Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • gpetrescu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare

Nu reusesc sa mai pornesc masina de 2 zile si nu stiu ce pot sa-i mai fac, poate ma ajuta cineva. Am schimbat uleiul si filtrele iar in momentul in care am schimbat filtru de motorina a m-a mancat in cur sa pun contactul ( ca sa vad daca am montat bine becul din torpedou ). In momentul acela mi-a aruncat motorina pe motor, nu foarte multa ca nu am lasat contactul pus dar indeajuns ca sa intre la fire sau nu stiu si sa nu mai porneasca. Am observat ca la masina e posibil sa se mai fi lucrat la parte electrica deoarece sunt fire izolate. Ideea e ca toate aparatele electrice funtioneaza pana pun contactul. Cand pun contactul scoate un sunet si toate aparaturile o iau razna iar cand dau la automat face doar un click si se sting toate becurile iar casetofonu imi da flash-uri.

Cum as putea remedia problema ? Stie cineva unde mi-a intrat motorina ca sa dau jos sa curat ? Am incercat sa usuc cu feonul vreo ora dar nicio sansa si pe frigul asta se evapora greu motorina...

Multumesc frumos!

----
Model: Astra
An fabricatie: 2008
Cod motor: Z13DTH
Skip ads

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

daca se aude doar clic si nu invirteste electromotorul mie imi suna ca si cum ar fi carbunii acestuia uzati sau nu s-ar face contactul de forta in bobina bendixului de pe electromotor.

poate a ajuns motorima pe electromotor si cumva nu mai fac carbunii contact cu rotorul(colectorul), oricum eu prin zona aceea as cauta (repet, daca se aude doar clic si nu invirteste).

verifica si bornele de pe baterie si electromotor sa faca bine contact iar tensiunea pe baterie cind dai la automat trebuie sa nu scada sub 10 V, altfel cad acele sub zero si tremura, la mine a fost semn clar ca bateria era pe duca si a trebuit schimbata.

oricum, poate fi si o coincidenta pur si simplu, faptul ca tocmai cind a sarit putina motorina prin motor sa nu-ti mai porneasca.


Ultima modificare facuta de gabimilo1 la Mar 14 Nov, 2017 10:37 am
  • gpetrescu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut

Pe langa acel click, cand pun contactul toata instalatia electrica o ia razna spre elemplu casetofonul incepe sa imi dea flashuri si toate luminile din bord se sting... Asa ca banuiesc ca motorina a ajuns undeva unde face un scurt si se duce curentul din instalatie. Intrebarea e unde ar putea sa fie asta ?

Merci!
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca in timpul efectuari operatie de schimbare a uleiului si filtrelor sa stat cu usile deschise este posibil sa se fi golit bateria si asa cum zicea si colegul mai sus, de aici tremuratul acelor. Verificati bateria sau incercati cu una care stiti ca este incarcata.
Skip ads

  • gpetrescu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut Marius,

Nu am apucat sa mai umblu la masina.. Nu vad de ce ar fi bateria slaba atata timp cat nu pun contactul, casetofonul merge la volum maxim.. Am verificat si claxonul ... Bateria cedeaza in momentul in care pun contactul.. O ia razna toata aparatura electronica inclusiv luminile daca sunt aprinse incep sa dea flashuri...

Am sa verific si teoria cu bateria cand ajung acasa.

Merci de raspuns!
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ar trebui masurata bateria inainte si dupa ce puneti contactul, astfel veti vedea cat se consuma.In momentul cand se pune contactul se alimenteaza unele componente printre care si pompa de motorina din rez. care este mare consumatoare. Existenta unui scurt ar duce la arderea sigurantei/ sigurantelor. In compartimentul motor, partea stanga se afla ECU si tabloul cu sigurante, verificati si acolo.Calculatorul vede cat de buna este bateria si atunci avertizeaza si el cum poate. Smile
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
ECU cauta-l sub protectia din plastic de la roata stanga fata(nu cred ca avea cum sa intre motorina in el).Ar fi mai bine sa postezi o fotografie cu zona in care a sarit motorina.Este posibil sa ma insel dar motorina nu provoaca scurtcircuit.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
mariustintea a scris: pompa de motorina din rez. care este mare consumatoare.
Daca electropompa din rezervor o fi consumator mare,atunci bujiile incandescente...,cum or fi?!
  • gpetrescu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,

Problema s-a rezolvat dupa ce am incarcat bateria. Se pare ca o lua razna computerul pentru ca nu a reusit sa amorseze pompa de motorina din cauza ca puterea bateriei nu era suficienta.

Am scapat ieftint Smile

Multumesc de raspunsuri si de ajutor!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR