Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Opel Insignia 2010 Ecoflex A20DTH

Salut, am nevoie de un sfat in cazul urmatoarei probleme deoarece la service-ul la care am fost nu-i dau de cap/nu vor sa se implice. Problema consta intr-un zgomot care se aude in momentul accelerari/apasarii pedalei de acceleratie putin mai tare (nu violent), in jurul turatiei de 1800-2600 (toate treptele). Am atasat si video, bataie se aude mai tare la secunda 2 si 7... . Daca se accelereaza constant, incent, nu se aude, doar la demaraj...

Am fost la tester si au aparut erorile
P0399 - Cylinder 1 Pressure Sensor Circuit Erratic
P03A3-00 - Cylinder 2 Pressure Sensor Circuit Erratic
P1325-03 - Crankshaft Position Reluctor Wheel Performance - Undervoltage
P1325-04 - Crankshaft Position Reluctor Wheel Performance - Open

Baietii cu testerul si mecanicul spune ca e lipsa de compresie pe cilindrul 1 si 2 (undeva 1200 ambele), iar din aceasta cauza ceilalti lucreaza mai tare si atunci zgomot de bataie. Si teoretic ar trebui desfacut motorul si facuta segmentare. Problema este ca cei de la receptie au parut foarte confuzi ca nu au mai auzit de segmentare la insignia (nici macar nu stiau ce insemna asta), imi spuneau de ambielare ceea ce are legatura cu cuzinetii si arborele cotit din cate stiu eu, iar acestia au fost verificati acum 25 000 km cand a fost inlocuit si o-ringul si totul este ok, fara pilitura, fara nimic in neregula. In fine dupa cateva discutii intre receptie si mecanici s-a ajuns la concluzia : "mai mergi asa cu ea, vezi cum trece iarna, cum se mai comporta". In fine, dupa alti 5 000 de km (drum in Germania) zgomotul s-a amplificat asa ca am tot rasfoit forumul si am zis hai sa incerc sa schimb bujiile, poate s-a stricat senzorul de presiune de pe ele. Intai am inversat bujia de pe cil. 2 cu 4 si, pe cil. 4 a scazut de la 4800 la 2300 iar pe cil 2 a ramas tot la 1200. In fine, am cumparat si o bujie noua pe care am pus-o pe cil 2 si acum compresia de pe tester este la 2300 (fata de 1200 cu bujia veche), ca in poza atasata, zgomotul ramanand la fel, si nu mai recomanda sa o schimb si pe cil 1 ca sigur nu e de la bujii. Am zis hai sa-l desfacem si iar m-am lovit de refuzul receptiei care ma trimite sa fac un test la injectoare "mai dedicat". Cei de la tester de acolo au zis ca injectoarele sunt ok, cel putin la nivelul testerului lor (nu stiu ce soft, etc..)

Asadar daca aveti un sfat despre ce ar trebui sa fac, in afara de schimbatul service-ului. De eroarea de la crankshaft nu a zis nimeni nimic. Eroarea aceea face referire la senzorul de la axul cu came, el este senzorul care se numeste "senzor de impulsuri"? Am citit pe undeva ca si el ar da zgomot de tractor, desi era doar in treapta 1. In afara de zgomot masina accelereaza bine, dar in treapta 5 si 6 pe la 2100 de turatii se zguduie, "buf buf buf..". Sa fie de la totul cu altceva ? Turbina?

Mentionez ca acum 5000 de km am schimbat tot kitul de ambreiaj, am crezut initial ca este de la el...(volanta, etc..)


Video zgomot


Skip ads

  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
P.S. Imi poate spune cineva unde este localizat senzorul de la arbore cotit? Vreau sa l schimb personal. Mersi. Si daca la fel o sa fie si dupa, o sa schimb si furtunul intercooler, desi nu-mi da SVS dar are niste pete de ulei jos la cot. Cam astea am vazut ca ar fi problemele care ar putea cauza acele erori.
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am schimbat si acel senzor,dar nimic, acelasi zgomot (nu ca ar conta,dar nu am pus BOSCH, am inteles ca asa ar fi originalul, am lus FAE). Am fost si la alt mecanic in orasul natal care nici nu a vrut sa desfaca ceva. Verdict : alt motor, arbore si cuzineti pe duca (la 25 000 km dupa verificat ca sunt ok si schimbat oring). Anyway, m am saturat de toate service urile, mecanici la care le arati Insignia, zici ca ti ai sapat groapa la mormant. Ti ai luat Insignia, da i foc.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Am eliminat filtrul de particole ia fãcut remapare și am 30.000km fãcuți și merge ff bine multe mai bine cã înainte consum mai mic ff mulțumit
Skip ads

  • Danny Insignia

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Cand o sa rezolvi erorile acelea, sa ne spui si noua ce a trebuit schimbat. Aceleasi erori le am si eu, dar masina merge perfect si nu am nici un zgomot.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
adi.jurubita a scris:P.S. Imi poate spune cineva unde este localizat senzorul de la arbore cotit? Vreau sa l schimb personal. Mersi. Si daca la fel o sa fie si dupa, o sa schimb si furtunul intercooler, desi nu-mi da SVS dar are niste pete de ulei jos la cot. Cam astea am vazut ca ar fi problemele care ar putea cauza acele erori.
vrei sa spui senzorul da la vibrochen.il gãsești în spatele blocului motor între baia de ulei și cutia de viteze deasupra tubului depurator .este prins cu surnb M6 cap de 10
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut, dupa un an si ceva de la problema initiala, dupa mers la o gramada de serviceuri, o gramada de pareri mai bune sau mai putin bune, demontat motor, reparare injectoare, si bineinteles o gramada de bani, am aflat cauza : INJECTOARELE. Daca auziti zgomotul din video-ul acesta merita sa incercati sa vedeti daca ele sunt ok, si mare mare atentie unde le duceti. Eu le-am dus prima oara undeva unde doar le-au curatat si mi-au luat bani ca si cand le-au reparat si la fel faceau. Iar din cauza asta, o mare aventura in demontat tot motor, cautat tot felul de piese vinovate, etc... Pana am ajuns iar la ei pt. ca toti mecanicii ziceau ca nu se mai baga pt. ca altceva nu are ce sa fie. Si doar atunci, cu mare tupeu, pt. ca sunt unele service-uri unde se pare ca doar asta functioneaza, daca esti de buna credinta isi bat joc, au schimbat piese in ele pe garantie si in sfarsit masina se aude 99% normal. Parca putin in a doua mai face, dar eu sunt bucuros.


MODEL: Insignia 2010
MOTOR: A20DTH
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@adi.jurubita : ar trebui sa pui aici si numele service-urilor care nu si-au facut treaba, ca, pe viitor, si alti colegi sa se fereasca, asa cred ca este corect. Pentru asta cred ca este acest forum, sa ne ajutam.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
adi.jurubita a scris:Salut, dupa un an si ceva de la problema initiala, dupa mers la o gramada de serviceuri, o gramada de pareri mai bune sau mai putin bune, demontat motor, reparare injectoare, si bineinteles o gramada de bani, am aflat cauza : INJECTOARELE. Daca auziti zgomotul din video-ul acesta merita sa incercati sa vedeti daca ele sunt ok, si mare mare atentie unde le duceti. Eu le-am dus prima oara undeva unde doar le-au curatat si mi-au luat bani ca si cand le-au reparat si la fel faceau. Iar din cauza asta, o mare aventura in demontat tot motor, cautat tot felul de piese vinovate, etc... Pana am ajuns iar la ei pt. ca toti mecanicii ziceau ca nu se mai baga pt. ca altceva nu are ce sa fie. Si doar atunci, cu mare tupeu, pt. ca sunt unele service-uri unde se pare ca doar asta functioneaza, daca esti de buna credinta isi bat joc, au schimbat piese in ele pe garantie si in sfarsit masina se aude 99% normal. Parca putin in a doua mai face, dar eu sunt bucuros.
MODEL: Insignia 2010
MOTOR: A20DTH

E foarte bine ca am auzit cum faceau injectoarele la tine, pentru ca la Astra G 1.7cdti a sotiei face ,,CAM LA FEL,, insa preponderent cu motorul pâna la 70grade C... si totusi se aude ceva mai incet ca si bataie, defapt imi pare ca vine de la un singur injector (nr.4). Interesant e faptul ca nu face la fel cu orice fel de motorina, am avut cateva cazuri in care am alimentat si zgomotul a disparut complet pana la realimentare. Pare a fi un zgomot de ,,motor prea avansat,, si deja sunt cateva luni de zile de cand tot studiez acest zgomot care in cabina este destul de deranjant, se aude ca un fel de mitraliera in turatii motor de pâna la 2.300rpm, apoi aproape dispare sau este acoperit de turatia mai mare a motorului.

Culmea e ca si eu sunt cu doua injectoare reconditionate... cu care inainte aveam fum negru, ele au fost ,,curatate,, la Buzau si mi le-au retrimis impreuna cu fisa completa de parametrii rezultati pe bancul de proba, insa unul cred ca nu le-a reusit. Fum nu mai am deloc, dar tzacanitul asta enervant este prezent si chiar nu pot sa-l ignor indiferent ca sunt sau nu cu muzica pornita in masina.
  • adi.jurubita

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
David_Andrei a scris:@adi.jurubita : ar trebui sa pui aici si numele service-urilor care nu si-au facut treaba, ca, pe viitor, si alti colegi sa se fereasca, asa cred ca este corect. Pentru asta cred ca este acest forum, sa ne ajutam.


Scuze pentru intarziere, sunt adeptul ca toti gresim, dar, cat a trecut, undeva la 3 luni? Au inceput iar sa faca, undeva la 40% din zgomotul initial.
Service-ul unde au demontat motorul este Best Mechanics din Buzau.
Service-ul unde au "reparat" injectoarele este cel de pe Bulevardul Stadionului din Buzau.

Iar, service-ul unde m-au ajutat cu constatarea faptului ca la injectoare nu s-a facut absolut nimic de prima oara este cel de la Maracineni. Le mai tin putin pana ajung la zgomotul "de odinioara", de nesuportat, si acolo o sa ma duc cu ele. Par cei mai profesionisti si implicati.
  • hugoallan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua
Am si eu urmãtoarele erori la un astra j 2012 A20DTH:P03AD;P03B7;P03A3 și P0344.Am schimbat bujiile in urma cu vreo 6-7 luni și senzor ax cu came de 4 luni.
Ma puteti ajuta ceva sfaturi?Multumesc
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
adi.jurubita a scris:[...] service-ul unde m-au ajutat cu constatarea faptului ca la injectoare nu s-a facut absolut nimic de prima oara este cel de la Maracineni. Le mai tin putin pana ajung la zgomotul "de odinioara", de nesuportat, si acolo o sa ma duc cu ele. Par cei mai profesionisti si implicati.

Da, nu accepta sa trimiti injectoarele ,,in plic,,... trebuie sa te prezinti la ei cu masina personal. Ei constata, ei demonteaza, ei le repara, apoi le monteaza si le testeaza pe masina de pe care le-au demontat.

Este clar ca e cea mai buna alegere daca esti determinat sa o rezolvi problema cu injectoarele, insa nu e pentru cei care vor sa faca ceva economii (aceia care pot demonta si remonta singuri injectoarele la masina).

L.E:
Sunt curios cat va costa la final o reconditionare de injectoare la masina ta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR