- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- Decebalus
- **
- 407 mesaje
- din 11 Nov 2008
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
Decebalus
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
gabrield a scris:miky,
Cum ti-ai dat seama ca e mai bun uleiul asta ?
...
Cum ti-ai dat seama ca e mai bun uleiul asta ?
...
am incercat mai multe uleiuri printre care Liqui Molay, Mobil, Motorex si GM 5W30 cel vechi (fara Dexos 2) si ultimult ulei i-a placut cel mai mult la masina mea. Cu celelalte consuma cam 1.5l/10000 km la cat fac eu schimbul iar cu GM a consumat doar 750ml si motorul a sunat mult mai bine pe toata perioada de utilizare. Apoi anul trecut inainte de Festul de la Felix in noiembrie am pus GM Dexos 2 si sunt incantat de el pe langa sunetul motorului si performanta este buna (am fost pe autostrada Turda cu 215km/h cu Maiandrei si Zapp ) . In curand (dupa festul de la Slanic Moldova) va ajunge aproape de 10000km si trebuie sa il schimb. Acum am cam 8500km si a consumat pana acum 300ml (cu atat am completat sa il aduc la nivelul la care era cand am facut schimbul). Deci eu sunt multumit de acest ulei atat ca performanta cat si ca si costuri. Sunt probabil uleiuri mai bune dar si mai scumpe. Pentru mine a contat testul personal nu niste indicatori scrisi pe hartie de producator... el poate sa scrie acolo orice ca testul final este cel mai bun...
mmx440
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Vaslui
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
"Curat-murdar" vorba romanului, asta se intampla pe site la Castrol Romania.
Dupa ce le-am trimis mail cu rugamintea sa imi dea si mie fisa tehnica la Castrol Edge turbo diesel 5w40 ACEA C3 (ala cumparat de mine in mod nu tocmai ideal) nu numai ca nu mi-au raspuns, dar au si schimbat descrierea produsului si specificatiile, acum e fix ca al meu la performante/aprobari. Pana acum 2 zile acelasi produs era "new formula"ACEA A3/B4 C3 acum a "disparut" A3/B4 din prezentare, e doar C3 ca pe bidonul meu. Si daca tot e asa macar sa se fi deranjat sa imi dea fisa si mie ca probabil o au.
http://www.castrol.com/cast...contentId=7063500
Pe Castrol Global a ramas "new formula" cum era si la ei acum 2 zile ce oameni...
Dupa ce le-am trimis mail cu rugamintea sa imi dea si mie fisa tehnica la Castrol Edge turbo diesel 5w40 ACEA C3 (ala cumparat de mine in mod nu tocmai ideal) nu numai ca nu mi-au raspuns, dar au si schimbat descrierea produsului si specificatiile, acum e fix ca al meu la performante/aprobari. Pana acum 2 zile acelasi produs era "new formula"ACEA A3/B4 C3 acum a "disparut" A3/B4 din prezentare, e doar C3 ca pe bidonul meu. Si daca tot e asa macar sa se fi deranjat sa imi dea fisa si mie ca probabil o au.
http://www.castrol.com/cast...contentId=7063500
Pe Castrol Global a ramas "new formula" cum era si la ei acum 2 zile ce oameni...
- ahappyuser
- *******
- 6,662 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,662
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
cj12ktn a scris:[..]. despre sunet am observat la vechiul ulei ca inainte de schimbare a fost motorul mai zgomotos, dar in legatura cu aspectul uleiului uzat cum as putea sa-mi dau seama de pierderea proprietatilor? la diesel din cate mi s-a spus se innegreste automat ce ai pornit motorul (spre deosebire de benzinar)
Urmaresti consumul de ulei care in general e constant (sa zicem ca-l urmaresti cat se consuma la fiecare 1.000km parcursi si-ti faci o medie) insa la un moment dat acesta creste sesizabil. In acel moment uleiul si-a pierdut din proprietati (are in compozitie apa din condens, cenusa din ardere, diverse impuritati (praf), altele) si e timpul sa-l schimbi. Cel mai bine se vede daca se foloseste masina preponderent la mersul prin oras, la un moment dat motorul 'se da la ulei' . Nu pot sa-ti dau un exemplu concret cu numarul de km la care uleiul care-l folosesc eu isi pierde din calitati pentru ca in general folosesc ulei de calitate si acesta 'nu apuca' sa treaca de 8.000km fara sa-l schimb, indiferent de marca. Folosesc masina mea preponderent la mersul prin oras.
bluetux- Suspendat
- 1,386 mesaje
- din 16 Aug 2008
- Alta tara
bluetux- Mesaje scrise: 1,386
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
mmx440 a scris:"Curat-murdar" vorba romanului, asta se intampla pe site la Castrol Romania.
Dupa ce le-am trimis mail cu rugamintea sa imi dea si mie fisa tehnica la Castrol Edge turbo diesel 5w40 ACEA C3 (ala cumparat de mine in mod nu tocmai ideal) nu numai ca nu mi-au raspuns, dar au si schimbat descrierea produsului si specificatiile, acum e fix ca al meu la performante/aprobari. Pana acum 2 zile acelasi produs era "new formula"ACEA A3/B4 C3 acum a "disparut" A3/B4 din prezentare, e doar C3 ca pe bidonul meu. Si daca tot e asa macar sa se fi deranjat sa imi dea fisa si mie ca probabil o au.
http://www.castrol.com/cast...contentId=7063500
Pe Castrol Global a ramas "new formula" cum era si la ei acum 2 zile ce oameni...
Dupa ce le-am trimis mail cu rugamintea sa imi dea si mie fisa tehnica la Castrol Edge turbo diesel 5w40 ACEA C3 (ala cumparat de mine in mod nu tocmai ideal) nu numai ca nu mi-au raspuns, dar au si schimbat descrierea produsului si specificatiile, acum e fix ca al meu la performante/aprobari. Pana acum 2 zile acelasi produs era "new formula"ACEA A3/B4 C3 acum a "disparut" A3/B4 din prezentare, e doar C3 ca pe bidonul meu. Si daca tot e asa macar sa se fi deranjat sa imi dea fisa si mie ca probabil o au.
http://www.castrol.com/cast...contentId=7063500
Pe Castrol Global a ramas "new formula" cum era si la ei acum 2 zile ce oameni...
de unde se vede ca tb sa mai citim si fisele de produs
daca nu aveti DPF/TWC nu are rost sa puneti edge, esp, dexos2 - sunt uleiuri mai putin rezistente decat cele "clasice".
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- madalyn2009
- **
- 320 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Astra 2008 Z17DTL
- Braila
madalyn2009
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
klax187 a scris:0W-40 este pt motoare cu grad ridicat de uzura ... deci cati km ziceai ca are calibra ta ?
oW 40 e pentru motoarele cu grad mic de uzura sau pentru motoarele noi, nu pentru cele cu grad mare de uzura
eu votez pentru Mobil 1 Protection Formula 0W 40, te unge la suflet motorul cu fel merge cu acest ulei.Este mult mai silentios, si asta la diesel, in 15000km nu iam pus o picatura in plus, bine ca si motorul are putini kilometri, circa 60.000km. Ma declar complet multumit de acest ulei.
Ultima modificare facuta de madalyn2009 la Vin 22 Apr, 2011 10:08 pm
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 953 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 953
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Se apropie schimbul de ulei dar nu stiu ce sa aleg, motorul e Z18XE:
Motul 8100 X-cess 5W40
STANDARDE ACEA A3 / B3 / B4
APROBAT API SL / CF
OPEL/GM Diesel LL B-025
Insa nu are LL A-025
Castrol EDGE 5W-40
ACEA A3/B4/C3
API SM/CF
BMW Longlife-04
MB-Approved 229.51
VW 502 00 / 505 00
Porsche A40
Renault RN0700 / 0710
Fiat 9.55533.52
Nici urma de standardele Opel/GM
Bani aruncati luand in considerare tipul meu de motor?
Momentan am Aral HighTronic 5W-40 cu care am facut cam 8500 km, 90% in oras. Fiind un motor mic pentru Vectra C inevitabil vede si turatii ridicate iar ceva ulei mai scump/calitativ ar trebui sa protejeze motorul mai bine?
Motul 8100 X-cess 5W40
STANDARDE ACEA A3 / B3 / B4
APROBAT API SL / CF
OPEL/GM Diesel LL B-025
Insa nu are LL A-025
Castrol EDGE 5W-40
ACEA A3/B4/C3
API SM/CF
BMW Longlife-04
MB-Approved 229.51
VW 502 00 / 505 00
Porsche A40
Renault RN0700 / 0710
Fiat 9.55533.52
Nici urma de standardele Opel/GM
Bani aruncati luand in considerare tipul meu de motor?
Momentan am Aral HighTronic 5W-40 cu care am facut cam 8500 km, 90% in oras. Fiind un motor mic pentru Vectra C inevitabil vede si turatii ridicate iar ceva ulei mai scump/calitativ ar trebui sa protejeze motorul mai bine?
bluetux- Suspendat
- 1,386 mesaje
- din 16 Aug 2008
- Alta tara
bluetux- Mesaje scrise: 1,386
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
mobil 1 0w40 new life, daca tii la gm-ll-a025 sau ceva care sa aiba caracteristicile foarte apropiate de acest ulei
http://www.mobil1.com.ro/cm...w-Life-0W-40.aspx
http://www.opieoils.co.uk/p...ly-synthetic.aspx
http://www.mobil1.com.ro/cm...w-Life-0W-40.aspx
http://www.opieoils.co.uk/p...ly-synthetic.aspx
- blue_maniak
- ***
- 953 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 953
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
0W40 New Life - nu cred ca mai e cazul la motorul meu. Prima cifra e vascozitatea la rece din cate am inteles si oricum masina sta iarna in garaj. Schimbul de ulei il fac anual.
As adauga si:
Valvoline SynPower 5W-40, in comparatia de pe pagina 90 facuta chiar de tine (bluetux) este usor peste Motul X-cess.
As adauga si:
Valvoline SynPower 5W-40, in comparatia de pe pagina 90 facuta chiar de tine (bluetux) este usor peste Motul X-cess.
- ahappyuser
- *******
- 6,662 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,662
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Mergi pe Motul 8100 X-cess 5W40 si tine-ne si pe noi la curent cu detaliile, vreau sa bag si eu la motorizarea mea (peste 2.500km).
Verifica si sursa de unde-l iei (sa fie distribuitor autorizat de Motul, de preferat sa apara pe site la Motul ca ei sunt distribuitori pe Romania), si vezi sa fie 'Made in France' (te poate ajuta @cyberbob in privinta asta).
Verifica si sursa de unde-l iei (sa fie distribuitor autorizat de Motul, de preferat sa apara pe site la Motul ca ei sunt distribuitori pe Romania), si vezi sa fie 'Made in France' (te poate ajuta @cyberbob in privinta asta).
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare si Paste fericit!
Eu m-am grabit sa-l iau de le distribuitor, si am dat pe el mai mult decat la alte magazine. )
Intr-adevar tre sa scrie made in france pe el, ei avand doar o singura fabrica, in franta.
Pt tipurile de ulei, iti recomant folosirea site-ului din UK, cel din RO nu e actualizat cu noile modele si cu fise tehnice. Insa pe site din RO au un "configurator" pt uleiuri care pe site din uk nu l-am gasit.
Si ca sa nu fiu offtopic, feedback la ~5000km pt Motul X-clean 8100 5w30, inca e la nivel, consumul a scazut putin (pe BC in bucuresti am 8.4 in loc de 8.6), motorul este mai silentios si la rece si la cald.
Adi G.
Eu m-am grabit sa-l iau de le distribuitor, si am dat pe el mai mult decat la alte magazine. )
Intr-adevar tre sa scrie made in france pe el, ei avand doar o singura fabrica, in franta.
Pt tipurile de ulei, iti recomant folosirea site-ului din UK, cel din RO nu e actualizat cu noile modele si cu fise tehnice. Insa pe site din RO au un "configurator" pt uleiuri care pe site din uk nu l-am gasit.
Si ca sa nu fiu offtopic, feedback la ~5000km pt Motul X-clean 8100 5w30, inca e la nivel, consumul a scazut putin (pe BC in bucuresti am 8.4 in loc de 8.6), motorul este mai silentios si la rece si la cald.
Adi G.
- ahappyuser
- *******
- 6,662 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,662
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Revin cu amanunte despre uleiul 2T cel mai indicat pentru amestecul cu motorina in proportia de 1:200. Maine voi alimenta cu motorina un plin de 60l, astfel ca azi am cautat depozitul Liqui Moly din Sibiu sa vad ce uleiuri 2T au la vanzare pentru amestec in motorina la masina din semnatura dar am ajuns prea tarziu, s-a inchis depozitul en-gross. Totusi cineva de la Liqui Moly din cladirea unde au birourile mi-a dat un numar de telefon de la un coleg care este reprezentant vanzari si l-am sunat. Am aflat cu surprindere ca se cauta de la ei un anume tip de ulei 2T pe care-l vand foarte bine de 4 ani incoace exact pentru aceasta treaba . Mi-a zis ca mai are doar 3l din acest tip de ulei pe care i-a adus de la Depozitul Central din tara pentru clientii care il amesteca in motorina, pretul este 18,9lei fara TVA per litru la prima mana.
De curiozitate, am mai facut ceva sapaturi pe Internet si cred ca este vorba de acest ulei semisintetic, artikel no. 1052 :
Mai multe detalii in fisa tehnica, aici : http://www.liqui-moly.de/li...t-Motoroil_EN.pdf
Maine ma duc sa 'arestez' cei 3 litri si pana atunci o sa ma hotarasc si ce cantitate o sa bag in cei 60l motorina, e programat pentru maine un drum pana la Tg. Mures si inapoi. Voi reveni cu amanunte (ce ulei, cat am bagat, cum merge motorul, tot ce voi putea sesiza in legatura cu comportamentul motorului la drum).
@mikyboy : dupa ce cumpar uleiul, vorbim si sa te hatarasti cat o sa bagi la motorizarea ta.
Mai am un amic cu un Audi B4 1.9TD 75HP care vrea sa bage la a lui, astfel ca suntem deja cativa care vom face acest experiment in simultan.
De curiozitate, am mai facut ceva sapaturi pe Internet si cred ca este vorba de acest ulei semisintetic, artikel no. 1052 :
Mai multe detalii in fisa tehnica, aici : http://www.liqui-moly.de/li...t-Motoroil_EN.pdf
Maine ma duc sa 'arestez' cei 3 litri si pana atunci o sa ma hotarasc si ce cantitate o sa bag in cei 60l motorina, e programat pentru maine un drum pana la Tg. Mures si inapoi. Voi reveni cu amanunte (ce ulei, cat am bagat, cum merge motorul, tot ce voi putea sesiza in legatura cu comportamentul motorului la drum).
@mikyboy : dupa ce cumpar uleiul, vorbim si sa te hatarasti cat o sa bagi la motorizarea ta.
Mai am un amic cu un Audi B4 1.9TD 75HP care vrea sa bage la a lui, astfel ca suntem deja cativa care vom face acest experiment in simultan.
- ahappyuser
- *******
- 6,662 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,662
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Update
Am fost sa cumpar uleiul si intradevar este cel cu artikel no. 1052 din catalogul Liqui Moly (pretul pentru 3l a fost 70lei.) .
Cateva poze cu bidonul de 1l , este semi-synthetic si are standardul JASO FC :
Deci azi am bagat acest ulei 2T semisintetic in motorina din masina mea, respectiv cantitatea de 330ml la un plin de 62l diesel (de la PECO MOL din Sibiu). Pentru inceput am sa merg pe raportul de amestec 1:200 (optim) dar se poate baga si intr-un raport de 1:400 (avantajos) daca aveti emotii .
Am fost sa cumpar uleiul si intradevar este cel cu artikel no. 1052 din catalogul Liqui Moly (pretul pentru 3l a fost 70lei.) .
Cateva poze cu bidonul de 1l , este semi-synthetic si are standardul JASO FC :
Deci azi am bagat acest ulei 2T semisintetic in motorina din masina mea, respectiv cantitatea de 330ml la un plin de 62l diesel (de la PECO MOL din Sibiu). Pentru inceput am sa merg pe raportul de amestec 1:200 (optim) dar se poate baga si intr-un raport de 1:400 (avantajos) daca aveti emotii .
mmx440
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Vaslui
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
- JAC2.00tdi
- ****
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
JAC2.00tdi a scris:@ ahappyuser .... tu ai opel nu trabant ca sa poti amesteca uleiul si carburantul! Mai mult de atat ai motor in 2 timpi?... asta cred ca se preteaza la masina de tuns iarba .... Dupa parerea mea ai facut o mare greseala....
cam asa ziceam si eu
oricum ,asteptam impresii
un aditiv bun la2- 3-4.000 de km te scapa de eventualele probleme cu injectia si tot ce tine de ea.
un vectra 1,7 td cumparasem acuma vreo 8 ani de la un om trecut bine de 50 ani,tot asa imi spusese ca la fiecare plin ii mai baga si ulei [nu mai stiu de care],masina a mai mers la mine 154.000 km si jar halea si cand am vandut-o eu.