Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • TOTAL_valib

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2000 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
era vorba de buget redus. Se tine uleiul Valvoline MaxLife 5W40 5000km daca se face drumuri dese numai in oras . Daca uleiul e folosit de masini care fac taximetrie zilnic non stop, nu vad de ce nu ar fi bun si ptr opel
Asa mai recomandam Valvoline Durablend Diesel 5w40, dar e mai scump decat MaxLife 5w40
Da rezultate destul de bune MaxLife-ul la cei cu consum de ulei abia la inceput, sau cu pierderi mici de ulei pe la simeringuri
Skip ads

  • vasi123

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2014

  • Mesaj Privat
salut colegi,va cer un sfat un ulei comma x flow type xs 10w 40 acea a3b3 pot sa pun la z16xe cu 220 000 la bord.am gm 10w40 si a papat 2l intre schimburi.va multumesc.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
De ce sa folosesti un ulei cu o vascozitate la 40grade de 97cS si de 14.4cS la 100 grade, si mai ales un PP de -27!? Cu alte cuvinte i-ati gandul, orienteaza-te spre altceva.
La consumul asta de ulei, baga un Wolf VitalTech 5w40 sau un Shell Helix HX7 5w40, nu sunt scumpe daca trebuie completat 2l intre schimburi.
  • TOTAL_valib

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2000 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Ptr stoparea sau ameliorarea consumului de ulei folosesti valvoline vr1 racing 5w50 sau mobil 1 aceeasi viscozitate
Skip ads

  • TOTAL_valib

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2000 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
uleiurile Comma si Cepsa sunt f bune, se folosesc la motoare in stare buna de functionare, nu uzate.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Pana la urma cine stie sa spuna , Valvoline synpower e sintetic sau nu ? https://msds.ashland.com/ai-...mentResults.faces
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
E PAO amestecat cu HC, nu mai exista 100% full sintetic pe piata.......nici RedLine! Full sintetic in ziua de azi e considerat si HC, inclusiv in DE!

Viitorul vor fi bazele din GTL.....care sunt identice cu cele PAO dar mult mai ieftine de produs, chiar daca sunt produse prin acelasi procedeu FISCHER TROPSH.
  • TOTAL_valib

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2000 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat

Tot ce e scris Shell/Pennzoil "ULTRA" pe bidon,este GTL.
Tehnologia GTL va fi viitorul in uleiuri. Nu se vor mai face full sintetice sau full PAO !
Toata gama premium de la Shell este de fapt GTL inclusiv Pennzoil si Vapsoil.
Trebuie tinut 10 mii de km / AN in regim mixt sau in oras 6 luni 7500KM, CARE E PRIMUL.
opelvn a pus linkuri in de-a lungul timpului, cu motoare de pe taxi, ce au mers toata viata cu Mobil semisintetic sau mineral 15w40, schimbat insa des si au prins milionul de Km, deoarece exploatarea o impunea se schimbau uleiurile la 6luni . Cat timp nu apuca uleiul sa-si piarda din calitati va proteja motorul si atat trebuie tinut, nu mai mult. De aceea se tot bate apropourile cu 6 luni si 7500 km indeosebi la traficul de la noi. Asta e cheia longevitatii oricarui motor.
Cei ce folosesc castrol , sa retina ca toata gama lor e semisintetic ! Nu au nici un full sintetic in oferta lor.
Skip ads

  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Gresit partial , se fac full sintetice grupa 4 si chiar esterice gr 5 DAR SANT SUB 5% DIN PIATA ULEIURI... a se vedea RENWABLE LUBRICANTS si LUBRICANTS ENGINEERS , si altii de care unii n-au auzit in viata lor... performanta unui ulei sta in primul rand in pachetul de aditivi si apoi in baza uleiului. Norma uleiului este facuta intodeauna dupa cerintele constructorilor, si distruge motorul programat in functie de dorinta constructorului, de aici si spalarea pe creier cu "a zis constructorul asa asa fac"... adica exact ce vrea industria moartea programata in jurul nr de km programat de proiectare. Discutia e lunga si complicata. Multi isi dau cu parerea dar e doar entuziasm si citit pe net si atat.
  • TOTAL_valib

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2000 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
deja Redline a renuntat demult sa mai faca ulei cu cj4 si face doar cu normele ci si ci4, din cauza poluarii mai putine ... ecologisme
Deja la euroseries s-a scazut destul de mult continutul de molibden din ulei; Din surse sigure am aflat ca isi vor schimba tehnologia de fabricare a uleiului ... foarte rau !
Pana nu demult era considerat de catre cei care il foloesc, ca fiind ulei full sintetic, el la ora actuala nefiind ulei de prima umplere la nici o masina.
Este un ulei de nisa dedicat in special entuziastilor (pasionatilor de masini) .
S-au luat dupa AMSOIL , care a stricat formula, luandu-se dupa europeni si nu mai face de ceva timp full sintetice ! ptr reducerea costurilor in special

Renewable Lubricants este un ulei ecologic facut din ierburi si produse animale. Inventat de Dr. HAAS, inca este in teste de catre cei care il utilizeaza din Romania. Rezultatele testelor dupa ce parcurg 10 mii de km, nu mai mult din cauza ca acest ulei fiind acid influenteaza starea simeringurilor din motor. Se va concluziona daca e mai bun ca redline sau daca se vor intoarce la redline ! Pe forumurile din afara era recomandat ca fiind cel mai bun ulei la ora actuala care curata cel mai bine motoru, dar nu este bine a fi folosit schimb dupa schimb, el trebuind alternat intre schimburi, cu ulei care este produs pe baza petroliera
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Despicam firul in 4 prea mult
Cu ulei de la primii 3 jucatori mondiali in calitate si cercetare cade orice caroserie de masina de cetatean pe motorul bun trebuie doar sa stii cand il schimbi in functie de regimul de exploatare...SI SA NU CREZI BASMELE CONSTRUCTORILOR in ceea ce priveste intervalul in luni si km....iesim din aria topicului.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Iar ajungem la ,,teoria conspiratiei ,, ? Adica eu producator.constructor de masini/motoare recomand cu caldura un ulei programat sa-mi distruga munca in X kilometrii ?
Ca sa ce ... ! .......Ca sa cumparatorul la masina 2 sa se orienteze spre concurenta ?

Apoi .... ca scrie pe bidonul de ulei - recomandat 15 mii km ...ok ...dar in ce conditii ? Asta nu mai spune nimeni ! Ca nu e totuna ca forjalesc masina la tara sau merg batraneste prin Germania.

Pentru fidelitate , service-ul la care am mai reparat masinile din dotare m-a anuntat ca-mi face schimbul ulei si filtre bonus. Ok , daca tot era nasol afara , m-am prezentat cu bidonul de X-cess.

.........si acasa vad ca mi s-a lipi o hartiuta in zona aripii interioare in care scria ca urmatorul schimb sa aiba loc peste 15 mii km ! ....pai de unde frate ingineria asta ca pe bidon parca nu scria nimic. Sigur ca am corectat eu constincios cu o carioca coborand limita la 8000 ! Smile De ce ? Din spirit de prevedere.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Oameni buni, voi nu v-ati saturat sa vorbiti aceleasi lucruri sa sa reluati aceleasi teme la nesfarsit!?
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Pai cum sa manace o paine si ei .....recomandand 15k 20k 1an 2 ani.... orice semisintetic fara pachet de aditivare premium cedeaza in 6 luni indiferent de km si max 7500km...indiferent de timp...asta nu o spune nimeni altfel ce ar mai vinde uzinele si ce ar mai manca service-urile....Pe ulei il ajuta mult in uzura funinginea bagata de EGR in admisie la mersul la turatie mica in regim urban sau mixt....de aici si necesitatea schimbului scurt in luni/km la exploatare de tip ROMANESC pt prelungirea vietii motorului cu pana la 30% sau chiar mai mult numai pentru cine vrea acest lucru....
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Adica tu @opelvn tu chiar vorbesti serios cu supozitia ca firmele constructoare se saboteaza singure ? Doar sa aiba o paine si maine asigurata ?
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Nu se saboteaza singure se numeste " uzura programata" din proiectare a "cotetului" LA CAT DORESTE CONSTRUCTORUL cate fabrici auto ar mai fi daca un grup propulsor la autoturism ar INCEPE sa cedeze la peste 600000km . Programarea uzurii se face prin multe trucuri de proiectare. Came mai inguste, sorb mic si sita f fina...,pompa ulei dimensionata la limita debitului de ungere,ulei putin in baie la limita (depune sludge repede), materiale mai slabe,filtre ulei din ce in ce mai mici, hartie filtrare la filtre pt masinile de cetatean la filtre peste 10 micron, norme ulei ce te tin captiv in uzura.....si multe altele nu e cazul aici sa scriem romane.
Cum luptam impotriva uzurii programate ar trebui deschis un topic separat dar tare mi-e teama ca va fi sters "de interese" uneori de inteles.
  • remus-gabriel

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Da, uite ar fi o idee sa incepem, eventual chiar aici far a mai deschude topic separat pt a nu bate la ochi dar si pt ca deja am format un grup de discutie, despre lupta impotriva uzurii in general. Sau, pana la urma pe aria de discutii despre intretinere.
Si asa discutia despre anumite caracteristici si fise ale uleiurilor s-a cam perimat. S-au spus destule, ne repetam dupa cum spunea un coleg.
Bine, atunci cand un anumit brand scoate un sortiment nou se justifica iar despicarea firului in patru.
In ceea ce priveste uleiurile, mai oportune de acum incolo ar fi povestirile cu experintele noastrw cu uleiurile folisite: cand am schimbat, cum am mers, cat a consumat in primele mii, cum arata, etc. Cred ca de la ideea asta s-a pornit la inceput. E bine ca diacutia a devenit mai elevata dar s-a cam analizat. Si daca mai stiti cate ceva despre intarzierea uzurii nu ezitati sa impartasiti.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
5 W 30
sau
5W 40
In ROmania ?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
In principiu 5w30 sau 0w40.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
de ce 0 W si nu 5 W doar nu e asa frig la noi.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR