Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua dragi colegi,

Dupa cativa ani de inactivitate pe acest site am revenit la vechea dragoste Opel si am achizitionat acum cateva zile un Opel Corsa D 2008 1,7 cdti 125 cp Z17DTR.
Problema care o am la ea e faptul ca uneori la relanti trepideaza motorul si consumul instantaneu creste de la 0,5-0,6 la 3,2 l/h.
Unde sa fie buba? Ce ma sfatuiti?
Mai patesc sa imi cada turometrul sau sa indice gresit dar asta am inteles ca e o problema electrica la bord.
Va multumesc.

Cu stima,
Dragos
Skip ads

  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Chiar nu ma poate ajuta nimeni cu un sfat?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Are DPF ?
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
asta nu stiu..cum pot sa aflu?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Regulator presiune pompa - problema des intalnita.
Consumul creste in timpul regenerarii. Lasa-l sa faca regeneratea pana la capat.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Ar fi bine ca regenerarile sa le faca in mers, nu stand pe loc... asta pentru mai buna racire a DPF-ului in urma efectuarii regenerarii.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am mai citi pe alt topic ca problema trepidatiilor la relati la Z17DTR se poate rezolva doar cu resoftare ECU la Reprezentanta...sa ii fac si o resoftare sau sa ma axez deocamdata pe schimbarea regulatorului de presiune din poma?
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Regulator presiune pompa - problema des intalnita.
Consumul creste in timpul regenerarii. Lasa-l sa faca regeneratea pana la capat.


Iulian am pus Tech 2 pe ea si nu apare nici o eroare..basca omul mi-a spus ca regulatorul de presiune lucreaza corect...yrepidatiile apar la relanti sau cel putin atunci le sesizez eu.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Parca aveai Opcom.
Urmareste presiunea in rampa sa vezi cum fluctueaza de la 22 la 25 MPa.
Cand iti da eroare, deja e tarziu.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Stai sa ne intelegem..am fost la Dibas cu masina...am OP-COM in continuare Smile...omul.de la reprezentanta a verificat valorile si a spus ca regulatorul de presiune lucreaza foarte bine...totusi ce m-a pus pe ganduri a fost postarea unui alt coleg care mentiona faptul ca aceste trepidatii se rezolva doar cu resoftare Ecu ( apropos...a mea nu are ultima versiune de soft dupa spusele omului de la Dibas.)
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La ce mai tii Opcom-ul daca te duci sa dai banii la Dibas ?
Uita-te la presiune, ce-o fii atat de greu ?
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Gata sefu Smile ..asa voi face..multam...te tin la curent ...
Skip ads

  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Parca aveai Opcom.
Urmareste presiunea in rampa sa vezi cum fluctueaza de la 22 la 25 MPa.
Cand iti da eroare, deja e tarziu.


Iuliane ai avut dreptate....am facut diagnoza cu OP-COM si presiunea pe Common Rail fluctueaza de la 21,5 la 25 ...in soecual cand e rece motirul...apoi treptat presiubea variaza intre 23,5 si 25....ce-i de facut acum?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ți-am dat soluția de luna trecuta.
Regulator presiune original, nou, cu garanție, sau încerci sã-l resuscitezi pe al tau.
Ai tutorial pe forum.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am cautat date despre resuscitarea regulatorului dar nu am gasit..ma poti ajuta te rog cu un link..multumesc mult

totusi.ca sa fiu msi catolic decat Papa..acel regulator nu ar trebui sa fluctueze putin ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Putin, cat sa nu se simta la motor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR