Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Tase tu nu cumva ai avut probleme tehnice cu masina si dai vina pe calitatea uleiului?
Hai sa-ti spun ceva.
Orice posesor de masina isi alege uleiul pentru motor in functie de urmatorii factori: tipul motorului, norma de poluare, prezenta filtrului DPF sau nu, numarul de kilometri parcursi anual,regimul de exploatare si cuantumul acestuia urban-extraurban, numarul de kilometri rulati ai masinii si intervalul de schimb al uleiului.
Daca tu imi spui ca un ulei cum e Ravenol VSI nu e bun pentru tine asta nu insemana ca nu e bun si pentru mine sau pentru ceilalti posesori care citesc acest topic.
Tu ai o masina generatie mai noua si probabil cu mai putin km ca ai mei si e normal sa folosesti altceva decat mine.
dar asta nu insemana ca uleiul Ravenol VSI este mai prost calitativ.
Diferenta intre VSI si VMO in constituie faptul ca VMO este un ulei LONG LIFE destinat masinilor de ultima generatie care parcurg in mediea peste 25000 de km pe an. Prin urmare acest ulei se preteaza a se schimba dupa 20000 de km parcursi.
VSI pe care l-am cumparat eu il voi schimba la 10000 de km astfel ca nu se renteaza sa cumpar un ulei LONG LIFE cu un pret mai mare ca apoi sa-l schimb la jumatatea intervalului recomandat de schimb.
Din punct de vedere al costurilor nu se renteaza decat daca vrei neaparat sa fii mai cu mot si sa-l schimbi fara sa tii cont de bani.
Deci dragi colegi incercati sa nu mai cautati uleiul perfect (care sa mearga pe toate masinile) pe acest topic pentru ca nu-l veti gasi.
Mai bine cautati prin intermediul acestui topic sa gasiti uleiul potrivit pentru masina voastra.
Sper ca aceste recomandari sa le fie de folos celor care citesc acest topic.
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Pai in primul rind uleiul este mai subtire decit primul,pelicula de ulei nu mai are aceeasi consistenta iar motorul peste 2500Rpm deja ,,urla,, si mare noroc este ca nu am filtru de particule.Daca la 6000km deja este cum am descris mai sus nu prea vad cum sa-l schimb la 20.000km mai ales ca vine vara .Eu ma incadrez in categoria celor care fac 25-30.000km in medie pe an.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Tase e greu sa-ti dai seama daca pelicula e mai vascoasa sau mai putin vascoasa doar prin atingere.
Ti-am spus mai sus -e necesar sa faci un studiu de laborator ca sa-ti dai seama exact.
Iar despre zgomot peste 2500 rpm eu zic sa mergi urgent la maiandrei sa faci o verificare.
Din cate vad eu tu ai o problema tehnica la masina care nu tine de vascozitatea uleiului.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu am nici o problema cu masina merge foarte bine doar un injector are ceva probleme iar asta nu-l pot rezolva eu ,de mers nu merg la nimeni ca am tot ce-mi trebuie sa repar masina..inclusiv scoala de mecanici auto.
Skip ads

  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Vezi tu Tase cum sta treaba.
E simplu sa dai vina pe ulei cand de fapt totul pornea de la o defectiune la injector.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu de la injectoru este pentru ca mergea pe + inainte sa bag Ravenol,am sa incerc totusi VMO,fiind la inceput de drum sper sa fie cum era VSI la inceput dar si mai bine ar fi daca as gasi pe cineva care aduce in butoaie de 200L si sa vind la litru ,ala este cel mai bun ulei.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Ala se poata falsifica mai usor.
Asta in bidoane macar vine sigilat din Germania.
Iar cu injectorul ala care mergea pe plus inainte sa bagi Ravenol sa stii ca nu m-ai convins.
  • Andrei_11_dny

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
salutare tuturor,eu astazi am schimbat uleiul am optat pt castrol magnatec profesional 5w-40 ,masina este un opel astra 1,6 16 v z16xe,inainte am folosit castrol slx profesional 5w-30 am rulat cu el 15000k fara probl,la motoarele diesel trebuie sa fi putin mai atent putin
Skip ads

  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
de cand au treaba injectoarele cu uleiu?
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Sorine e evident ca ti-a fost lene sa urmaresti discutia.
Legatura e faptul ca TASE a dat vina pe calitatea uleiului Ravenol VSI cand de fapt el are o problema cu un injector.
Data viitoare te rog fii mai atent.
  • hrencsart

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira Tourer 2013 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2012

  • Mesaj Privat
eu folosesc acum 5w30 de la Gm si cam horoie motorul.am zafira 1.6.16v benzina....cred ca o sa folosesc 10w40...sa vad cum face.
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
MaxDDM a scris:Sorine e evident ca ti-a fost lene sa urmaresti discutia.
Legatura e faptul ca TASE a dat vina pe calitatea uleiului Ravenol VSI cand de fapt el are o problema cu un injector.
Data viitoare te rog fii mai atent.



si eu intrebam ce legatura poate avea uleiul cu injectoarele .... nu cred ca exista nici una din minimele mele cunostinte de mecanica
Skip ads

  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Sorine n-am vrut in nici un caz sa te jignesc.
Nu-mi permit asta.
Dar am vrut sa-ti recomand sa citesti mai cu atentie discutia si sa intelegi care a fost cauza reala a zgomotului ridicat al motorului lui TASE.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ieri am fost spre Lehliu si desigur i-am dat..talpa 4000Rpm sa se curete una alta si am ajuns la 240Km/H unde s-a limitat ....de fapt s-a limitat la 4200 cred si cu viteza numarul 6 aveam kilometrajul lipit in partea dreapta a ceasului.... Evil or Very Mad sa-mi fie rusine pentru viteza dar ...deh trebuia sa incerc inca 1 data Razz
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Deci cel putin uleiul de motor e bun isi face treaba.
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ciudat, cum un motor care are puterea maxima la 3500rpm, are suficient de mult cuplu cat sa depaseasca aceasta turatie in treapta cea mai mare de viteza...decat daca nu e stock Very Happy
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Sa revin cu un post on-topic. Azi, am cumparat Ravenol VMO 5w40 full sintetic, abea astept sa-l pun in motor sa vad cum se comporta fata de HLS 5w30 hidro-cracat. Ca fost utilizator de Motul X-clean, pot spune ca am ramas fidel ravenolului pentru ca am sesizat, si nu doar eu, ca cu ravenol regenerarile au fost mai rare. Revin cu impresii dupa ce fac revizia. Desi, daca HLS m-a impresionat placut, nu vad de ce nu ar face-o si VMO.


Adi G.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cat ai dat pe el ?
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am dat pe VMO 38Ron/litru, am luat 4litrii. Dar pentru ca bidoanele de 1 litru erau varianta veche de ambalaj (data fabricatiei martie 2012), mi-a oferit 10% discount. Oricum, la cat am citit despre ravenol, sunt sigur ca nu fac ei manevre, sa fie diferenta de calitate intre uleiul cu ambalaj vechi si cel nou. Totusi pe mine m-a interesat continutul nu ambalajul Smile)

Adi G.
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cyberbob a scris:Salutare!

Sa revin cu un post on-topic. Azi, am cumparat Ravenol VMO 5w40 full sintetic, abea astept sa-l pun in motor sa vad cum se comporta fata de HLS 5w30 hidro-cracat. Ca fost utilizator de Motul X-clean, pot spune ca am ramas fidel ravenolului pentru ca am sesizat, si nu doar eu, ca cu ravenol regenerarile au fost mai rare. Revin cu impresii dupa ce fac revizia. Desi, daca HLS m-a impresionat placut, nu vad de ce nu ar face-o si VMO.


Adi G.


nu ai fost multumit de motul?
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR