- vali_c
- **
- 114 mesaje
- din 29 Mai 2010
- Astra 2002 Z16SE
- Iasi
vali_c
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2010
- Mesaj Privat
- Dariescu Claudiu
- ***
- 692 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Cristian.deaconu2011
- **
- 76 mesaje
- din 08 Jul 2012
- Astra 2005 Z13DTH
- Spania
Cristian.deaconu2011
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
mitosu- Suspendat
- 787 mesaje
- din 08 Jun 2012
- Astra 2012 a16xer
- Bucuresti
mitosu- Mesaje scrise: 787
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
korydon_gm a scris:Becul de presiune la ulei nu are treaba cu uleiul ci cu supapa de retinere din filtru. Nu orice filtru cu supapa este si bun, acea supapa trebuie sa reziste la o anumita presiune pentru a stinge becul inainte de pornirea motorului. Am facut cateva experimente cu asa-zisele filtre bune de la noi. Filtrul GM ( coreean )este cel mai prost, dupa 2 zile de stationare era perfect uscat fara pic de ulei. Filtrele medii cu supapa functionala le-am gasit cu ulei in ele dar fara sa-mi stinga becul de la prima rotire a electromotorului. Filtrul MANN ( supapa rezista la presiune de 1 bar - asa declara ei pentru masina mea ) imi stinge becul de la prima rotire a electromotorului. Testele sunt facute pe acelasi ulei GM 5w30.
la matizul tau ai filtru de ulei clasic,eu la opel am cartus se scoate capacul si se inlocuieste cartusul,ma rog.
mitosu- Suspendat
- 787 mesaje
- din 08 Jun 2012
- Astra 2012 a16xer
- Bucuresti
mitosu- Mesaje scrise: 787
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
iacob.florian a scris:Salutare.
Ori nu am citi eu atent ori nu am vazut scris ceva concret despre Repsol.
La mine se apropie schimbul si nu stiu ce sa pun in motor.
Oscilez intre Repsol si Aral (10W40), dar astept si propunerile voastre.
Imi cer scuze daca a mai fost adusa in discutie problema Aral vs Repsol.
Despre Castrol, Mobil, Comma sau Metabond ce parere aveti.
Multumesc anticipat.
Ori nu am citi eu atent ori nu am vazut scris ceva concret despre Repsol.
La mine se apropie schimbul si nu stiu ce sa pun in motor.
Oscilez intre Repsol si Aral (10W40), dar astept si propunerile voastre.
Imi cer scuze daca a mai fost adusa in discutie problema Aral vs Repsol.
Despre Castrol, Mobil, Comma sau Metabond ce parere aveti.
Multumesc anticipat.
eu as merge pe mobil 3000 x1 5w40.
- luci_t
- **
- 254 mesaje
- din 30 Nov 2011
- Astra 2003 y17dt
- Alta tara
luci_t
- Mesaje scrise: 254
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2011
- Mesaj Privat
iacob.florian a scris:Salutare.
Ori nu am citi eu atent ori nu am vazut scris ceva concret despre Repsol.
La mine se apropie schimbul si nu stiu ce sa pun in motor.
Oscilez intre Repsol si Aral (10W40), dar astept si propunerile voastre.
Imi cer scuze daca a mai fost adusa in discutie problema Aral vs Repsol.
Despre Castrol, Mobil, Comma sau Metabond ce parere aveti.
Multumesc anticipat.
Ori nu am citi eu atent ori nu am vazut scris ceva concret despre Repsol.
La mine se apropie schimbul si nu stiu ce sa pun in motor.
Oscilez intre Repsol si Aral (10W40), dar astept si propunerile voastre.
Imi cer scuze daca a mai fost adusa in discutie problema Aral vs Repsol.
Despre Castrol, Mobil, Comma sau Metabond ce parere aveti.
Multumesc anticipat.
Am Repsol elite evolution 5W 40 si e singurul ulei din care motorul(y17dt) meu a papat vizibil. O explicatie ar fi drumul de Romania pe care l-am facut si in care am cam solicitat masina. In rest sunt destul de multumit de el.
aditzugl
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2007 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2008
- Mesaj Privat
mitosu- Suspendat
- 787 mesaje
- din 08 Jun 2012
- Astra 2012 a16xer
- Bucuresti
mitosu- Mesaje scrise: 787
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- iacob.florian
- *
- 8 mesaje
- din 17 Sep 2012
- Vectra 1996 X16XEL
- Cluj
iacob.florian
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2012
- Mesaj Privat
aditzugl
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2007 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2008
- Mesaj Privat
- madalyn2009
- **
- 320 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Astra 2008 Z17DTL
- Braila
madalyn2009
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- uskt2005
- ****
- 2,093 mesaje
- din 04 Sep 2008
- Astra 2008 Z16XEP
- Anglia
uskt2005
- Mesaje scrise: 2,093
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
- madalyn2009
- **
- 320 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Astra 2008 Z17DTL
- Braila
madalyn2009
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- wizard.time
- ***
- 629 mesaje
- din 24 Nov 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Gorj
wizard.time
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
bluetux- Suspendat
- 1,386 mesaje
- din 16 Aug 2008
- Alta tara
bluetux- Mesaje scrise: 1,386
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
As vrea sa stiu de unde scoateti valorile alea de 4 si 6 microni - astea moderne au doua niveluri de filtrare, al doilea e cel cu "plasa" cea mai mica - la MAHLE e de 25 microni.
"In order to prevent paraffin separation and clogging of the filter at low ambient temperatures, pre-warming with electric heating elements or recirculation of fuel that has been warmed by the engine is used in our fuel filters.
For newer generations with even higher requirements, MAHLE has opted for two separate filter stages during water separation.
The first filter phase consists of a cellulose filter medium with an untreated melt-blown contact surface for increasing the contaminant absorption capacity. This melt-blown contact surface optimally causes the many small droplets to coalesce into larger ones. The particulate filter in the shape of a pleated star even agglomerates the finest water droplets.
The second filter phase consists of a water separator, whose hydrophobic fabric with a mesh width of 25 µm divides the barely stable emulsion, thus separating the water. As this occurs on the clean side of the filter, it is referred to as clean-side water separation."
"In order to prevent paraffin separation and clogging of the filter at low ambient temperatures, pre-warming with electric heating elements or recirculation of fuel that has been warmed by the engine is used in our fuel filters.
For newer generations with even higher requirements, MAHLE has opted for two separate filter stages during water separation.
The first filter phase consists of a cellulose filter medium with an untreated melt-blown contact surface for increasing the contaminant absorption capacity. This melt-blown contact surface optimally causes the many small droplets to coalesce into larger ones. The particulate filter in the shape of a pleated star even agglomerates the finest water droplets.
The second filter phase consists of a water separator, whose hydrophobic fabric with a mesh width of 25 µm divides the barely stable emulsion, thus separating the water. As this occurs on the clean side of the filter, it is referred to as clean-side water separation."
neluboros
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Am un opel astra 2001/03 1.6 16V Caravan (Olanda/Belgia - au fost doi proprietari, primul fiind o femeie din 2001-2010), KM bord 139k, nu stiu reali am si ceva foaie de service din 2010 cu 98k km, masina arata ingrijita si in interior.
Am tot citit aici pe forum si nu stiu inca ce ulei sa pun in motor.
Mentionez ca masina am luat-o in dec. 2011 si in ianuarie i-am facut schimbul de ulei cu 10W40 Castrol Magnatec, de atunci am facut ~ 4800 km si a papat deja 2 l de ulei. Teava esapament e murdara putin cu funingine, ramane pe deget o pelicula neagra. O alta chestie ce am observat e ca scapa putin ulei pe la fulie (ce angreneaza si cureaua alternator, posibil atunci cand motorul e utilizat mai mult, plaje turatii mai mari, depasiri cu a 3-a, masina incarcata, clima pornita, presiune si temperatura ulei mare), care nu se reflecta in pete sau ceva de genul, posibil fiind si in mers sau blocul motor foarte cald se arde acea picatura care se scurge.
As vrea sa-l schimb deja ca e negru si as dori sa pun cel mai bun ulei care sa ma tina ~10k km si un an(vara, iarna).
Ce ma sfatuiti sa pun semi sintetic sau sa trec pe full sintetic?
Multumesc tuturor celor care posteaza pe acest site, foarte informatii folositoare.
Am un opel astra 2001/03 1.6 16V Caravan (Olanda/Belgia - au fost doi proprietari, primul fiind o femeie din 2001-2010), KM bord 139k, nu stiu reali am si ceva foaie de service din 2010 cu 98k km, masina arata ingrijita si in interior.
Am tot citit aici pe forum si nu stiu inca ce ulei sa pun in motor.
Mentionez ca masina am luat-o in dec. 2011 si in ianuarie i-am facut schimbul de ulei cu 10W40 Castrol Magnatec, de atunci am facut ~ 4800 km si a papat deja 2 l de ulei. Teava esapament e murdara putin cu funingine, ramane pe deget o pelicula neagra. O alta chestie ce am observat e ca scapa putin ulei pe la fulie (ce angreneaza si cureaua alternator, posibil atunci cand motorul e utilizat mai mult, plaje turatii mai mari, depasiri cu a 3-a, masina incarcata, clima pornita, presiune si temperatura ulei mare), care nu se reflecta in pete sau ceva de genul, posibil fiind si in mers sau blocul motor foarte cald se arde acea picatura care se scurge.
As vrea sa-l schimb deja ca e negru si as dori sa pun cel mai bun ulei care sa ma tina ~10k km si un an(vara, iarna).
Ce ma sfatuiti sa pun semi sintetic sau sa trec pe full sintetic?
Multumesc tuturor celor care posteaza pe acest site, foarte informatii folositoare.
- mihaiadrian
- ***
- 632 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 632
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat