rece.
Masina este dotata cu clima iar comenzile functioneaza toate: 7 trepte de ventilatie, ventilatie fata-jos-parbriz, dezaburire fortata parbriz, recirculare, auto...
Asa ca rog colegii care sigur au mai intampinat aceasta problema, sa sara in ajutor.

Cod(uri) eroare:
---- NU are (in urma testului cu pedale). In afara de 017152 care nu are treaba cu ventilatia.
Model: Astra H, Combi
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z16XEP

Multumesc frumos,
Lucian
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Lagare cu probleme(uzate)...!
  • pnuhttp

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2010

  • Mesaj Privat
big_electro61, exista remediere, sau inlocurie aeroterma?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Se inlocuieste electromotorul respectiv...
Skip ads

  • pnuhttp

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2010

  • Mesaj Privat
REZOLVAT: desfacut aeroterma si unsi rulmenii cu ulei de mecanisme fine. Sper sa tina cat mai mult..... Cu ocazia asta am schimbat filtrul habitaclu, astfel s-a imbunatatit enorm calitatea aerului dar si puterea cu care sufla. Inainte steteam cu aeroterma la treptele 3-4-5, iar acum la 1-2 este mai mult decat suficient.

Va salut!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
O sa vedem cit tine interventia...! De regula,lagarele sunt din bronz grafitat,caz in care "ungerea" nu da rezultate...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
pnuhttp a scris:REZOLVAT: desfacut aeroterma si unsi rulmenii cu ulei de mecanisme fine. Sper sa tina cat mai mult.....

Dacã rulmenți ai gãsit acolo, ceea ce mã îndoiesc, ãia se ung cu vaselinã...
Cel mai probabil, cum spune și big_electro61, sunt lagãre din bronz, la care n-o sã le prea pese (ptr mult timp) de uleiul adãugat...din experiențã, se cam cere înlocuit electromotorul, dar asta o sã ne spui tu mai încolo ... sau nu.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Un lagar din bronz(si doar atit) se gripeaza in citeva secunde de functionare,in cazul unui electroventilator,pe cind un lagar din bronz GRAFITAT,asigura mii de ore de functionare...,diferenta consta in existenta lubrifiantului...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR