Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • neuro

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Eu l-as lasa pe Mintosu sa comenteze aceasta analiza, lui ii place enorm sa vorbeasca despre Motul.
Skip ads

  • ray-m

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salutare....cati ani are valabilitate un bidon cu ulei sigilat?
Si inca ceva ....ma intereseaza un ulei full synthetic 5w40 care se potriveste cu norma GM LL A 025 ....si are indice de vascozitate la 100 grade, mai bun decat Mobil 1 0w40 !
Multumesc!
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
bh13ncu a scris:Mah ........ cind ajung pe topicul asta ma trec numai bufeuri ! ....ba ca-s pe marca si formula buna .... ba ca-s aiurea !
Oricum nu mai schimb nimic ! Maine sper sa nu uit sa ma uit pe joja. Nu-i vorba , dar locul de parcare e rau inclinat si ma fura ( sau cred ca m-ar fura asa ca nici nu scot joja).
Apoi de gasesc ceva dubios ....ptfiuuu ...nici nu-i bine a vorbi !

@Neuro ...mie explica-mi ca la un catelus de plus. M-am uitat la tabelele alea si ...atat ! Te rog sa mi le traduci ! Dar in cuvinte simple .... eventual onomatopee !


exact cu tabelele alea s-a jucat si pe loganclub pina l-au banat, ca se saturasera oamenii de atata reclama la motul.
sa nu astepti explicatii ca nu ti-le va da , eventual poate tot niste tabele, pentru ca neuro nu are masina si automat lipseste motorul, deci propria experienta lipseste.


ray-m ce vascozitate te intereseaza , 5w40 poate avea vascozitati intre 13 si 15, iar full sintetic doar in uleiurile premium.
  • ray-m

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
...orice marca de ulei full synthetic 5w40 care indeplineste norma GM LL A 025 ....dar are vascozitate mai buna la 100 de grade decat Mobil 1 0w40 .
Skip ads

  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
vascozitatea poate fi mai mica sau mai mare, mai buna in ce sens, iti consuma ulei? sau ......
  • JAC2.00tdi

  • Mesaje scrise: 1,452
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Aral High Tronic SAE 5W-40 pe unde se mai produce?... tot in Turcia?
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Evident ca am apucat sa ajung in casa si mi-am adus aminte de joja. Nah ..in fine .... Desi dimineata la plecare erau 10 grade la Oradea si pe display si motorul dupa 2 secunde de la pornire a inceput sa toarca linistit.

Pai Mitosule , eu am tot citit pe topicul asta in postarile tale ca cica Neuro n-ar avea masina ..deci implicit nici motor .... deci inca o data implicit , nici experienta ,,la zi,, dar nu prea am dat atentie ....
@neuro ...te rog lumineaza-ma si pe mine ...in final ai o masina curenta sau nu ? ( proprietate, de serviciu, ocazionala). Vezi tu , ai facut o usoara bascalie ( ce n-a trecut neobservata) de postarile/pozele mele facute cu ocazia schimbului dar printre toate am demonstrat publicului ca n-am facut valuri de dragul stropilor !
Tu ?

PS - cine ma ajuta si pe mine cu o sugestie oarecum OFF-topic ? ...nu vreau sa mai deschid un topic pentru asta.
Si totusi am ,,motorul,, galagios dar nu-i din el ......... am sesizat ca daca masina sta inclinata pe stanga se aude un fel zdranganit ce parca se propaga in caroserie. Intercoolerul si inca ceva plasticaraie faceau ,,deranj,, mare pe sub capota dar le-am legat ca taranul cu coliere de plastic insa am descoperit ca nu-i cea mai buna metoda ....as avea nevoie de ceva elastic , cauciucat ..nu stiu. Bine, plasticaraiele le pot delimita de acel zgomot ce apare mai des la inclinarea masinii pe stanga ( stat la relantiu inclinat de ex) . Am fost la service de 2 ori si mi-au spus ca suportii motor/cutie sint in regula , la fel si evacuarea ! Ma dispera deja !
Legat de motor totusi , aud 1 bucata tachet care e tare recalcitrant .....da-l in masa , sa fie sanatos !
Va rog, fiti buni si dati-mi niste sugestii. ( scutul e fixat bine, nu-i de la el)
  • c0sty

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Pai totusi.... nu ar fi mai indicat sa nu mai mergi pe doua roti? Very Happy
Sau,ia un cric hidraulic,ce ridica jumatate de masina,si cu motorul pornit ridici cate putin,stanga,apoi dreapta,si urmaresti sunetul,de unde si cand vine....
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum e la tine, dar la mine radiatorul are sus acolo unde se fixeaza el doua garnituri rotunde din cauciuc. Cauciucul ala daca s-a intarit atunci iti vibreaza radiatorul de apa+cel de A/C, cu tot cu intercooler si ventilatoare. Cel putin asa e acum la mine, dar o mai las pana ajung la un garaj si am chef si de asta. In plus, imi mai zornaie plasticul de la aparatoarea semiaripii pe partea stanga, dar asta e din vina mea ca nu am strans calumea suruburile de la bara.
  • neuro

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Bh13 ncu, am sa-ti fac hatarul ' pt. ca imi esti simpatic.
In ordinea achizitiei: Renault Megane I 1.6 16v 79 kw motor K4M 700, Opel Astra G , 2002, 74 kw , 1.6 16v, x16xel, Logan Prestige 2008, 1.6 16v K4M 690 ( nu-mi plac dieselurile)
Mintosu a ghicit , toate merg cu Motul x-cess 5w40.


Ultima modificare facuta de neuro la Mar 21 Jan, 2014 10:36 pm
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
de sters


Ultima modificare facuta de liberlamare la Mar 21 Jan, 2014 10:37 pm
  • neuro

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Bh 13ncu, maine o sa-ti fac si cealalta placere si o sa-ti explic pe indelete toate acele cifre din tabel ,, binenteles daca intre timp nu ai inteles.
Skip ads

  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
mai bine lasa-ne, pina acum doar ai mintit.
mergi cu loganul tau acolo unde nu te primeste, forumul respectiv.

maine daca apare un tabel in care uleiurile mannol sunt peste redline, incepe isteria.
prefer sa folosesc un ulei consacrat si de prima umplere in motoare cu pretentii, nu ca polizorul meu de 1,6, decat sa ma iau dupa niste tabele scoase de niste unii care nu fac decat reclama primului care arunca cu bani.

bh13ncu cred ca te ai lamurit acum.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Pai m-am lamurit asa:
-@C0sty - multumesc pentru sugestie ...numai sa se faca putin vreme buna.
-@ahappyuser - AC nu am ...radiatorul flutura la locul lui dar l-am rezolvat cu niste improvizatii care culmea , si tin . Intercoolerul jos e prins taraneste (cu niste sarma) iar in partea lui superioara unde se suprapun cele 2 tubulaturi , chiar daca acestea sint fixate in lacasuri speciale ,,cu piedica,, tot danseaza - ma bate gandul sa le fixez cu o banda de cauciuc/elastic ( oricum nu se vede sub capota)
-@mitosu - nu m-am lamurit despre tabele din lipsa de timp si interes
-@neuro - tot n-am inteles ..... acum, azi, ai o masina in dotare ? Sau le ai pe toate cele 3 enumerate ? Legat de tabele eu zic sa o lasi asa ...... in afara de un tsunami pe topic, altceva nu cred ca vei rezolva cu ele.
  • ray-m

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salutare ! .....un link cu uleiuri 100 % sintetice (vollsyntetische) http://www.idealo.de...tml#Topbegriffe ....din care se poate alege clasa de vascozitate si norma care va trebuie pt motorul din dotare.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Eu zi de zi oscilez , ce ulei voi baga peste 2000km ...cateodata zic in sinea mea "clar continui cu mobil 1new life", apoi "dar o fi mai bun motul 0w40...?" , apoi "dar valvoline synpower 0w40" . Pana la urma il dau naiba de motor si continui cu mobil , nu mai testez nimic , daca se strica il repar de la 0 si am motor nou-nout...

offtopic
@ neuro Ca o paranteza, aveti motorul schimbat la Astra g ? din cate stiu eu in 2002 nu se mai punea x16xel , doar alea ce incep cu "Z" ,z16xe,z16se... la benzina ma refer, ca dieselurile sunt cu y , euro 3.
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
motorul x16xel s-a pus pe astra pina in 2000, dar nu conteaza omul are logan 1,6.
  • neuro

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
mitosu a scris:maine daca apare un tabel in care uleiurile mannol sunt peste redline, incepe isteria.
prefer sa folosesc un ulei consacrat si de prima umplere in motoare cu pretentii, nu ca polizorul meu de 1,6, decat sa ma iau dupa niste tabele scoase de niste unii care nu fac decat reclama primului care arunca cu bani.

bh13ncu cred ca te ai lamurit acum.


Sa vedem ce probleme mai intampina lumea; parerea mea - de la lume adunate si-napoi la lume date, mintosu o sa spuna ca e vorba de un complot la nivel mondial impotriva Mobil 1, neuro, Motul si Blackstone vor sa denigreze Mobil 1:

http://mbworld.org/forums/c...obil-1-again.html

I'm never using Mobil 1 again
I (like many others) was having issues with oil temps. Around town driving aggressively, I can regularly hit 240-250F in 70 degree ambient air. At the track I hit 268. This seemed unacceptable to me, so I asked my mechanic what oil I should try. He has been a mechanic on some BMW race teams and owns a shop that specializes in prepping M3 for the track and general maintenance on BMW, Audi, and Mercedes. He was shocked to hear I was seeing temps above 260 and said it's possible to blow the motor if pushed long on "street oil."

Solution:
Motul 8100 5W40 (229.5). He told me that if I saw 260ish again, we would try Redline.
Redline is the only oil that his BMW race team said wasn't degraded significantly by the end of their races (Blackstone analysis). They tried everything from AMSOIL, Motul 300V, Lubromoly, etc. Long story short, I thrashed the car on the way home with the Motul and could only get to 235F! I was driving as hard, if not harder, trying to get the oil temp up. I haven't done any Blackstone analysis or anything, but simple logic will tell you that Mobil 1 is a key factor in the oil temps being high. I can't wait to try the car at the track again!
Traducere
Niciodata nu voi mai folosi Mobil 1
Pe scurt omul asta forja masina si avea probleme cu temperatura uleiului, ajungea la 268 F, adica 130C, a apelat la un mecanic care a facut parte din echipa de curse BMV, acesta i-a recomandat Motul x-cess, .
Dupa schimbul de ulei a rupt masina-n doua pana acasa dar uleiul abia a ajuns la 235 F - 112C.

Bh 13 ncu, da, toate 3 sunt proprietatea mea.
Marius Popescu, masina nu am luat-o de noua, dar in talon asta scrie,
Mintosu, tu mai multe de invatat si pana la urma am masina - n-am masina , e treaba mea, crezi ca ar schimba cu ceva rezultatele ? Mobil 1 ow40 si Motul x-cess sunt la egalitate, cu toate ca balanta se inclina in favoarea Motul x-cess,

Si daca subiectul acestei discutii este Ce ulei folosim si de ce
, uitati ce ulei folosesc eu, de ce ?
Pt. ca dupa 9.063 mile ( 14.500 ) intr-un motor Audi 3.0 l V6, s-a comportat exemplar, metalele din ulei sunt sub media de uzura.

http://www.audizine.com/for...0-X-Cess-Analysis

Curios, de ce multe persoane compara Mobil 1 cu Motul x-cess in multe analize ?
Sa ne raspunda Mintosu
Si mai curios este ca Mobil 10w40 a iesit de fiecare data mai prost decat Motul x-cess in analize pe acelasi motor , acelasi nr.km acelasi sofer. De fapt nu numai ca a iesit mai prost, dar a depasit media de uzura, Motul a fost sub medie de uzura.
Cum poate Mintosu sa explice ca uleiul de prima umplere nr. 1 din lume e mai prost decat uj ulei de " dugheana " ca Motul ?
Daca Mintosu si-ar tine gura , si nu ar vorbi numai prostii ....
Oricum cel mai tare ulei din lume asa cum il numea Mintosu cu 3-4 luni in urma s-a dovedit a fi un mare parte un hidrocracat.
Asa ca Mintosule mai invata
Daca nu ai de unde , iti fac cunoscuta noua adresa unde poti sa iti gasesti mentorul pierdut, bluetux, acum blogger.
Ca de obicei spune prostii, totusi , acum a invatat ca polyolefin succinimide este de fapt dispersant si nu PAO.
Singura lui problema este ca nu prea il baga nimeni in seama


http://blueonline.ro/wp/
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
hai ma ca vinzi gogosi, talonul nu exista, ai un logan si esti disperat ca nu poti posta pe forumul respectiv, intre timp posirca de motul a ajuns la 150 lei 5l pe raft, exact ca uleurile de rand.
un camion ceva nu ai unde sa-ti bagi motul, in motor, ca sa dea bine in tabelele celor de la .............
neuro ai reusit imposibilul , ai reusit sa fi penibil, tu crezi ca eu sau ceilalti care citesc aici ne ghidam dupa niste mincinosi ca aia de la blackstone , care numai din asta traiesc, asta pina ii vor da unii in judecata si ii vor pune cu botul pe labe.

neuro eu mai iau dupa mercedes si porsche care fac masini nu dupa cei care au taloane false sau nu stiu ce motor au de fapt.

lasati-l oameni buni sa se ingroape in tabele, ca o sa ajungeti si cei care folositi motul sa nu-l mai folositi din pricina lui .
  • mitosu

  • Mesaje scrise: 787
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
bluetux a ajutat pe foarte multi in alegerea corecta a uleiului de motor, plus ca a fost singurul in stare sa dea date corecte pentru fiecare marca si vascozitate in parte, pe scurt cei asteapta pe cei care vor sa foloseasca o marca de ulei.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR