Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • CGeorge185

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Simptome: Am pornit motorul dimineata fara probleme la temepraturi scazute iar dupa cateva minute am observat ca becurile de la ceasuri erau stinse si imi functiona doar acel display cu km masinii. Dupa alte cateva minute de mers clima era pornita dar nu mai baga aer si s-au aprins martorii de la antigel si acel marot cu masina si cheie. Am tras pe dreapta si am oprit motorul. Imediat am incercat sa il pornesc si nu a mai mers. Facea exact ca atunci cand nu ai baterie. I-am dat curent, a pornit dar martorii erau aprinsi in continuare, din nou s-a oprit aerul a stat putin timp turata la vreo 1100 si s-a oprit. Acele de la turometru si mototina au ramas ridicate si iar nu a pornit fara curent primit de la alta masina. Am pus pe tester si nicio eroare. A mai patit cineva asa ceva sau are vreo idee ce ar putea fi? Multumesc!

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra G 1.7 DTI 75 CP
An fabricatie: 2003
Cod motor: y17dt
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Fa o diagnoza cu un op com, este imposibil sa nu ai eroare daca s-a aprins martorul ,,masinuta cu cheie".Este posibil sa fi ramas fara incarcare.Porneste cu alta baterie si verifica cu testerul si cat incarca alternatorul.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Alternator, boala clasica
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am patit si eu la y17dt, alternatorul.
Skip ads

  • CGeorge185

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Am mai avut odata problema cu alternatorul. Nu pornea singura dar ajutata da si nu murea singur motorul. Din cauza alternatorului sa moara motorul?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu moare motorul ,cel putin in cazul meu ,dar ramaneam fara curent in baterie ,ceasurile o iau razna , statea la 1100 in relanti si nu mai mergea servodirectia.Am avut puntea redresoare in scurt la alternator si i-mi descarca bateria rapid.
Acum nu in toate cazurile se intampla asa ,dar ma gandesc ca daca ramai fara curent in baterie ,alternatorul nu incarca,atunci motorul se poate opri.
Cel mai simplu masoara incarcarea si vei vedea ce si cum.
Ce daca ai mai schimbat alternatorul si asta poate pica oricand .
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
CGeorge185 a scris:Am mai avut odata problema cu alternatorul. Nu pornea singura dar ajutata da si nu murea singur motorul. Din cauza alternatorului sa moara motorul?

Tu ne-ai cerut parerea, noi ti-am spus parerea noastra, n-ai decat sa faci ce vrei.
  • CGeorge185

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2018

  • Mesaj Privat
svasile a scris:Fa o diagnoza cu un op com, este imposibil sa nu ai eroare daca s-a aprins martorul ,,masinuta cu cheie".Este posibil sa fi ramas fara incarcare.Porneste cu alta baterie si verifica cu testerul si cat incarca alternatorul.
Ma duc cu un electrician sa vad ce are. Va multumesc si o sa vad ce rezolv
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
S-a aprins martorul din cauza ca Ecu nu a avut tensiune suficienta de lucru de minim 8 sau 9v si atunci nici calculatorul pompei de injectie nu are cum sa functioneze cu tensiune mica si fara comanda de la Ecu.
Cu un aparat de masura se poate vedea si fara electrician in prima faza si dupa mers la service daca e cazul.
  • CGeorge185

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspunsuri. O sa verific cum ati spus
  • CGeorge185

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Am verificat si alternatorul este stricat. Mersi de pareri
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Il poti repara ,puntea si releul,iesi mai ieftin ,bine asta numai daca iti permiti unul nou.Bafta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR