Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Este vreo diferenta intre aceste doua motoare? De exemplu daca cineva cu un motor A20DTJ trebuie sa schimbe motorul si are un A20DTH...ce probleme pot aparea? Din cate stiu diferenta este doar din soft. Ma poate ajuta cineva cu un raspuns concret, daca exista vreo diferenta ce poate intervenii la montarea motorului sau in timp?
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu vad ce problema ar aparea atata timp cat motoarele sunt identice iar diferenta e facuta de ECU......chiar daca A20DTJ are cutie M32 si turbina nu e facuta de acelasi producator.

P.S: Ai gasit un motor bun la pret si il tii de rezerva? Smile.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Esti chiar asa de sigur ca turbina difera?
Eu am inlocuit turbina si iti pot confirma ca este aceeasi turbina si la A20DTJ si A20DTH... ,producatorul fiind roman..Wink

Daca vrei sa vezi daca sunt diferente poti incerca aici:
http://ecat24.com/opel/catalog/types/1/21/
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
E luat din alt topic:

maiandrei a scris:La A20DTC (110 CP), A20DTJ (130 CP) si A20DTH (160 CP) sunt aceleasi injectoare, turbocharger, intercooler.
La A20DTR (190 CP) sunt alte injectoare, intercooler si bineinteles sistem turbocharger.
Incepand cu 2011 au introdus A20DTL (110 CP) si A20DT (130 CP). Alt turbocharger, alte injectoare, acelasi intercooler....


Le-am incurcat un pic......deci diferente sunt la A20DTL si A20DT.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ca sa fim putin ontopic,motoarele sunt identice,cel putin pana in 2011,difera kit-ul de ambreiaj(volanta,disc,placa,etc)...,avand in vedere faptul ca difera tipul de cutie utilizat, pentru fiecare motor...
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca si cele din 2011(cel putin de la inceputul anului) sunt identice cu cele 2008-2010. La mine DTx(ECU de DTH original al masinii + cutie F40) are fix 160CP si.... fizic este identic cu restul!
  • mneadan

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Și eu am ecoflex cu a20dth din 2011 de 130cp. ÃŽn toate actele am dth, inclusiv dacã fac decodare vin. Totusi imi da la un moment dat: ENGINE,REDUCED PERFORMANCE. Tot la decodare vin îmi spune ca am și cutie f40. Sa înțeleg ca o pot duce la 160cp fãrã probleme? Smile)
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ai motor DTH, insa este cel cu norma de poluare redusa...Ecoflex, ai noroc, poti ridica cuplul la 450Nm...
Skip ads

  • mneadan

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ok, merci frumos. Crezi ca merita, ma supun la riscuri?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Din punctul meu de vedere, merita, acum depinde de ce iti doresti...
  • mneadan

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Mulțumesc, am o programare la EDS luni și o sa le cer și lor pãrerea + ii întreb cat m-ar costa.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
350 Euro...😉
Skip ads

  • mneadan

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2016

  • Mesaj Privat
ÃŽn cazul asta, vorba aia...las-o asa, ca merge Smile)
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Dai mai muți cai ca sa ai de unde schimba angrenaj.ca si costã mutin
  • alexandru_mihai1975

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salut acelasi lucru am si eu trecut in carte dar pe facturile de la opel romania apare tot DTH pânã la urmã cati cai am ca in carte scrie 96 le adica 131 cp
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
96 kw inseamna 131 de cai.118 kw sint 160 de cai
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR