Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • SDM
  • OP
  • 38 mesaje
  • din 02 Feb 2009
  • Astra 2007 Z17DTR
  • Caras-Severin
  • SDM

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Simptome: o ușoarã bãtaie în motor la pornire

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z17DTR
Bunã seara. Ce aditiv pentru ulei motor se poate folosi la Opel Astra H Z17 DTR/2007 (rulaj 212500 Km) ? Întreb asta pentru cã am observat/auzit o bãtaie la pornire dimineața. Bãtaia dispare imediat ce s-a stins martorul la presiune ulei motor.
Mulțumesc
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut ,eu cred ca ai uleiul de motor prea gros pentru perioada rece .....de ce vrei sa aditivezi uleiul ,eu zic sa schimbi uleiul cu unul mai subtire.Daca zici dupa ce ce se stinge martorul dispare zgomotul sigur uleiul este prea gros si ajunge mai greu sus in rampa si de aici zgomotul , sau ponpa de ulei are uzura ,sau uzura motor ceea ce e mai grav.
Ce ulei folosesti si dupa cat timp se stinge martorul?
  • SDM
  • OP
  • 38 mesaje
  • din 02 Feb 2009
  • Astra 2007 Z17DTR
  • Caras-Severin
  • SDM

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Folosesc ulei: GM Genuine 5W-30 dexos 2 adus din Germania. Martorul se stinge dupã 3-4 secunde de la pornire.
https://youtube.com/watch?v=gD-DA6GkEww
Mulțumesc


Ultima modificare facuta de SDM la Sam 18 Nov, 2017 7:46 pm
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
5w30 este ok ,dar marca este cam slabuta,personal am folosit GM Genuine si nu am fost multumit ,il ardea si pana la 10000 km completam cam 1l ,dupa ce l-am schimbat cu Castrol magnatec nu am mai completat deloc de la schimb la schimb.Acum am Mobil x clean 8100 dexos 2 5w 30 de care sunt multumit.
Ce sa zic poate fi pompa de ulei si poate fi si chiar motorul uzat desi nu prea as crede la 215000 km.
Unde se aude zgomotul ,in partea de sus a motorului sau jos.
3..4 sec .pana se stinge martorul este totusi putin cam mult , eu cred ca tot uleiul este problema.
Skip ads

  • SDM
  • OP
  • 38 mesaje
  • din 02 Feb 2009
  • Astra 2007 Z17DTR
  • Caras-Severin
  • SDM

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2009

  • Mesaj Privat
RADU FLORIAN, mulțumesc de rãspuns. La mine nu consumã ulei; schimb uleiul la 10.000 Km. Zgomotul se aude undeva în partea de sus, dar nu sunt sigur de asta. Dacã ar fi jos, sigur ar fi linia. Am pus un link pe Youtube, te rog sã asculți cu atenție, edși pe film zgomotul are intensitatea diminuatã. Am oprit mașina la orele 13.00 azi și la 19.40 am repornit și zgomotul se aude. Mã gândam la un adititiv cu teflon sau bisulfurã de molibden. Am reținere sã nu facã o reacție cu uleiul dexos 2. Mulțumesc
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Dexos 2 este ulei pt. Dpf ,ai asa ceva de fol.acest ulei?
Nu ma refeream ca motorul tau consuma ulei ,nu ma intelege gresit ,ziceam ca la fosta mea masina fol. Gm si il ardea ,dar dupa ce am schimbat marca uleiului nu mai completam deloc.
Daca zici ca zgomotul se aude sus ,clar acolo uleiul ajunge un pic mai tarziu ,asta inseamna ulei sau pompa de ulei.
Nu ar strica sa schimbi si filtrul de ulei cu ceva mai bun .
Daca aditivezi uleiul (aditivul pt.ulei este pt.motoare uzate )este posibil sa nu mai ai zgomote o perioada si dupa sa apara iar.
  • SDM
  • OP
  • 38 mesaje
  • din 02 Feb 2009
  • Astra 2007 Z17DTR
  • Caras-Severin
  • SDM

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Sigur, am Opel Astra H Z17 DTR. Luni voi schimba uleiul GM dexos 2 cu Motul 8100 x clean 5W30 sau 40 și evident filtrul de ulei. Mulțumesc
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Sa ne tii la curent .Bafta .
Skip ads

  • SDM
  • OP
  • 38 mesaje
  • din 02 Feb 2009
  • Astra 2007 Z17DTR
  • Caras-Severin
  • SDM

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Sigur, voi reveni !
  • SDM
  • OP
  • 38 mesaje
  • din 02 Feb 2009
  • Astra 2007 Z17DTR
  • Caras-Severin
  • SDM

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am schimbat uleiul și filtrul la 7000 Km dar am pus același tip de ulei, GM 5W30-dexos2. Am mãsurat volumul de ulei și cred cã este mai mult, probabil a ,,bãgat” puținã motorinã în baie (bãnuiesc cã asta s-a produs la una, douã ratãri ale regenerãrii. Se simte o ușoarã scãderea zgomotului la pornire. Am pregãtit uleiul Motul 8100 x-clean 5w40, dar vreau cu uleiul GM sã încerc sã depistez cauzele zgomotului. Știe cineva unde este supapa de descãrcare a suprapreiusnii din sistemul de ungere al motorului Z17DTR ? În pompã se pare cã nu este amplasat. Ar putea sã fie în carcasa filtrului de ulei sau în bloc în dreptul carcasei filtrului de ulei ? Mã ajutã cineva cu o sursã/link de documentații/schițe ?
Mulțumesc tuturor și multumiri speciale lui RADU FLORIAN.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Un sfat, daca uleiul GM e adus din Germania folosestel pe acela, nu schimba cu alta marca.
Uleiul pentru Germania e mult superior fata de ce se gaseste pe europa de est.
E mai scump dar merita toti banii.
  • SDM
  • OP
  • 38 mesaje
  • din 02 Feb 2009
  • Astra 2007 Z17DTR
  • Caras-Severin
  • SDM

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2009

  • Mesaj Privat
taxi 43 edy: multumesc pentru rãspunsul referitor la ulei. Este adus din Germania (am folosit acest ulei pe parcursul a 20.000 Km; acum sunt la al treilea schimb), dar tot nu s-a rezolvat problema prezentatã de mine aici. Totusi sper sã fie o problemã de ,,scãpare” a presiunii de ulei undeva la o supapã (ex.: cea de descãrcare a suprapresiunii). În același timp sper sã nu fie la cuzineții de maneton, asta ar fi grav. Frecvența bãtãii spre acolo mã orienteazã sã cred cã ar putea fi sursa. Omul din speranțe trãiește !
Skip ads

  • SDM
  • OP
  • 38 mesaje
  • din 02 Feb 2009
  • Astra 2007 Z17DTR
  • Caras-Severin
  • SDM

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Un injector parțial afectat poate produce explozia anticipat ? adicã în avans fațã de momentul optim dictat de senzori și ECU ?
  • SDM
  • OP
  • 38 mesaje
  • din 02 Feb 2009
  • Astra 2007 Z17DTR
  • Caras-Severin
  • SDM

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Un injector parțial afectat poate produce explozia anticipat ? adicã în avans fațã de momentul optim dictat de senzori și ECU ?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cu placere , deci tu ziceai ca zgomotul se aude sus deci la axele cu came si tacheti ,atunci eu cred ca ori uleiul ajunge putin mai greu sus la tacheti din cauzele:
Ulei prea gros.
Pompa ulei uzata .
Mizerie in baia de ulei si s-a infundat sorbul la pompa de ulei ,partial.
Filtru de ulei de calitate proasta.
Poata sa tacane un tachet putin mai uzat pana ajunge uleiul sus din una din cauzele de mai sus.
Poate fi motorul uzat , dar putin probabil .
Eu nu cred ca ar fi vreun injector ,nu are legatura cu uleiul si stingerea martorului de la ulei din bord si cred ca s-ar auzi mai mult timp un injector care tacane.
  • SDM
  • OP
  • 38 mesaje
  • din 02 Feb 2009
  • Astra 2007 Z17DTR
  • Caras-Severin
  • SDM

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc, mã gândesc la tot felul de cauze.
  • SDM
  • OP
  • 38 mesaje
  • din 02 Feb 2009
  • Astra 2007 Z17DTR
  • Caras-Severin
  • SDM

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Dupã multe ore petrecute în studiu am constatat cã este foarte posibil ca sursa bãtãilor și stingerea cu întârziere a martorului de presiune ulei sã fie datoritã filtrului de ulei. Cine cunoaște forma carcasei filtrului de ulei de la Astra G și H, acceptã cã acolo intrã aproximativ 350 ml ulei. Consider cã datoritã formei nepotrivite a filtrului de ulei, în staționare pe timpul nopții acel ,,rezervor” se golește. La prima pornire dimineața pompa va merge mult timp ca sã umple ,,rezervorul”/carcasa filtrului de ulei motor. Vã rog sã analizați forma filtrului recomandat de producãtor (OE OPEL 97223704): http://optikoop.com.mk/auto...ch/93190777/OPEL/ sau: https://www.google.ro/search...c=s9Jcr84wJ8kHhM:
sau: https://www.ebay.co.uk/itm/V...:pWUAAOSwFdtXzp-R
și ce am folosit (la recomandarea unor comercianți): https://www.epiesa.ro/filtru...AAYAiAAEgJvoPD_BwE
Cred cã filtrul ar trebui sã aibe o garniturã prin care sã etanșeze incinta corpului filtrului și sã nu permitã scurgerea acestuia dupã un timp îndelungat de staționare. GREȘESC ?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Dar filtrul are garnituri de etansare si sa stii ca si eu am folosit si folosesc acest filtru mann si nu am probleme de genul tau.
Nu cred ca in capsula filtrului va ramane ulei mai mult timp ,cred ca se scurge tot in baie ......chiar nu stiu asta ....sper sa nu gresesc.
Poti da senzorul de presiune ulei jos si monta un aparat sa vezi presiunea uleiului si asa vei stii mai multe in funtie de ce presiune baga pompa de ulei.
  • SDM
  • OP
  • 38 mesaje
  • din 02 Feb 2009
  • Astra 2007 Z17DTR
  • Caras-Severin
  • SDM

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Cred cã scurgerea în baie a uleiului se face mai greu dacã sistemul este cât de cât etanș, se creazã vaccum ce reține ceva ulei în sistemul de ungere, inclusiv în pompã, efectul fiind în amorsarea mai ușoarã a pompei la prima pornire. La ultima schimbare de ulei am observat cã din filtru au curs doar câteva picãturi de ulei. Nu vreau sã filozofez, dar sãptãmâna viitoare voi demonta și baia (verific sorbul) și voi înlocui filtrul existent cu filtru cu garniturã pe el (l-am comandat deja: https://www.epiesa.ro/filtru.../idprod-413927076/# ). Desigur voi monta un manometru pentru mãsurarea presiuniii din sistemul de ungere. Dacã problema nu se rezolvã voi înlocui pinioanele pompei de ulei și simeringurile, deși cele actuale nu curg. Multumesc RADU FLORIAN !
  • SDM
  • OP
  • 38 mesaje
  • din 02 Feb 2009
  • Astra 2007 Z17DTR
  • Caras-Severin
  • SDM

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Știe cineva unde sunt amplasate reperele 35 și 37 din desenul atașat ? Mulțumesc
https://img.7zap.com/oem/ope...ig/A04/152956.png
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR