- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
corsa.timis a scris:@niny sa excluzi varianta cu aer fals, verifica(inclusiv la modulul de servofrana) asa cum vezi in clipul atasat.
Am facut precizarea ca, e posibil sa nu inteleg si ma asteptam la o explicatie,pe intelesul meu! Ceea ce inteleg eu,consta in faptul ca trebuie exclusa varianta -aer fals-,dar sa se verifice ca in clip -aer fals-,folosind un tester... Pentru cei ce nu au dotare minima necesara,se pot convinge ca au probleme de lipsa etansare,prin pulverizare in zona admisiei,dupa clapeta,urmarind modificarile de turatie ..., in caz ca nu sunt probleme de lipsa de etanseitate,motorul isi va pastra turatia constanta la pulverizare. Cine are tester,e firesc sa se foloseasca de acesta,bineinteles,in cunostinta de cauza. Din filmulet rezulta modificari de turatie(se aude),la pulverizare...,concluzia fireasca,cine are dubii pe aceasta tema,pina ajunge la tester,poate fi folosita metoda simpla...! Precizez inca odata,metoda nu este pentru cei ce au tester...,e pentru cei mai putin dotati tehnic,ce au nevoie de o confirmare...
Ultima modificare facuta de big_electro61 la Sam 20 Jan, 2018 10:21 pm, modificat de 2 ori in total
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Da, nu e nimic de explicat, ceea ce am scris e usor de inteles pentru o persoana care stie sa citeasca si semnele de punctuatie. Din comentariul la care iti raspund, deduc faptul ca nu prea stii sa folosesti ( implicit sa citesti/intelegi) punctuatia. Virgulele au rostul lor si trebuie aplicate in limba scrisa pentru a putea intelege mesajele transmise.
De rest, sanatate!
De rest, sanatate!
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Da, ai dreptate..ai dreptate ca nici gramatica nici mecanica nu e punctul tau forte, dar cand vei invata suficienta gramatica si mecanica vei putea intelege si limba romana scrisa, si mecanica auto..
Sa-ti traduc din romana in romana? Serios? Chiar atat de slab esti? Poate te ajuta Google Translate..
Sa-ti traduc din romana in romana? Serios? Chiar atat de slab esti? Poate te ajuta Google Translate..
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Ma bucur ca aroganta nu e unul din defectele mele,si ma mai bucur ca am avut profesori care sa ma invete ca doar cei puternici si destepti au puterea sa recunoasca faptul ca au slabiciuni si mai au multe de invatat ...! Apropo de verificari ale etanseitatii admisiei si ale vacuumului in general,eu am vizionat filmulete pe aceasta tema,facute de Mercedes in 2001...,acolo specialistii germani supravegheau fenomenul cu testerul,dar pentru a localiza exact punctul(fisura,crapatura,etc),foloseau spray,cu scopul de a modifica starea amestecului in momentul pulverizarii. Cum de altfel te-ai convins(conform filmului tau),motorul nu se opreste,dupa cum ai sustinut,dar sunt oscilatii ale turatiei, dupa cum am afirmat eu... Faptul ca nu ma cunosti,dar faci aprecieri jenante, te-as putea cataloga...,intr-un anumit fel,dar ma abtin,dorind forumul elegant si curat! Cu respect,Geo!
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
niny
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1995 1600 i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat
salut
Revin cu o precizare.
in ultimile zile vremea sa incalzit, asa ca am mai testat masina. Am plec imediat cu ea dupa ce am pornita, iar surpriza este ca nu a mai murit motorul. Singurul lucru care l-a mai facut a fost ca, cand am franat a coborat turatia la 400-500.
Gasim vreo rezolvare acum?
Apropo daca aveti de discutat alte probleme personale, gasiti alta metoda de a vorbi.
Revin cu o precizare.
in ultimile zile vremea sa incalzit, asa ca am mai testat masina. Am plec imediat cu ea dupa ce am pornita, iar surpriza este ca nu a mai murit motorul. Singurul lucru care l-a mai facut a fost ca, cand am franat a coborat turatia la 400-500.
Gasim vreo rezolvare acum?
Apropo daca aveti de discutat alte probleme personale, gasiti alta metoda de a vorbi.
- bibu16v
- *******
- 6,497 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,497
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
niny
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1995 1600 i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat
salutare din nou
- cand este cald afara este OK se pare ca merge, desi coboara turometrul la 400-500 rotati, nu mai moare motorul.
In schimb azi cand am plecat fiind mai rece au observat:
- schimba viteza foarte sus pe la 4000 - 5000 rotati (cand este rece), cutie secventiala. De obicei daca o ti constant la 3000 de turati schimba.
- iar motorul de data asta sa oprit fara a apasa frana (cand am apasat acceleratia a pornit din nou).
- dupa 2 km si-a revenit complet si a mers corect.
credeti ca este vreun senzor pe la motor care sa citeasca temperatura gresit ?
- cand este cald afara este OK se pare ca merge, desi coboara turometrul la 400-500 rotati, nu mai moare motorul.
In schimb azi cand am plecat fiind mai rece au observat:
- schimba viteza foarte sus pe la 4000 - 5000 rotati (cand este rece), cutie secventiala. De obicei daca o ti constant la 3000 de turati schimba.
- iar motorul de data asta sa oprit fara a apasa frana (cand am apasat acceleratia a pornit din nou).
- dupa 2 km si-a revenit complet si a mers corect.
credeti ca este vreun senzor pe la motor care sa citeasca temperatura gresit ?
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Daca motorul a pornit la apasarea acceleratiei,e posibil sa aiba functia Start-Stop...! Referitor la temperatura,stiu ca orice motor are senzor de temperatura,temperatura ce poate fi comparata,la rece,cu temperatura exterioara,acestea fiind aproximativ egale sau chiar egale.Faptul ca motorul,la rece,nu-si mentine corect relantiul(ce ar trebui sa fie usor majorat la temperaturi scazute,cu revenire la normal,functie de temperatura motorului),cred ca e o problema de amestec carburant neconform conditiilor de motor rece.Se poate urmari,functie de sistemul de management: cantitatea de aer,presiunea combustibilului,valoarea vacuumului,etc... stiindu-se ca la rece(in prima faza),sonda lambda este inactiva(bucla deschisa)...!