Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut colegii! Intampin o problema cam ciudata la masina de vreo cateva zile. Mentionez ca turbina este reconditionata,are un fluierat specific dar asta nu este o problema. Azi am desfacut furtunul de la turbina si este ok,paletii sunt perfecti,nu are joc in ax,se misca un pic cam greu mi se pare,ma refer cand invart de paleti,problema se manifesta cu masina in sarcina pe la 2500 rot/min iar in momentul in care calc dintr-o data acceleratia pleaca brusc la 3200 turometrul dupa care isi revine inapoi si de multe ori trage in continuare de la 2500 in sus,o singura data s-a intamplat sa imi taie pedala. Pana la aceasta manifestare imi cadea turometrul din mers dar si-a revenit singura. Aveti ideie ce ar putea fi? Mentionez ca nu am nici un cod de eroare stocat iar turometrul la relanti nu oscileaza. Debitmetrul de aer pare putin afumat dar imi este frica sa il curat. Multumesc anticipat!
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Fa o diagnoza cu op com-ul si vezi ce valori are debitmetrul, cat baga turbina, test egr, etc... Daca iti taie accelaratia si se aprinde masinuta cu cheie sigur ai erori stocate. Cand se tureaza la 3200 brusc iti da impresia ca patineaza discul de ambreiaj?
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Urmeaza sa ii fac o diagnoza sa vad toate valorile,masinuta cu cheita nu se aprinde,de ambreiaj nu stiu ce sa zic... este posibil sa nu fie buna geometria turbinei?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Scoate furtunasul de la capsula turbinei si vezi daca se misca tija (cu motorul la ralanti).
Skip ads

  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Turbina e in parametrii,debitmetrul la fel,egr a fost curatat nu inchide 2%,turbina e ok. Dupa tester la proba mecanica s-a constatat ca patineaza ambreiajul. Imi voi cauta rulment+placa+volanta+ambreiaj si le voi schimba,inca nu m-am decis ce marca sa iau. Mai este si altceva ce trebuie inlocuit odata cu acestea?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Rulment, placa de presiune, disc si volanta( suruburile de la volanta ar mai trebui daca nu vine cu Kit-ul).Din pacate costul este destul de ridicat.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Da stiu ca este destul de scump,dar asta e. Am masina de 5 ani iar anul trecut a fost sotia incepatoare,ma asteptam doar ca nu cunosteam simptomele,e prima masina la care ii schimb ambreiajul. Multumesc de ajutor!
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Cu placere!
Am acelasi motor si din pacate volanta a inceput sa dea semne de uzura, de aceea stiu cat costa kit-ul de ambreiaj.
Skip ads

  • marius3113

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut! In vara acestui an am schimbat intreg chitul de ambreiaj , pe masina se afla chitul original de fabricatie LUK atat volanta placa si discul , doar pe rulmentul de prsiune se vedea inscripia GM, la mine a inceput sa bata volanta pe la 145000 aproximativ si am mai mers cu ea pana la 173000 cand deja imi facea figuri si distributia care cloncanea.
Ca simptome la calcarea ambreiajului se auzea un carait , aveam tremurat in pedala, de la volant imi baga uneori vibratii in caroserie si facea ca toti dracii si eram nevoit sa apas ambreiajul de cateva ori pentru a diminua bataia.
A fost chinu dracu , caldura mare fiare incinse nu lucram decat dimineata si seara ,ca am schimbat in regie proprie intreg chit de ambreiaj cat si de distributie.
Chitul de ambreiaj vine cu suruburile ce se prinde placa de presiune de volant , suruburile pentru prinderea volantei de vibrochen le-am comandat separat ,intr-adevar volanta cu masa dubla ,partea volantei sa spunem prima masa dinspre cutia de viteze a ros in cea de pe partea cu motorul si mie mi-a stemuit suruburile ce tinea volantul de vibrochen, acolo chin ca abia mai intra capul torx mai ungeam cu wd 40 mai lasam iar ungeam am incalzit cate un surub l-am racit brusc apoi si astfel am reusit sa le slabesc.
Ca urmare volanta era praf sarise si un oring din ea era rupt ros , discul era uzat pana la fier , placa era decalita datorita frecarii fier pe fier, rulmentul de presiune era spart nu stiu cum de a mai facut fata cand am dat cutia jos sa dezintegrat.
Cost volanta placa disc rulment plus suruburi de fixare volanta undeva la 1900 lei (1890) am luat pe LUK tot si am in prezent 180000 si se comporta impecabil , vezi aici tot ce am facut eu la masina sunt si poze atasate si explicate cat am avut si eu rabdare.http://www.clubcorsa.ro/index.php/topic,7954.0.html.
Sa auzim de bine!
Scuze moderatorilor pentru link atasat ,inerc sa ajut cum pot .
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Da svasile am vazut in semnatura ca ai DTH,multumesc inca o data. Marius 3113 la mine nu face nici un zgomot,inca debraiaza bine,motorul cade bine in turatie la schimbarea treptelor de viteza din superior in inferior,se simte doar din ce in ce mai tare pierderea puterii si motorul tot mai turat. Legat de tot kitul cel mai ieftin e 2270. Imi poti spune de unde ai luat kitul? Multumesc de ajutor!
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Eu pe volant am dat 1130 lei, pe placa ,disc si rulment ambreiaj 728 lei si pe surubui volant 30 lei si am luat volanta de pe autokarma iar kitul (placa disc rulment) de pe autoeco si suruburile de la un magazin de piese auto , baiatul a dat comanda de ele ca nu era sigur daca sunt cele cerute de mine si erau pe original fiat, sau potrivit perfect ca si dimensiuni. Toate le-am cumparat prin luna Mai anul acesta iar prin August am schimbat tot.
Ciudat e faptul ca nu ai semne ca ar fi dus ambreiajul, la mine facea intr-un mare fel ca si cele enumerate de mine intr-un post anterior, e posibil sa fie dus doar discul de ambreiaj si volantul sa fie bun , se poate verifica cand o desface dar daca constata ca si acesta e pe duca , atunci iar probleme, la mine erau toate semnele. A tinut suficient 173000 km de ar tine si acesta nou macar 80000 ar fi ceva dar las timpul, si nr. de km sa isi spuna cuvantul .
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Normal volanta mea are joc dar ca prin minune nu se simte,am schimbat rulmentii in cutie acum 7000 km si baietii ziceau ca o sa bata tare dar uite ca e aproape gata ambreiajul,patineaza foarte tare si volanta tot nimic. Atunci am schimbat doar rulmentul de presiune pe Valeo. Multumesc de ajutor!
Skip ads

  • marius3113

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Poate nu isi face treaba cum ar trebui rulmentul de presiune ,sincer eu rulmentul de presiune pe care il am pe masina aaparent spui ca e foarte fragil foarte mult plastic pe el asa a venit , de asta spun ca m-as bucura sa ma tina 80000 km si la tine poate volanta mai merge o periada si poate scapi doar cu kitul de ambreiaj fara volant.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nu este recomandat sa schimbe doar o parte din piese deoarece este posibil ca dupa 10 000 km sa cada si altele, iar manopera este destul de mare plus inca o zi pieduta prin service.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Oricum schimb tot inclusiv si rulmentul desi are numai 7000 numai ca am cautat si unde mi-ai spus tu marius 3113 si peste tot sare de 3000. Spune-mi te rog ti ai pus luk,stiu ca e cu mult plastic in schimb sachs este mult mai rezistent,asa pare e metalic. Volanta am vazut-o cu ochii mei ca are probleme iar restul oricum trebuie schimbat. Numai bine baieti!
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Marusu am pus tot kitul ambreiaj pe Luk , in prezent e bine nu am probleme se schimba foarte usor nu am pierderi de lichid desi ma ingijora acele conexiuni de plastic sau cum so numi ele conducta ce intra rulment e pe click de plastic si oring de cauciuc pe cand la varianta originala era rulmentul din aluminiu si conducta metalica, dar isi face treaba bine. Din auzite Volanta LUK ar fi fabricata in Brasov asa am auzit de la un amic ce a vrut sa isi schimbe ambreiajul la un audi a4 si a schimbat volanta pe sacks, initial cumparase luk.
Acum nu stiu ce sa spun eu am mers pe Luk sa vad cat tine , stiu costurile sunt ridicate dar sa iti iei pe original e si mai dureros la buzunar.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Din cate stiu Luk sau Sachs echipeaza pe original. Sa existe si altceva mai bun? Nu stiu... multumesc pentru ajutor!
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Si eu as spune tot sacks ca volant , la tine e alt tip de cutie de viteze poate vine mai solid din punct de vedere al materialului. Cand am cumparat volanta pentru masina mea pentru dth culmea era mai ieftina decat am decat am dat eu pe a mea. Acum vad ca au explodat preturile. Parerea mea este daca nu e asa grav problema cu ambreiajul mai asteapta poate scad preturile si urmareste siturile de piese auto ca uneori scad mult pretueile, eu asa am prins la pretul de 1130 lei volanta . Daca mai gasesc vrun site de piese ieftine te anunt, mai incearca pe Sawauto, suna la ei incearca sa negociezi cu ei ,eu asa am facut pt senzorii de la ax came si crankshaft pe orifinal ,unul sarea de 200 lei si am reusit sa il iau cu 160 lei deci se poate solicitã sa te oferteze si sa iti trimita pe mail. Incerc sa te ajut cum pot.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ok. Multumesc o sa incerc!
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am gasit kit Luk complet made in Germany la o reprezentanta in Turcia la pretul de 430 dolari echivalentul a 350 euro sau 1610 ron. La noi preturile sunt foarte nesimtite in comparatie cu ei,ce sa mai zic...nu are rost
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR