Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • marianx

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2017

  • Mesaj Privat
De multe ori cand ajung la o intersesctie si scot pe liber sau calc ambreiajul inainte sa se opreasca masina, pedala de frana se intareste si nu mai tine frana. E ca si cum ar fi mororul oprit. Nu-mi pot da seama de ce face asa.
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,491
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
N-ar strica sã dai în vileag ce tip motor ai ...
  • marianx

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Motor 1.2 benzina
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,491
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Pare o problemã de etanșare la servofrânã: furtune, supapã, racorduri(T-uri), poate chiar membrana...
Skip ads

  • marianx

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Frana merge bine cand motorul functioneaza normal. Am curatat throttle body si doua zile a mers bine fara sa am probleme cu frana. Face asa doar cand motorul merge neregulat si in hopuri. Pana acum opream motorul si dupa ce porneam mergea motorul bine undeva la 700-800 turatii. Cand face figuri sta undeva la 1500 turatii. Masina nu are vlaga in ea. Aseara cand am ajuns acasa am oprit , dar dupa ce am pornit motorul nu si-a revenit sa mearga normal. Am sa incerc sa scot conectorii la debimetru sa vad cu functioneaza. La service m-au pus sa schimb bujiile, dar nu s-a simtit nicio imbunatarire. Am trecut eu la curatarea clapetei si credeam ca am scapat de probleme. Ideea e ca nu face tot timpul asa. Am urcat la munte vreo 30 km si a mers bine dupa curatare. Am plecat la oras inca vreo 40 km si n-am avut probleme. Dupa doua zile a inceput sa faca mai rau. Am observat ca frana faca asa doar cand motorul o ia razna si nu mai merge normal.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,491
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Faptul cã stã la 1500rot/min, poate sã indice cã trage aer fals în admisie, implicit afecteazã și funcționarea servo-frânei...poate cã ar trebui sã verifici furtunuri, racorduri...s-au mai vãzut cazuri de furtunuri fisurate...
  • marianx

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Cand ajung acasa o sa inspectez furtunele sa vad. Spunea cineva ca ar fi de la sonda lambda. Cica sa o deconectez si sa vad cum merge. Eu nu ma pricep. Se poate face asta fara sa se strice ceva?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,491
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu se stricã nimic dacã deconectezi sonda lambda...e vorba ptr testare, nu ptr totdeauna.
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Merg pe aceleasi prezumtii cu ale lui bibu16v.
Daca motorul ajunge sa aibe 1500 r/m din alte cauze, cu atat mai mult ar trebui sa aibe
suficient vacuum a.i. actionarea pedalei de frana sa fie usoara, nicidecum
pedala nu ar trebui sa se intareasca decat daca vacuum-ul s-ar pierde pe undeva.
  • marianx

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Am scos mufa de la debimetru si am pornit masina fara. Parca nu mai facea asa urat motorul. Am decuplat bateria si dupa jumatate ora am cuplat-o si am pornit. A ramas aprins martorul masina cu cheie. La a doua pornire, s-a stins inainte de a porni, s-a aprins dupa ce am pornit apoi dupa jumatate de minut s-a stins iar. Masina tot nu merge cum trebuie. Motorul tot nu merge rotund. M-am uitat pe la furtune, dar n-am observat nimic in neregula. Precizez iar ca pedala se intareste cand scot pe liber si cand motorul merge neregulat. De la Focsani la Predeal mi-a facut de doua ori asa. Odata pana sa urc Ojdula, dar am oprit cateva minute, dupa care a mers bine, apoi dincolo de Brasov, cand a inceput sa mearga iar in suturi si cu pedala tare la schimbat vitezele. La intoarcere a facut de vreo patru ori. Daca pana acum opream motoru si se rezolva problema, acum merge sacadat si cu trepidatii de cand pornesc. Am lasat decuplata bateria si o montez dimineata sa vad ce mai zice. Toti imi spun ba ca e egr-ul, ba debimetru, ba sonda lambda, ba senzorul cramshaft, ba pompa de benzina , ba filtrul de benzina, Throttle body l-am curatat. Acum nu stiu cum sa ajung la Focsani la un mecanic ca sunt la 40 km.
  • MrMihai

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Exista o posibilitate dupa spusele colegilor sa fie galeria de admisie gaurita , eu am gasit o gaura mica de 2 mm in ea din cauza purjorului de la EGR , fiind infundat partial .
  • marianx

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Cand am luat-o am pus-o pe tester si a dat un cod de eroare cu admisie mare de exigen.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Trage aer fals pe la admisie
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=120
In spate la admisie ai doua furtune, culbutori si servofrana, vezi acolo daca nu este ceva sau chiar admisia gaurita.
  • marianx

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Azi i-am conectat bateria si martorul masina cu cheie ramane aprins o perioada. Problema este alta. Creste temperatura la 90 grade. Pana acum nu se ridica peste 82 de grade. La 90 am oprit eu masina. Am vazut ca ventilatorul n-a pornit nici la 90 grade. La cat ar trebui sa porneasca?
  • marianx

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Am riscat sa plec cu ea. A pornit dupa vreo 3 chei. Pe drum temperatura n a mai depasit 82 grade. I am dat 120 km/h. Problema cu frana apare cand se atinge turatia de relanti 7-800 turatii.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Temperatura de lucru a motorului este 90grdC, ventilatorul porneste dupa 95-100grd
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
marianx a scris:Am riscat sa plec cu ea. A pornit dupa vreo 3 chei. Pe drum temperatura n a mai depasit 82 grade. I am dat 120 km/h. Problema cu frana apare cand se atinge turatia de relanti 7-800 turatii.


Domnule, toata lumea iti spune ca trage aer fals, dumneata te incapatanezi sa crezi ca e o problema electrica.. Ai furtun servofrana crapat, personal nu cred ca poti s-o rezolvi singur, dar du-te la cineva capabil sa-ti schimbe furtunul. Sau stai cu speranta si pedala tare.. pot crede ca ai si consum marit..
Nu ma lua drept un om rau, dar ma ia dracii cand cineva se impotmoleste in propria incapatanare..

Bafta la treaba!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR