Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...nu pot intelege ce ai cu mitosu ! Laughing .... de fapt nu pot intelege ce aveti unul cu altul ! Laughing
Skip ads

  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
......incredibil....

luci_t
nu i-ai spus nimic vanzatorului?
  • luci_t

  • Mesaje scrise: 254
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am zambit printre dinti si i-am explicat in cateva cuvine cum vine treaba cu diferentele de ambalaje la aceeasi marca de ulei Very Happy Poate daca refuza sa-l schimbe ma turam si io. Dar la un astfel de om, care ar trebui sa ne ajute, nu sa incurce, ce poti sa-i spui? Oricum nu cred ca ar pricepe. Inainte de faza asta cu aprox doua luni, tot el mi-a "recomandat" sa trec pe ulei 10w40 ca e mai gros si nu o sa-mi consume masina ulei. Si parca nu-i venea sa creada ca la 240000km astra mea nu are nevoie de complectat ulei de la schimb la schimb
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
neuro a scris:Da-te prins Mintosule, da-te prins si-ti voi cruta onoarea!
Ai vazut ce au spus raspandacii de la Valvoline - Mobil a picat testul de uzura, 180 microni fata de 90 cat este maximul pt. testul respectiv adica dublu.
Bai cum se pupa testul asta cu analizele de ulei uzat pt. Mobil 1 de la Blackstone; copie la indigo.

Ai si tu dreptate in felul tau cand spui ca Motul n-o sa faca never ever ulei ca Mobil 1 - binenteles asa proaste.

La tine merge foarte bine Aral, cei card il folosesc stiu si ei, cel mai proaspat exemplu bh 13ncu, roaga-l pe el sa spuna ce bine merge Aral.
Si roaga-l si pe Octavian sa spuna cum pornea motorul lui cu uleiul ala mega-vascos, daca era mega vascos la 16.0000, inseamna ca pe la 10.000 si-a dat obstescul sfarsit. Din cate ai vazut ii parea rau ca l-a tinut atat, dar deh, e Mobil 1 si tine lejer 15.000 km, insa viata bate filmul pe care vi-l vind turcii voua.
Octavian a facut din nou schimbul cu Mobil 1 , pt ca il cumparase si inca nu apucase sa vada frumusetea de mega vascozitate Mobil 1.
Sunt curios sa vedem cati km il tine in motor de data asta. Am curaj sa fac pariu ca nu mai mult de 10.000 km. Tu ce spui ?
Toti cei care au bagat Motul in Opel au fost fost uimiti de comportamentul motorului.
Acum arunci cu noroi in Ravenol dar cu cateva luni in urma il preaslaveai ca si pe Aral.
Asa ca inca o data : da-te prins Mintosule !
Tu stii ce inseamna fair play? Daca da, dovedeste-ne!


eu cred ca e un fel de vaselina lichida altfel nu se explica uimirea. toti sunt uimiti in primele sute de km , apoi devine obisnuinta. exclus efectul placebo in cazul asta.

voi ceilalti cand citti ce scrie baiatul asta ce intelegeti?
eu spun de un motor pe benzina, el bate toba cu motorul lui bh13ncu care e diesel.

neuronule ce masina ai tu? si ce motorizare ai? niciodata nu ai adus propria experienta, bine eu stiu ca nu exista masina, e doar o inchipuire pentru a face un cont . te muti de pe un forum pe altul si atunci schimbi si marca.

neuronule daca ai ceva de scris scrie , daca nu , nu mai face reclama la motul , doar asta se intelege din postarile tale.
de fapt decat sa stai pe forum , mergi prin magazine si vezi preturile, poate mai faceti si voi reduceri, macar acolo unde mai aveti produse pe raft. le poti arata si testul in care doua produse au iesit prost, inca un motiv de ieftinire si bucurie pentru cei care vor sa foloseasca.

toate brandurile mari au trecut la hidrocracare pentru a ieftinii produsele, cine nu stie treaba asta? neuronul e unul pina acum.

si toate astea pentru ca neuro a fost respins de pe loganclub, unde avea evident un logan de 1,6.
Skip ads

  • neuro

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Te-ai dat prins Mintosule !
Ai recunoscut in sfarsit ca cel mai tare ulei din lume ( in opinia ta Mobil 1 ow40) e hidrocracat ( cum ramane atunci cu raspandacii. ? cere-ti scuze fata de membrii forumului pe care ii aburesti d-atata amar de vreme! )Asteptam momentul asta de aproximativ un an.
Ramane sa mai recunosti ca nu tine 15.000 km ( fapt dovedit deja) si ca la 10.000 si-a trait traiu' - si-a mancat malaiu', apoi facem pace si asa satisfacem si curiozitatea lui bh 13ncu.
Si-atunci se pune intrebarea: pentru ce sa dai cu 30% mai mult pe Mobil 1, cand poti sa cumperi altceva mai bun si mai ieftin?
P.S. Eu prefer sa cumpar de la firmele '' mici la stat dar mari la sfat'' care nu au cazut in pacatul hidrocracarii tocmai pentru a nu cumpara doar eticheta.


Ultima modificare facuta de neuro la Lun 13 Jan, 2014 11:10 pm, modificat de 5 ori in total
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
mitosu a scris:
eu spun de un motor pe benzina, el bate toba cu motorul lui bh13ncu care e diesel.

...recunosc, m-ati cam pierdut pe drum , dar sa ne intelegem : n-am afirmat ca Aralul n-ar fi un ulei bun !
In Opelul meu care e diesel am bagat eu ca ignorantul 5W40 Aral HighTronic dar cu specificatia C3 - adica nu era pentru motorul meu.

In Fordul Fiesta acum , in prezent, este Aral F Hightronic 5W30 A1/B1: A5/B5 cu specificatia producatorului Ford si se comporta excelent.
  • neuro

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si ca sa toata aceasta poveste sa nu degenereze dar si sa aiba parte de un final apoteotic, ar fi bine , ca si tu mintosule, sa aplici aceeasi tactica precum Mobil 1, cand i-a pus Valvoline testu-n fata; adica sa faci pe mortu-n papusoi !

Quod erat demonstrandum.

Am incheiat ''reclama '' la Motul, de fapt a fost doar un duel forumistic, ma simt dator insa cu o remarca : Motul x-cess merge tun si pe x16 xel adica motor pe benzina.

Din chaos, Doamne-am aparut
Si m-as intoarce-n chaos...
Si din repaos m-am nascut,
Mi-e sete de repaos.




Shut down!


Ultima modificare facuta de neuro la Mar 14 Jan, 2014 12:24 am, modificat de 10 ori in total
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
neuro a scris:Te-ai dat prins Mintosule !
Ai recunoscut in sfarsit ca cel mai tare ulei din lume ( in opinia ta Mobil 1 ow40) e hidrocracat ( cum ramane atunci cu raspandacii. ? cere-ti scuze fata de membrii forumului pe care ii aburesti d-atata amar de vreme! )Asteptam momentul asta de aproximativ un an.
Ramane sa mai recunosti ca nu tine 15.000 km ( fapt dovedit deja) si ca la 10.000 si-a trait traiu' - si-a mancat malaiu', apoi facem pace si asa satisfacem si curiozitatea lui bh 13ncu.
Si-atunci se pune intrebarea: pentru ce sa dai cu 30% mai mult pe Mobil 1, cand poti sa cumperi altceva mai bun si mai ieftin?
P.S. Eu prefer sa cumpar de la firmele '' mici la stat dar mari la sfat'' care nu au cazut in pacatul hidrocracarii tocmai pentru a nu cumpara doar eticheta.


motul xcees nu tine 10 000 km, bh13ncu o sa simta treaba asta, mai ales ca e talpaci si mai are si diesel o sa scoata untul din saracul motul cu ceva esteri inchiputi intr-o fisa.

baiatule tu citesti ce postezi, daca tot esti disperat cu logan club, macar citeste de cateva ori ce vrei sa postezi.
in ce conditii a facut ala 16 000 km? are motorul remapat si face liniute la greu, despre ce vorbim?
ce masina si ce motor ai? daca tot te agiti pe aici.

bh13ncu nici o grija prietene, aralul tot aral ramane.

daca nu voi mai folosii mobil1 voi merge pe mana castrolului, au si ei uleiurile lor bune, mai putin magnatecul.

valvoline schimba fisele tehnice in fiecare an, serioasa firma .
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Stai tu linistit ca Motul X-Cess 5w40 tine 10.000km fara nicio problema. Testat de mine de 2 ori pana acum. Nu il mananca, motorul NU devine zgomotos dupa 10.000km, doar ca cine e ca mine si vrea sa il tina masina mult si bine da jos uleiul la cel mult 10.000km.

Ideea cum ca am platit 170lei pe 5l de Motul - acum trebuie sa trag de el 15.000km prin Romania ca sa-si scoata banii - este gresita si se aplica inclusiv la oricare alt ulei de motor care este tinut in motor 15.000km la noi in RO.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...pe mine nu m-ati prins ! Sint cu ochii pe joja si cu timpanul intre pistoane ! ....nu ma culc pe o ureche ca am Motul si masina merge pana la moarte ! .....si n-am sa vad cum se comporta uleiul la 10.000 pt simplul fapt ca la 8000 il schimb !
Asta daca nu-mi schimb parerea pana atunci despre aceasta marca.
Si da , motorul meu merge din talpa-n talpa ....... unde se poate forja cat cuprinde ...mai ramane de vazut valabilitatea specificatiilor uleiului ! Dar este timp ......... valurile vor continua pe acest topic ....... spume se vor mai revarsa ...... si concediile de altfel !

...si ca vorbeam de specificatii si Q8 .....

de unde deduc ca in proportie de 91% e un ulei mineral.
  • violonistul

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2010 A 17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Buna ....de 2 luni sunt posesorul unui opel zafira b 1.7 cdti 92 kW fabricatie 2010 achizionat din Germania si dupã cumpãrare am schimbat toate consumabilele printre care si uleiul........ Dupã zile de informãri de pe forum si din dorinta de a folosii un ulei cât mai bun pt maina mea am fãcut schimbul de ulei cu PENNZOIL PLATINIUM 5w30 produs in SUA...cu norma C3 pt PDF.......Acuma a-si vrea o pãrere pertinenta despre acest ulei si dacã într-adevãr este mai calitativ adica mai bun decât dexos 2. 5w30 uleiul recomandat de opel ca la pret e aprope dublu.....Menionez ca maina functioneazã bine dar tot ma gândesc dacã într-adevãr am facut mai bine ori nu masinii.......? Multumesc ....
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watc...amp;v=Ne7ayhPVVYY

Un filmulet interesant despre testele alea de uleiuri ...
Skip ads

  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
bh13ncu a scris:...pe mine nu m-ati prins ! Sint cu ochii pe joja si cu timpanul intre pistoane ! ....nu ma culc pe o ureche ca am Motul si masina merge pana la moarte ! .....si n-am sa vad cum se comporta uleiul la 10.000 pt simplul fapt ca la 8000 il schimb !
Asta daca nu-mi schimb parerea pana atunci despre aceasta marca.
Si da , motorul meu merge din talpa-n talpa ....... unde se poate forja cat cuprinde ...mai ramane de vazut valabilitatea specificatiilor uleiului ! Dar este timp ......... valurile vor continua pe acest topic ....... spume se vor mai revarsa ...... si concediile de altfel !

...si ca vorbeam de specificatii si Q8 .....

de unde deduc ca in proportie de 91% e un ulei mineral.



Normal ca 10W40 de la Q8 e un ulei minerel. Uita-te la 5W40.
http://www.q8oils.co.uk/dow...-cb7c9cc4f286.PDF
  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,452
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
in ultimul am am folosit la masina din semnatura y17td Ravenol VDL 5w40... sa merg in continuare pe acest ulei?
  • ray-m

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salutare....eu personal nu stiu ce sa mai zic.....de cand am citit aici am devenit si mai confuz, ba e bun GM....ba ca nu e bun, ba ca e bun x .....ba ca e bun y .... ca pana la urma sa vad aici ca si Mobil1 0w40 este pus sub semnul intrebarii, unii il pun sub semnul intrebarii pt ca e produs in turcia....altii il pun sub semnul intrebarii din alte motive, precum ca nu este tocmai full sintetic...ci este produs sub nu stiu ce formula de hidrocracare ( pana la urma trebuie sa invat si chimie despre procese catalitice si hidrogenare Razz ).....etc....
Eu personal la ultimele doua schimburi de ulei am folosit Mobil1 0w40 European car formula, schimbat la max 9000 km sau o data pe an (cumparat de aici http://www.uleidemotor.com ) si pot sa spun urmatoarele :
- nu am sesizat zgomote suspecte nici iarna nici vara
- nu se inegreste repede.....pe la 7000 arata asa ca si cafeaua
- mi se pare cam subtire ( nu stiu daca asa trebuie sa fie....sau se degradeaza prea repede)
- de la scimb la schimb a trebuit sa completez aproximativ 300-400 ml ....asta la motorul z14xep - 40.000 km .....asta nu-mi place la uleiul asta....nu stiu ...dar cred ca nu e normal la un motor cu 40.000 de km sa consume ulei.....cat am folosit Gm 5w30 nu am sesizat diferente pe joja
- la ultimul schimb (asta a fost in luna mai 2013) .....nu am vazut pe bidon vre-o specificatie GM LL A025 ....cand am folosit prima data uleiul respectiv....scria clar pe bidon GM-LL-A-025....
Deci ! .....ma intreb daca sa mai folosesc mobil1 0w40 sau nu ....cel cu bidonul galben este turcesc....european car formula cica e made in USA dar nu are specificatile GM pe bidon .....ce ziceti de asta ? ....http://www.mobil.co.uk/UK-English-LCW/carengineoils_products_mobil-1-esp-0w40.aspx# ....asta are norma Dexos2 ...dar nu se gaseste la noi...
  • JohnBranch

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Pentru motoarele astea amarate de opel, uleiul GM, schimbat pana in 10.000 impreuna cu filtrul de aer si ulei, E SFANT! restu sunt vorbe, polemici, posturi in plus si vanzatori de ulei.
Cand o sa am un V6 sau alt monstru asemeni, o sa-mi fac griji in privinta uleiului. Pana atunci, eu la urmatorul schimb o sa bag GM.
  • ray-m

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
......GM 5w30 am folosit si eu la primele schimburi cand masina era noua ....dupa ce am folosit Mobil1 0w40 European car formula am observat urmatoarele:
- iarna..... cu GM 5w30 cand porneam dimineata si era foarte frig....motorul era mai zgomotos, ziceai ca balangane ceva prin el pe acolo.
- cu Mobil1 motorul are un sunet gutural si fara zgomote de tacheti...lant de distributie etc...dar in schimb dupa cum spuneam a trebuit sa completez cu ulei intre schimburi si dupa aproximativ 6000-7000 de km mi se pare prea subtire....
Cel mai tare ma deranjeaza ca nu stiu daca in bidonul de ulei fie el GM, Mobil1 s-au Castrol este ceea ce platim si ne dorim pt masinile noastre...nu sunt fan Mobil1 nici GM....sunt fan al calitatii indiferent de marca.
Pana la urma o sa visez si noaptea ulei Smile ....numai bine !
PS...dar tot sunt curios despre uleiul asta http://www.mobil.co.uk/UK-E...-1-esp-0w40.aspx# Very Happy
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Realitatea e in teste nu in reclama pe forum....
si clasamentele ii au mereu in fata pe marii jucatori de exemplu VALVOLINE inventatorul uleiurilor de motor ce e mereu in top 10 cu jumatate din uleiuri .......

Sursa : BITOG

Isn't greater film strength better? (test rezistenta peliculei de ulei)

tot ce este peste 90000 psi este considerat ulei f bun

--- If one oil tests higher for film strength than another, then at the very least, shouldn't these results be considered relationally valid? If not, please explain why you feel that way?

--- Regular Mobil 1 5W-30 had a film strength of 105,875 psi while Mobil 1 5W-30 EP only had a film strength of 83,263 psi. Anyone find that surprising?

Here are the results he came up with:


1. 5W30 Pennzoil Ultra, API SM = 115,612 psi
(No API SN available for this test)

2. 10W30 Lucas Racing Only = 106,505 psi

3. *** 5W30 Mobil 1, API SN = 105,875 psi

4. 0W30 Amsoil Signature Series 25,000 miles, API SN = 105,008 psi

5. 10W30 Valvoline NSL (Not Street Legal) Conventional Racing Oil = 103,846 psi

6. 5W50 Motorcraft, API SN = 103,517 psi

7. 10W30 Valvoline VR1 Conventional Racing Oil (silver bottle) = 103,505 psi

8. 10W30 Valvoline VR1 Synthetic Racing Oil, API SL (black bottle) = 101,139 psi

9. 5W30 Chevron Supreme conventional, API SN = 100,011 psi

10. 5W20 Castrol Edge with Titanium, API SN = 99,983 psi

11. 20W50 Castrol GTX conventional, API SN = 96,514 psi

12. 30 wt Red Line Race Oil = 96,470 psi

13. 0W20 Mobil 1 Advanced Fuel Economy, API SN = 96,364 psi

14. 5W30 Quaker State Ultimate Durability, API SN = 95,920 psi

15. 5W30 Castrol Edge with Titanium, API SN = 95,717 psi

16. 10W30 Joe Gibbs XP3 Racing Oil = 95,543 psi

17. 5W20 Castrol GTX conventional, API SN = 95,543 psi

18. 5W30 Castrol GTX conventional, API SN = 95,392 psi

19. 10W30 Amsoil Z-Rod Oil = 95,360 psi

20. 5W30 Valvoline SynPower, API SN = 94,942 psi

21. 5W30 Valvoline Premium Conventional, API SN = 94,744 psi

22. 5W20 Mobil 1, API SN = 94,663 psi

23. 5W20 Valvoline SynPower, API SN = 94,460 psi

24. 5W30 Lucas conventional, API SN = 92,073 psi

25. 5W30 O'Reilly (house brand) conventional, API SN = 91,433 psi

26. 5W30 Red Line, API SN = 91,028 psi

27. 5W20 Royal Purple API SN = 90,434 psi

28. 5W20 Valvoline Premium Conventional, API SN = 90,144 psi

29. 30 wt Castrol Heavy Duty conventional, API SM = 88,089

30. 10W30 Joe Gibbs HR4 Hotrod Oil = 86,270 psi

31. 5W20 Pennzoil Ultra, API SM = 86,034 psi
(No API SN available at test time)

32. 5W30 Royal Purple API SN = 84,009 psi

33. 20W50 Royal Purple API SN = 83,487 psi

34. *** 5W30 Mobil 1 Extended Performance 15,000 mile, API SN = 83,263 psi

35. 0W20 Castrol Edge with Titanium, API SN = 82,867 psi

36. 5W30 Royal Purple XPR (Extreme Performance Racing) = 74,860 psi

37. Brad Penn, Penn Grade 1 Nitro 70 Racing Oil (semi-synthetic) = 72,003 psi

38. 0W30 Brad Penn, Penn Grade 1 (semi-synthetic) = 71,377 psi

39. 10W30 Brad Penn, Penn Grade 1 (semi-synthetic) = 71,206 psi

40. 15W50 Mobil 1, API SN = 70,235 psi

41. 5W30 Motorcraft, API SN = 68,782 psi

42. 10W30 Royal Purple HPS (High Performance Street) = 66,211 psi

43. 10W40 Valvoline 4 Stroke Motorcycle Oil conventional, API SJ = 65,553 psi

44. Royal Purple 10W30 Break-In Oil conventional = 62,931 psi
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ray-m a scris:Salutare....eu personal nu stiu ce sa mai zic.....de cand am citit aici am devenit si mai confuz, ba e bun GM....ba ca nu e bun, ba ca e bun x .....ba ca e bun y .... ca pana la urma sa vad aici ca si Mobil1 0w40 este pus sub semnul intrebarii, unii il pun sub semnul intrebarii pt ca e produs in turcia....altii il pun sub semnul intrebarii din alte motive, precum ca nu este tocmai full sintetic...ci este produs sub nu stiu ce formula de hidrocracare ( pana la urma trebuie sa invat si chimie despre procese catalitice si hidrogenare Razz ).....etc....
Eu personal la ultimele doua schimburi de ulei am folosit Mobil1 0w40 European car formula, schimbat la max 9000 km sau o data pe an (cumparat de aici http://www.uleidemotor.com ) si pot sa spun urmatoarele :
- nu am sesizat zgomote suspecte nici iarna nici vara
- nu se inegreste repede.....pe la 7000 arata asa ca si cafeaua
- mi se pare cam subtire ( nu stiu daca asa trebuie sa fie....sau se degradeaza prea repede)
- de la scimb la schimb a trebuit sa completez aproximativ 300-400 ml ....asta la motorul z14xep - 40.000 km .....asta nu-mi place la uleiul asta....nu stiu ...dar cred ca nu e normal la un motor cu 40.000 de km sa consume ulei.....cat am folosit Gm 5w30 nu am sesizat diferente pe joja
- la ultimul schimb (asta a fost in luna mai 2013) .....nu am vazut pe bidon vre-o specificatie GM LL A025 ....cand am folosit prima data uleiul respectiv....scria clar pe bidon GM-LL-A-025....
Deci ! .....ma intreb daca sa mai folosesc mobil1 0w40 sau nu ....cel cu bidonul galben este turcesc....european car formula cica e made in USA dar nu are specificatile GM pe bidon .....ce ziceti de asta ? ....http://www.mobil.co.uk/UK-English-LCW/carengineoils_products_mobil-1-esp-0w40.aspx# ....asta are norma Dexos2 ...dar nu se gaseste la noi...

salut
am z14 xep si 120 000 km
de la 70 000 km folosesc mobil1 0w40 european car formulade la cluj
constatari:
nu am sesizat consum intre schimburi, schimbarea o fac la cca 10 000 km, mers preponderent extraurban, fara talpa
la schimb, uleiul vechi nu e negru taciune, e maro inchis si nu mi se pare apos
iarna am maioneza galbena la capacul culbutorilor ca si cu gm
nu am observat batai, zgomote suspecte la motor nici vara la 38 grade nici la pornire iarna la minus 15, teava de esapament este perfect curata
pe eticheta dupa ultimele bidoane (noua formula) nu mai apare aprobarea gm pt benzina dar nu cred ca e alt ulei total diferit fata de cel dinainte
concluzia:
urmatorul schimb o sa fie cu 0w40 made in usa
nu e recomandare, nici sfat, e doar parerea mea.
se tot despica firul in 4 despre uleiuri, cu cat problematizezi mai mult despre calitatea si originea lor, cu atat devii mai suspicios si nu mai stii ce sa alegi. daca uleiul care il ai in motor se comporta bine si a fost ales dupa criterii corecte, nu mai pleci urechea la ce zice unul si altul, mergi cu el inainte si gata.
  • ray-m

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
....Eu circul mai mult urban....iar cand circul extraurban ....motorul vede destul de des 4000-5000 de ture;
- spuma galbena la capacul culbutorilor am vazut si eu in fiecare iarna, indiferent de uleiul folosit;
Din punctul meu de vedere astea nu sunt motive ca un motor de 40.000 sa consume ulei....iar asa ca o completare la parerile mele despre mobil 1 0w40 european car formula .....inainte de prima postare (adica in 15.01.2014) am completat cu 150 ml ulei....din momentul ala am facut 250 km extraurban si vre-o 28 urban ...astazi din curiozitate am verificat uleiul si se vede a clar ca a scazut o jumatate de segment de pe joja...deja ma ingrijoreaza treaba asta si am sa schimb uleiul..... oricum mi se pare prea subtire.
Ce cred eu depre treaba asta...nu vreu sa spun ca uleiul Mobil 1 0w40 este un ulei prost...cred ca cei ce mi-au vandut uleiul asta....mi-au vandut un ulei expirat sau un fake....pe nici un bidon nu era trecuta data fabricatiei...iar cand i-am intrebat la telefon despre data fabricatiei ....au zis ca data fabricatie este trecuta pe cutia in care vin impachetate 6 bidoane....si ca uleiul este fabricat in 2012....a trebuit sa-i cred pe cuvant...
Parerea mea este ca ei cumpara uleiul asta din USA in pragul expirarii cu niste preturi de nimic....atat timp cat nu o sa fie trecuta data fabricatiei pe bidon ...eu nu mai cumpar ulei de la ei !
Vreau sa incerc Mobil 1 0w40 esp formula dexos2 .....asta daca reusesc sa fac rost de el.
....numai bine, rau la nimeni !
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR