Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Bogdan.b.v

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara,

Am ales sa imi fac cont pe acest forum deoarece am nevoie de indrumarea voastra: sunt pe cale sa imi achizionez o masina (sh) si iau in calcul si Opel Insignia (dupa gustul meu cu face lift) de dupa 2014.
Am citit mai multe pagini pe acest forum si m-am cam speriat putin.

Voi ce sa sfatuiti sa aleg?
1. Model pana in 2014, sau dupa 2014?
2. As vrea diesel. E un anume motor mai reusit decat altele?
3. Cutia automata sau manuala? Sunt fiabile? Ma pot baza pe masina ce o voi cumpara cu aproximativ (150.000km)?
4. Sunt probleme tehnice foarte probabile?
Ma mai gandeam la un bmw e90 320d, dar se pare ca acolo e o mare problema cu ruperea curelei de distributie. As dori Insignia. Imi place foarte mult cum arata si cum se conduce. Are Insignia vreo problema celebra (pe langa griparea motorului din cauza dfp-ului si/sau a unui oring)?
5. Va rog sa imi oferiti orice alte sfaturi si sugestii!

Va multumesc mult!
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,486
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH;
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Aia e cea mai pacatoasa si costisitoare..cu celebrul oring...singura care afecteaza functionalitatea....si te lasa in drum.. Ar mai fi cu un furtun la intercooler..care se sparge...in jur de 300-500 lei piesa. In afara de astea ar mai fi cu incalzirea in scaune..se rupe usor pt ca cineva odata s-a urcat in genunchi pe scaun. La fel cu butonul electric de la portbagaj...se strica si treba inlocuit. Si ar mai fi electrovalva turbo...care are nevoie de un volum suplimentar pe circuitul de vid...se monteaza un mic rezervor...sau un filtru de benzina de Dacie....romanul e inventiv.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 591
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
La cele dupa 2014 nu s-au mai auzit de probleme. A mea e din 2010 si am peste 300 de mii de km cu ea si e ok. Am schimbat vestitul oringsi in rest mananca chibrite. Si eu vreau sa o schimb dar tot cu o Insignia model dupa 2014. Daca o iei cu km reali eu zic ca faci o alegere buna. Schimbi de la inceput oringul si stai linistit. Nu stiu daca au schimbat ceva la motoare, dar e diferenta la caii putere. Cel putin cum e a mea de 160 c.p cele mai noi sunt de 163 parca si au mai introdus motoare de 1600 pe motorina din 2015. Am un coleg care si-a luat noua cu motorul de 1.6 si e multumit de ea.
  • ska

  • Mesaje scrise: 846
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Dupa 2014 sunt cele de 163, a urmat whisper-ul de 170. A mai fost si versiune 2.0 BiTurbo Diesel de 195cp.
Probleme esentiale cred ca au fost mentionate mai sus.
Important la dieselurile de la Opel:
1) Ulei bun/de calitate schimbat des ( 10/15k km ) depinzand de unde-i faci ( urban/extraurban )
3) Eventual un LED pentru urmarirea regenerarilor. Ar fi bine sa le urmaresti si acestea sa se faca in mod corespunzator ( cu racirea motorului / dpf-ului dupa regenerare - adica extraurban daca se poate ) si atunci teoretic nu vor fi probleme
4) daca vrei cutie automata, obligatoriu revizii la timp ( adica schimb de ulei ). sunt mai pretentioase, si necesita acel schimb de ulei. indicat ar fi pe la 60-80k km. Acuma daca iei masina de afara mai mult ca sigur ca pana la 150.000km nu s-a schimbat uleiul... Eu as cauta una cu pana in 100.000km.
Skip ads

  • Bogdan.b.v

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri!

Cei 10-11.000 de euro nu cred ca imi ajung pentru o Insignia cu mai putin de 100.000 km.
Va intreb asadar, dupa 150.000 km, masina creaza probleme? Sunt lucruri pe care trebuie sa le am in vedere?
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 591
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
La orice marca dupa km acestia pot aparea probleme mai mici sau mai mari, dar zic eu ca pana pe la 250 de mii nu sunt probleme mari.
  • ska

  • Mesaje scrise: 846
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu as lua o masina fara un istoric de service complet si verificabil.
Chiar daca costa mai mult.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,629
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu as lua una cu motorul de 1.8 benzina, si cred ca ar fi o alegere buna.
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 591
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Acum si cu benzina daca face km multi nu renteaza si mai ales daca il mananca piciorul ca pe mine, consuma mult. Nici pe benzina nu e rau ca scapi de multe alte costuri. Eu pe benzinar nu ma mai urc. Am a sotiei pe benzina masina si nu ma incanta deloc.
  • ska

  • Mesaje scrise: 846
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
eu as da 2.0D pe un 2.0T, daca n-ar consuma asa mult Smile
1.8 e cam lesinat pe Insignia. trebuie macar 1.6T.
  • Bogdan.b.v

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Cred ca dieselul e mai indicat... din 20 k km, 10 sunt interior, 10 sunt exterior...
  • ska

  • Mesaje scrise: 846
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Da, la 20k pe an deja incepe sa renteze diesel.
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,486
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH;
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Trebuie luat in calcul si procentul de km parcurși urban...ca apar probleme la diesel
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Eu zic nu motor 20 disel cel 1.6 lasal pentru alti nu este echilibrat per o așa mașină este prea mic Insignia are cam 1600gm un motor echilibrat este cel de 2000 Co 163 cai după poți să faci ce modificări vrei și cum îți place
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR