Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
acum fara sa-ti dai seama ai spus totul despre tine, te roade invidia ca nu poti folosii mobil1 0w40 , practic nu ai in ce.

moderatori cum puteti permite asa ceva? la ce ajuta un astfel de user in afara de dezinformare si bascalie ieftina?
probabil ca multi nu au mai putut posta din cauza unui asemenea om.

AICI INCHEI IN MOD OFICIAL POSTARILE, POATE INUTILE PENTRU UNII SI POATE UTILE PENTRU ALTII, CINE ARE CAP JUDECA CINE NU LA SEGMENTAT DE MOTOARE .
Skip ads

  • neuro

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
mitosu a scris:
moderatori cum puteti permite asa ceva?
probabil ca multi nu au mai putut posta din cauza unui asemenea om.



1. nenea modelatolu', nenea modelatolu' neulo e baiat lãu si mi-a dat na-na la poponeata...
2. am din ce in ce mai multe ''calitati'': acum sunt acuzat de atac informatic asupra calculatoarelor membrilor forumului Club Opel.
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
mitosu a scris:
......, CINE ARE CAP JUDECA CINE NU LA SEGMENTAT DE MOTOARE .



Acum sa inteleg ca am segmentat motorul pentru ca nu am avut cap, nu frate , am segmentat din cauza segmentilor de ungere coxati pe pistoane.
  • floryngl

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2012

  • Mesaj Privat
sall am facut schimbul de ulei si tot imi mai apare in bord insp.ma poate ajuta cineva cu sa fac sa nu imi mai apara?ms
Skip ads

  • *sven

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Reprogramare perioada de service cu OpCom, asta in cazul in care te referi la anuntul de cateva secunde de la jurnalier.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Azi am cumparat filtrul de aer (Mahle), filtrul de ulei (Japan Parts) si ulei de motor Motul X-Cess 5w40 la bidon de 5l. Uleiul m-a costat 162 lei, mie imi pare a fi un pret accesibil oricui vrea sa cumpere acest sortiment. Total costuri schimb de ulei + filtru de aer : 215lei (operatia o fac eu).

O sa desfac capacul motor sa verific distanta dintre axul cu came si supape, asa ca o sa fac si ceva poze de sus la axa cu came si tot ce se mai vede acolo din motor, pentru cei ce zic ca acest ulei nu-si merita banii.

Daca stie cineva cum sunt filtrele astea Japan Parts, ca filtrul asta de ulei e al naibii de ieftin (16lei) si deja am intrat la banuieli ca nu cumva sa fie unul slab calitativ. Filtrele de ulei pentru X17DT sunt volumetric foarte mici (poate de-aia costa asa putin ? cel Mahle de ulei facut in Austria e 20lei). Vanzatorul mi-a spus ca Japan Parts face filtrele pentru Nissan, asa ca pâna la urma.. l-am cumparat.
  • neuro

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
SITE-UL MOBIL 1 USA

Question: (intrebare - de 10 puncte)
Have Group 3 Base Oils Been Substituted for Better PAO Base Oils? Why does Mobil 1 refuse to specify as to the base oil used in their synthetic products. I remember the Mobil 1 oils in the past proudly proclaimed that it was a PAO based oil. ( Este adevarat ca grupa III a devenit inlocuitor pt. PAO ? De ce refuza Mobil 1 sa specifice ce baza foloseste in produsele sintetice ? Imi amintesc ca in trecut, Mobil 1 se mandrea ca foloseste PAO ca ulei de baza.)

Answer: (raspuns - de 2 lei)
As we're sure you can understand, ExxonMobil does not discuss formulations publicly,as this information is proprietary ( Suntem sigur ca puteti intelege. Exxon mobil nu face publica formularea, aceasta informatie este proprietatea noastra.)
http://www.mobiloil.com/USA..._3_Base_Oils.aspx




Pentru cei care inca sunt tentati sa foloseasca ulei heavy duty API CJ-4 ( gen Petro Canada Duron Synthetic 5w40):

uleiul cu aprobare API CJ-4 are mult fosfor ; intradevar protejeaza bine motorul, dar dauneaza grav catalizatorului si celorlalte echipamente care controleaza emisiile de noxe:

http://www.mobiloil.com/USA..._Gas_Engines.aspx

From an engine performance viewpoint, the API CJ-4 oil should provide adequate protection. But this heavy-duty viscosity grade has a higher level of phosphorus than typical ILSAC GF-5/API SN oils designed for today’s light-duty trucks and cars. This higher phosphorus level can potentially shorten the life of expensive emission control equipment including the catalytic converter. We recommend you stick with the oil recommended in your owner’s manual.


Petro Canada Duron E Synthetic 5w40 API CJ-4: http://lubricants.petro-can...ON-E_IM-8028E.pdf
  • paul-tm

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salutare.
care sunt ulei-urile 5w40 care au vascozitatea cea mai mare, la 100 grade sa aiba cea mai mare vascozitate?
. mersi
Skip ads

  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Dupa cum v-am promis,aseara am facut schimbul de ueli+Clean engine.
Concluziile le trage-ti voi !
Am folosti astea:

Am facut schimbul de ulei,si am schimbat si filtrul. Uleiul arata asa:

Dupa ce am turnat celalalt ulei (Cepsa),am iesit cu masina prin oras cca. 4km,am revenit la locul de munca,
si am verificat uleiul,care arata asa:


Am adaugat Engine Clean, l-am lasat 15 min la relanti,dupa care am scos uleiul si am schimbat filtrul.
Cand am scos uleiul....era cam asa:


Decei de CURATAT CURATA. Am pornit motorul,dar nu am mai scos masina ca era tarziu. Pana vineri fac aprox. 300km. si apoi fac o poza la joja,si va arat cum se prezinta,in conditiile in care inainte se facea NEGRU in 10 km. Acum "s chimburi",cand am pus Mobile1,dupa schimbul de ulei,am pornit motorul si am facut cateva manevre sa scot masina,si uleiul deja era negru. Datorita detergentilor buni care ii are in compozitie,l-a spalat de la prima cheie Very Happy dar cu Cepsa.......avea un miros urat intepator....si nu cred ca avea vre-un detergent in el.....
Dupa ce am terminat totul,uleiul pe joja,sincer,nu se vedea de curat ce era.....

In motor arta cam asa:



Drumuri bune,,,,
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Colegu' mulahul , cat ai dat pe Clean engine ? si din ce magazin ?
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
15 €
Nu sunt in România acum. ...
Dar gasesti și in tara.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:[...]Daca stie cineva cum sunt filtrele astea Japan Parts, ca filtrul asta de ulei e al naibii de ieftin (16lei) si deja am intrat la banuieli ca nu cumva sa fie unul slab calitativ. Filtrele de ulei pentru X17DT sunt volumetric foarte mici (poate de-aia costa asa putin ? cel Mahle de ulei facut in Austria e 20lei). Vanzatorul mi-a spus ca Japan Parts face filtrele pentru Nissan, asa ca pâna la urma.. l-am cumparat.

Azi a venit si filtrul de ulei, e JaKoParts si e cu cod de Isuzu. Sper sa fie si bun, sa aiba aceleasi specificatii cu cel de Opel.
Skip ads

  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
De ce te complici?
De ce nu cumperi MAN?
Sunt made in Germany....și dupã pãrerea mea cele mai bune.
  • *sven

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Sunt made in Germany, dar daca te uiti pe filtru o sa ai uneori surprize. Pe filtru,nu pe ambalaj. Si apoi...ce poate avea...cel mult sa nu se potriveasca la prindere? Cã alte specificatii.....?!?
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Alte specificatii?
Esti culmea.... Very Happy daca se potriveste "la prindere" inseamna ca toate sunt la fel?
Difera micronii (cat de bine filtreaza uleiul,retine impuritatile si nu le de voie sa "jongleze" prin motor,care aceste mici reziduri provoaca uzura prematura a motorului. La un motor "toate sunt in lantz",daca ceva "nu e bine" trage dupa el si altele. La fel ca un dinte stricat,stica si pe cei de langa Laughing
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Primele impresii dupa Engine Clean:
Motor mai elastic
A disparut putinul sunet de "clantaneala" (tacheti) COMPLET !
Dr cel mai tare......TORBO....are acel fluerat usooorrr....cand "ma dau la ea",ceea ce eu nu am auzit nici o data in 20 k km
Si cam asa arata uleiul dupa 110 km: (e la fel ca aseara)
  • *sven

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Ok. Eu vreau sa cumpar un filtru de ulei dupa specificatiile amintite de tine. Cum pot face asta folosind strict specificatiile acelea...capacitate de filtrare,microni.? Si tine cont: excludem total varianta cu intri pe un site al unui producator de filtre,scrii pt ce masina doresti filtrul si ei iti RECOMANDA un anumit tip de filtru sau mai multe. Sincer eu nu am gasit specificatii oficiale care sa imi spuna micronii si capacitatea de filtrare pt masina mea. Am gasit doar specificatii referitoare la dimensiuni..exterior,interior,filet..deci cu alte cuvinte,specificatii despre potrivirea la prindere:)). Nu...serios acum...ai tu specificatii despre micronii aia si despre cat nisip lasa sa treaca prin ei? Repet...intreb cat se poate de serios.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pe mine ma intereseaza daca supapa aia din spate respecta specificatiile constructorului. Ca pana acum am pus Mann, Mahle, si inca alti 2 producatori dar becul de ulei dimineata (ca e vara/iarna, nu conteaza) intotdeauna se stinge dupa 3sec, asta e cam ciudat as zice desi unii de aici de pe forum mi-au spus ca asa e 'by desgn'.

Mai repede as cumpara KNECHT-MAHLE ca sunt facute inca in Austria, cele MANN de le cumparam in RO sunt facute in Turcia.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mie 07 Aug, 2013 9:18 pm, modificat de 2 ori in total
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
La fel de serios iti rãspund: NU GÃSEȘTI ASEMENEA SPECIFICATII.
Doar cauta Man sau Purflux, si ai încredere în ele. Sa fie de incrrdere vânzãtorul. ....orienteazã-te și tu!
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ce va pot spune eu ...in lume sunt 2 mari producatori de hirtie de filtru ..deci cam toate filtrele sunt la fel doar ambalajul este diferit.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR