- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ok, esti binevenit sa vii cu o parere personala, de-aia e forum sa poti veni cu o opinie si sa afle si altii din experienta fiecaruia. Sa le luam pe rand :
Motorul de Logan Diesel (si Clio 1.5dci) : un mecanic de la Renault mi-a spus ca vina pentru spanul din sistemul de injectie si ulterior din rezervor se datoreaza unui cumul de factori :
- 1. prima vina o are incalzitorul de motorina de pe aceasta motorizare, cel electric.
Este si unul pasiv instalat numai pe anumite modele de Clio (nu stiu pentru ce tara) care are filtrul undeva in spatele motorului pentru a primi din caldura motorului in functionare si la asta nu au fost probleme. Dar sa revin : minunea asta de filtru cu preincalzire se defecta dupa un timp si ramanea tot timpul cuplat, motorina se incalzea peste valoarea maxima la care aceasta facea ungere buna si de aici incepeau problemele prima afectata fiind chiar pompa de injectie.
-2. datorita sistemului de injectie Delphi 'low cost' prima data aparea span de la capul hidraulic al pompei de injectie, ulterior spanul ajungea in injectoare care se gripau si apoi pe retur pana in rezervor. Si de acolo si in filtrul de motorina astfel ca era un lant de probleme care se remedia numai prin schimbarea tuturor acestor componente enumerate mai sus. La modelul de 1.9dci cu pompa si injectoare BOSCH nu a aparut acest defect, au simulat blocarea incalzitorului de pe filtrul de motorina dar pe perioada de testare nu a aparut span, componentele sistemului de injectie fiind calitate premium.
-3. motorina 'cu serpi' din surse necunoscute este o reala problema care la sistemul de injectie sensibil de pe motorul 1.5dci are un impact major (apa, parafina, mizerie) si poti sa ai si componente premium la sistemul de injectie ca tot le pui pe butuci in timp.
Motorina CFR : daca amicul meu m-a mintit atunci sunt bun mintit, nu pot sa-l dovedesc ca nu iesim la picnic cu familiile sa imi povesteasca pataniile lui cu masina. Faptul ca se decanteaza parafina ma face sa cred ca motorina este EURO3. Eu la Opel Vectra am motor turbo diesel clasic fara pic de electronica, deci pot baga chiar si cu parafina desi ma feresc pentru ca parafina afecteaza negativ ungerea componentelor sistemului de injectie si in combinatie cu apa devine o reala problema. Pot sa remediez acest aspect folosind ulei 2T, insa am un plin de la servici pe luna si mereu de la aceiasi pompa MOL (as fi preferat Rompetrol dar nu e dupa mine) asa ca nu voi baga alta motorina in Opel decat de acolo. Si incepand de azi, 'DA' intotdeauna voi baga si ulei 2T semisintetic la plinul de motorina.
Insa am si un Renault 9 1.6Diesel din 1987 care se califica pentru orice motorina si ma gandeam pentru el sa mai pun cate un plin de CFR cand voi avea posibilitatea. Acum multi ani am bagat motorina CFR si imi amintesc clar ca motorul la Renault 9 duduia de mama focului ziceai ca-i de Aro si nu m-a incantat deloc nici pe vremea aceea, iar la peste -20grade masina pornea, puteai tura motorul cat vroiai la relanti, dar daca bagai in viteza murea si nu mai puteam sa plec de pe loc (nu prea pricepeam pe atunci ce s-a intamplat, ulterior am inteles). Intradevar nici nu o decantam, eram student si bagam tot ce prindeam la mana .
Cu uleiul 2T : ma astept cel mai mare impact sa-l aiba la Renault amestecul de ulei 2T in motorina, e motor normal aspirat si de generatie anii 1980, asa ca daca ma clantane si ma trepideaza mai putin, la pachet cu un consum mai bun de 5-10% voi fi cum nu se poate mai multumit.
Motorul de Logan Diesel (si Clio 1.5dci) : un mecanic de la Renault mi-a spus ca vina pentru spanul din sistemul de injectie si ulterior din rezervor se datoreaza unui cumul de factori :
- 1. prima vina o are incalzitorul de motorina de pe aceasta motorizare, cel electric.
Este si unul pasiv instalat numai pe anumite modele de Clio (nu stiu pentru ce tara) care are filtrul undeva in spatele motorului pentru a primi din caldura motorului in functionare si la asta nu au fost probleme. Dar sa revin : minunea asta de filtru cu preincalzire se defecta dupa un timp si ramanea tot timpul cuplat, motorina se incalzea peste valoarea maxima la care aceasta facea ungere buna si de aici incepeau problemele prima afectata fiind chiar pompa de injectie.
-2. datorita sistemului de injectie Delphi 'low cost' prima data aparea span de la capul hidraulic al pompei de injectie, ulterior spanul ajungea in injectoare care se gripau si apoi pe retur pana in rezervor. Si de acolo si in filtrul de motorina astfel ca era un lant de probleme care se remedia numai prin schimbarea tuturor acestor componente enumerate mai sus. La modelul de 1.9dci cu pompa si injectoare BOSCH nu a aparut acest defect, au simulat blocarea incalzitorului de pe filtrul de motorina dar pe perioada de testare nu a aparut span, componentele sistemului de injectie fiind calitate premium.
-3. motorina 'cu serpi' din surse necunoscute este o reala problema care la sistemul de injectie sensibil de pe motorul 1.5dci are un impact major (apa, parafina, mizerie) si poti sa ai si componente premium la sistemul de injectie ca tot le pui pe butuci in timp.
Motorina CFR : daca amicul meu m-a mintit atunci sunt bun mintit, nu pot sa-l dovedesc ca nu iesim la picnic cu familiile sa imi povesteasca pataniile lui cu masina. Faptul ca se decanteaza parafina ma face sa cred ca motorina este EURO3. Eu la Opel Vectra am motor turbo diesel clasic fara pic de electronica, deci pot baga chiar si cu parafina desi ma feresc pentru ca parafina afecteaza negativ ungerea componentelor sistemului de injectie si in combinatie cu apa devine o reala problema. Pot sa remediez acest aspect folosind ulei 2T, insa am un plin de la servici pe luna si mereu de la aceiasi pompa MOL (as fi preferat Rompetrol dar nu e dupa mine) asa ca nu voi baga alta motorina in Opel decat de acolo. Si incepand de azi, 'DA' intotdeauna voi baga si ulei 2T semisintetic la plinul de motorina.
Insa am si un Renault 9 1.6Diesel din 1987 care se califica pentru orice motorina si ma gandeam pentru el sa mai pun cate un plin de CFR cand voi avea posibilitatea. Acum multi ani am bagat motorina CFR si imi amintesc clar ca motorul la Renault 9 duduia de mama focului ziceai ca-i de Aro si nu m-a incantat deloc nici pe vremea aceea, iar la peste -20grade masina pornea, puteai tura motorul cat vroiai la relanti, dar daca bagai in viteza murea si nu mai puteam sa plec de pe loc (nu prea pricepeam pe atunci ce s-a intamplat, ulterior am inteles). Intradevar nici nu o decantam, eram student si bagam tot ce prindeam la mana .
Cu uleiul 2T : ma astept cel mai mare impact sa-l aiba la Renault amestecul de ulei 2T in motorina, e motor normal aspirat si de generatie anii 1980, asa ca daca ma clantane si ma trepideaza mai putin, la pachet cu un consum mai bun de 5-10% voi fi cum nu se poate mai multumit.
bluetux- Suspendat
- 1,386 mesaje
- din 16 Aug 2008
- Alta tara
bluetux- Mesaje scrise: 1,386
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
nu cred ca foloseste la ceva, ba chiar e distructiv as zice, sa bagam orice zeama in motoarele noastre - oricum, suntem off-topic rau aici - dupa paradisul aditivilor minune, a urmat motorina de la groapa sau cu ulei de trabant, nu toata lumea are motoare din 90; ar tb deschis un topic cu experientele astea.
on-topic: un ulei care pare f bun la Augsburg
WOLF MASTERLUBE SYNFLOW PLUS 0W40
http://www.wolfoil.com/upda.../wolf/15106we.pdf
A folosit cineva?
on-topic: un ulei care pare f bun la Augsburg
WOLF MASTERLUBE SYNFLOW PLUS 0W40
http://www.wolfoil.com/upda.../wolf/15106we.pdf
A folosit cineva?
lucas_27
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
bluetux a scris:@gabrield
vibratiile, "zdraganitul" unui diesel provin in mare masura datorita procesului specific de combustie, aprinderea brusca a motorinei injectate cu presiune mare in camera de ardere. Se presupune ca arderea e mai buna in prezenta unui ulei 2T specific fara cenusa, de aia se reduc si vibratiile. Asta o sustin mai toti care au amestecat motorina cu 2T si probabil, e singura imbunatatire.
vibratiile, "zdraganitul" unui diesel provin in mare masura datorita procesului specific de combustie, aprinderea brusca a motorinei injectate cu presiune mare in camera de ardere. Se presupune ca arderea e mai buna in prezenta unui ulei 2T specific fara cenusa, de aia se reduc si vibratiile. Asta o sustin mai toti care au amestecat motorina cu 2T si probabil, e singura imbunatatire.
lucas_27
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
Cu respet, as avea si eu o mica problema si anume, am un astra H diesel din 2005 1,7 in jur de 190.000 km la bord , am bagat un ulei marka GM 5w30 e facut de UE ceva de genu, adevarul ca nu prea sunt eu multumit de el , am 7000 km cu acest ulei si vreu sa al schimb te rog ajutama, ce ulei imi recomanzi ? astept mesajul tau
lucas_27
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
lucas_27
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Decebalus
- **
- 407 mesaje
- din 11 Nov 2008
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
Decebalus
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2008
- Mesaj Privat
bluetux- Suspendat
- 1,386 mesaje
- din 16 Aug 2008
- Alta tara
bluetux- Mesaje scrise: 1,386
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
@lucas_27
baga cu incredere Q8 Formula Excel 5w40 (Kuwait Petroleum Int. - Belgia)
http://www.speointernationa...si-personale.html
iarna poti sa bagi 0w40, un ulei bun si ieftin e wolf 0w40 (belgia)
pt tot anul ar mai fi si RAVENOL VSI 5W40 (Germania)
http://www.ravenoloil.ro/ul...vsi_sae_5w40.html
toate au GM-LL B025 - aprobare GM longlife pt Diesel.
baga cu incredere Q8 Formula Excel 5w40 (Kuwait Petroleum Int. - Belgia)
http://www.speointernationa...si-personale.html
iarna poti sa bagi 0w40, un ulei bun si ieftin e wolf 0w40 (belgia)
pt tot anul ar mai fi si RAVENOL VSI 5W40 (Germania)
http://www.ravenoloil.ro/ul...vsi_sae_5w40.html
toate au GM-LL B025 - aprobare GM longlife pt Diesel.
bluetux- Suspendat
- 1,386 mesaje
- din 16 Aug 2008
- Alta tara
bluetux- Mesaje scrise: 1,386
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
- Decebalus
- **
- 407 mesaje
- din 11 Nov 2008
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
Decebalus
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2008
- Mesaj Privat
- marele_pitik
- **
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut tuturor! Hristos a inviat!
bluetux te rog dami si mie un sfat
am o vectra b din 97 cu motor x20dtl. o am din octombrie 2010 si am apucat sa ii fac un schimb (Castrol 5w40) am bagat la indrumarea unui prieten mecanic, in ciuda faptului ca motorul are cativa ani si vreo 230.000 km
Te rog mult da-mi si mie un sfat, ce ulei sa bag. pentru ca ma apropii de urmatorul schimb si de Castrol nu prea am fost multumit si cu siguranta nu voi mai baga acest tip de ulei.
bluetux te rog dami si mie un sfat
am o vectra b din 97 cu motor x20dtl. o am din octombrie 2010 si am apucat sa ii fac un schimb (Castrol 5w40) am bagat la indrumarea unui prieten mecanic, in ciuda faptului ca motorul are cativa ani si vreo 230.000 km
Te rog mult da-mi si mie un sfat, ce ulei sa bag. pentru ca ma apropii de urmatorul schimb si de Castrol nu prea am fost multumit si cu siguranta nu voi mai baga acest tip de ulei.
bluetux- Suspendat
- 1,386 mesaje
- din 16 Aug 2008
- Alta tara
bluetux- Mesaje scrise: 1,386
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
Ravenol DLO 10W-40 Diesel
ulei aditivat care, datorita uleiului de baza, aditivilor si reglajului vascozitatii permite o functionare economica a motorului, garantand o pierdere redusa prin evaporare.
Mobil 1 High Mileage 10W-40
aditivi antiuzura, anti-namol, protejeaza garniturile.
Pt iarna:
Ravenol VDL 5W-40 Turbo Diesel
stabilitate termica la temperaturi scazute, proprietati pentru prelungirea vietii motorului si intervale mari intre schimburi.
Daca motorul consuma ulei in exces tb reparat.
ulei aditivat care, datorita uleiului de baza, aditivilor si reglajului vascozitatii permite o functionare economica a motorului, garantand o pierdere redusa prin evaporare.
Mobil 1 High Mileage 10W-40
aditivi antiuzura, anti-namol, protejeaza garniturile.
Pt iarna:
Ravenol VDL 5W-40 Turbo Diesel
stabilitate termica la temperaturi scazute, proprietati pentru prelungirea vietii motorului si intervale mari intre schimburi.
Daca motorul consuma ulei in exces tb reparat.
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Ok, esti binevenit sa vii cu o parere personala, de-aia e forum sa poti veni cu o opinie si sa afle si altii din experienta fiecaruia. Sa le luam pe rand :
Motorul de Logan Diesel (si Clio 1.5dci) : un mecanic de la Renault mi-a spus ca vina pentru spanul din sistemul de injectie si ulterior din rezervor se datoreaza unui cumul de factori :
- 1. prima vina o are incalzitorul de motorina de pe aceasta motorizare, cel electric.
Este si unul pasiv instalat numai pe anumite modele de Clio (nu stiu pentru ce tara) care are filtrul undeva in spatele motorului pentru a primi din caldura motorului in functionare si la asta nu au fost probleme. Dar sa revin : minunea asta de filtru cu preincalzire se defecta dupa un timp si ramanea tot timpul cuplat, motorina se incalzea peste valoarea maxima la care aceasta facea ungere buna si de aici incepeau problemele prima afectata fiind chiar pompa de injectie.
-2. datorita sistemului de injectie Delphi 'low cost' prima data aparea span de la capul hidraulic al pompei de injectie, ulterior spanul ajungea in injectoare care se gripau si apoi pe retur pana in rezervor. Si de acolo si in filtrul de motorina astfel ca era un lant de probleme care se remedia numai prin schimbarea tuturor acestor componente enumerate mai sus. La modelul de 1.9dci cu pompa si injectoare BOSCH nu a aparut acest defect, au simulat blocarea incalzitorului de pe filtrul de motorina dar pe perioada de testare nu a aparut span, componentele sistemului de injectie fiind calitate premium.
-3. motorina 'cu serpi' din surse necunoscute este o reala problema care la sistemul de injectie sensibil de pe motorul 1.5dci are un impact major (apa, parafina, mizerie) si poti sa ai si componente premium la sistemul de injectie ca tot le pui pe butuci in timp.
Motorina CFR : daca amicul meu m-a mintit atunci sunt bun mintit, nu pot sa-l dovedesc ca nu iesim la picnic cu familiile sa imi povesteasca pataniile lui cu masina. Faptul ca se decanteaza parafina ma face sa cred ca motorina este EURO3. Eu la Opel Vectra am motor turbo diesel clasic fara pic de electronica, deci pot baga chiar si cu parafina desi ma feresc pentru ca parafina afecteaza negativ ungerea componentelor sistemului de injectie si in combinatie cu apa devine o reala problema. Pot sa remediez acest aspect folosind ulei 2T, insa am un plin de la servici pe luna si mereu de la aceiasi pompa MOL (as fi preferat Rompetrol dar nu e dupa mine) asa ca nu voi baga alta motorina in Opel decat de acolo. Si incepand de azi, 'DA' intotdeauna voi baga si ulei 2T semisintetic la plinul de motorina.
Insa am si un Renault 9 1.6Diesel din 1987 care se califica pentru orice motorina si ma gandeam pentru el sa mai pun cate un plin de CFR cand voi avea posibilitatea. Acum multi ani am bagat motorina CFR si imi amintesc clar ca motorul la Renault 9 duduia de mama focului ziceai ca-i de Aro si nu m-a incantat deloc nici pe vremea aceea, iar la peste -20grade masina pornea, puteai tura motorul cat vroiai la relanti, dar daca bagai in viteza murea si nu mai puteam sa plec de pe loc (nu prea pricepeam pe atunci ce s-a intamplat, ulterior am inteles). Intradevar nici nu o decantam, eram student si bagam tot ce prindeam la mana .
Cu uleiul 2T : ma astept cel mai mare impact sa-l aiba la Renault amestecul de ulei 2T in motorina, e motor normal aspirat si de generatie anii 1980, asa ca daca ma clantane si ma trepideaza mai putin, la pachet cu un consum mai bun de 5-10% voi fi cum nu se poate mai multumit.
Motorul de Logan Diesel (si Clio 1.5dci) : un mecanic de la Renault mi-a spus ca vina pentru spanul din sistemul de injectie si ulterior din rezervor se datoreaza unui cumul de factori :
- 1. prima vina o are incalzitorul de motorina de pe aceasta motorizare, cel electric.
Este si unul pasiv instalat numai pe anumite modele de Clio (nu stiu pentru ce tara) care are filtrul undeva in spatele motorului pentru a primi din caldura motorului in functionare si la asta nu au fost probleme. Dar sa revin : minunea asta de filtru cu preincalzire se defecta dupa un timp si ramanea tot timpul cuplat, motorina se incalzea peste valoarea maxima la care aceasta facea ungere buna si de aici incepeau problemele prima afectata fiind chiar pompa de injectie.
-2. datorita sistemului de injectie Delphi 'low cost' prima data aparea span de la capul hidraulic al pompei de injectie, ulterior spanul ajungea in injectoare care se gripau si apoi pe retur pana in rezervor. Si de acolo si in filtrul de motorina astfel ca era un lant de probleme care se remedia numai prin schimbarea tuturor acestor componente enumerate mai sus. La modelul de 1.9dci cu pompa si injectoare BOSCH nu a aparut acest defect, au simulat blocarea incalzitorului de pe filtrul de motorina dar pe perioada de testare nu a aparut span, componentele sistemului de injectie fiind calitate premium.
-3. motorina 'cu serpi' din surse necunoscute este o reala problema care la sistemul de injectie sensibil de pe motorul 1.5dci are un impact major (apa, parafina, mizerie) si poti sa ai si componente premium la sistemul de injectie ca tot le pui pe butuci in timp.
Motorina CFR : daca amicul meu m-a mintit atunci sunt bun mintit, nu pot sa-l dovedesc ca nu iesim la picnic cu familiile sa imi povesteasca pataniile lui cu masina. Faptul ca se decanteaza parafina ma face sa cred ca motorina este EURO3. Eu la Opel Vectra am motor turbo diesel clasic fara pic de electronica, deci pot baga chiar si cu parafina desi ma feresc pentru ca parafina afecteaza negativ ungerea componentelor sistemului de injectie si in combinatie cu apa devine o reala problema. Pot sa remediez acest aspect folosind ulei 2T, insa am un plin de la servici pe luna si mereu de la aceiasi pompa MOL (as fi preferat Rompetrol dar nu e dupa mine) asa ca nu voi baga alta motorina in Opel decat de acolo. Si incepand de azi, 'DA' intotdeauna voi baga si ulei 2T semisintetic la plinul de motorina.
Insa am si un Renault 9 1.6Diesel din 1987 care se califica pentru orice motorina si ma gandeam pentru el sa mai pun cate un plin de CFR cand voi avea posibilitatea. Acum multi ani am bagat motorina CFR si imi amintesc clar ca motorul la Renault 9 duduia de mama focului ziceai ca-i de Aro si nu m-a incantat deloc nici pe vremea aceea, iar la peste -20grade masina pornea, puteai tura motorul cat vroiai la relanti, dar daca bagai in viteza murea si nu mai puteam sa plec de pe loc (nu prea pricepeam pe atunci ce s-a intamplat, ulterior am inteles). Intradevar nici nu o decantam, eram student si bagam tot ce prindeam la mana .
Cu uleiul 2T : ma astept cel mai mare impact sa-l aiba la Renault amestecul de ulei 2T in motorina, e motor normal aspirat si de generatie anii 1980, asa ca daca ma clantane si ma trepideaza mai putin, la pachet cu un consum mai bun de 5-10% voi fi cum nu se poate mai multumit.
ahappyuser,
Am observat ca te pasioneaza subiectul, si sint convins ca iti cistigi piinea cu asa ceva, uite aici ceva ce poate te va ajuta.
http://www.bluegrassfuel.net/
Iar aici, vei observa aceleasi intrebari ca la noi, dar in 2002, cind a aparut asta la americani :
http://www.tractorbynet.com...-diesel-fuel.html
bluetux- Suspendat
- 1,386 mesaje
- din 16 Aug 2008
- Alta tara
bluetux- Mesaje scrise: 1,386
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
Decebalus a scris:Flash point COC D 92 °C 216 - fata de 232-230 cat au altele.
Viscosity at 100°C D 445 cSt 13,7 fata de 14 altele.
Pentru Bucuresti mi se pare slab vara.
Per total pare ok.
La minus sta bine
Viscosity at 100°C D 445 cSt 13,7 fata de 14 altele.
Pentru Bucuresti mi se pare slab vara.
Per total pare ok.
La minus sta bine
WOLF 0w40 e peste orice 5w40 bun, e full sintetic nu "pe baza de" sau "amestec".
13.7 la 100 grade e perfect, diferenta e nesemnificativa fata de 14.
flash pointul de 216 grade e absolut acoperitor- peste temp asta incepe sa se evapore uleiul- are doar valoare de comparatie cu alte uleiuri, nu ajunge sa lucreze la temp asta.
este compensat oricum de densitatea de 858, care sugereaza o volatilitate redusa.
in plus celelalte calitati:
Viscosity index D 2270 181
Viscosity at 40°C D 445 cSt 78
TBN D 2896 g KOH/kg 10,6
asigura stabilitate, ungere rapida , consum redus pana atinge temp de regim, rezistenta in timp.
plus caracteristice excelente de iarna, fara comentarii:
Viscosity at -35°C D 5293 cP 5700
Pour point D 6892 °C -57
- Decebalus
- **
- 407 mesaje
- din 11 Nov 2008
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
Decebalus
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2008
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
bluetux- Suspendat
- 1,386 mesaje
- din 16 Aug 2008
- Alta tara
bluetux- Mesaje scrise: 1,386
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
bluetux- Suspendat
- 1,386 mesaje
- din 16 Aug 2008
- Alta tara
bluetux- Mesaje scrise: 1,386
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
MaxDDM a scris:A incercat cineva Rheinol Primus Gm 5W30?
Eu tipul asta de ulei il folosesc acum si sunt foarte multumit de el.
Zgomotul motorului s-a redus.
Am o Vectra 2.2 DTI 125 CP y22dtr 2003.
Sunt curios daca si ceilalti colegi care l-au folosit au simtit diferente majore dupa folosirea lui.
Va multumesc.
Eu tipul asta de ulei il folosesc acum si sunt foarte multumit de el.
Zgomotul motorului s-a redus.
Am o Vectra 2.2 DTI 125 CP y22dtr 2003.
Sunt curios daca si ceilalti colegi care l-au folosit au simtit diferente majore dupa folosirea lui.
Va multumesc.
pare bunicel, mai putin vascozitatea la 100 grade - 11.73 (ca tot vine vara); nu e full sintetic, producatorul nu ne da TBN.
la Primus VS SAE 0W-40 tot de la ei se schimba situatia: full sintetic, vasc. 13.2 la 100 grade, hopa -apare si TBN=10.3,
e sub wolf 0w40.
- MaxDDM
- ***
- 709 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 709
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
bluetux a scris:
pare bunicel, mai putin vascozitatea la 100 grade - 11.73 (ca tot vine vara); nu e full sintetic, producatorul nu ne da TBN.
la Primus VS SAE 0W-40 tot de la ei se schimba situatia: full sintetic, vasc. 13.2 la 100 grade, hopa -apare si TBN=10.3,
e sub wolf 0w40.
MaxDDM a scris:A incercat cineva Rheinol Primus Gm 5W30?
Eu tipul asta de ulei il folosesc acum si sunt foarte multumit de el.
Zgomotul motorului s-a redus.
Am o Vectra 2.2 DTI 125 CP y22dtr 2003.
Sunt curios daca si ceilalti colegi care l-au folosit au simtit diferente majore dupa folosirea lui.
Va multumesc.
Eu tipul asta de ulei il folosesc acum si sunt foarte multumit de el.
Zgomotul motorului s-a redus.
Am o Vectra 2.2 DTI 125 CP y22dtr 2003.
Sunt curios daca si ceilalti colegi care l-au folosit au simtit diferente majore dupa folosirea lui.
Va multumesc.
pare bunicel, mai putin vascozitatea la 100 grade - 11.73 (ca tot vine vara); nu e full sintetic, producatorul nu ne da TBN.
la Primus VS SAE 0W-40 tot de la ei se schimba situatia: full sintetic, vasc. 13.2 la 100 grade, hopa -apare si TBN=10.3,
e sub wolf 0w40.
WOLF 0W40 de cine e fabricat?
O sa citesc si eu depre PRIMUS VS 0W40.
Multumesc pentru sfat.
bluetux- Suspendat
- 1,386 mesaje
- din 16 Aug 2008
- Alta tara
bluetux- Mesaje scrise: 1,386
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat