Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Sint pompe cu pobreme aici nici pompisti nu au dispozitive ptr aceste pompe și nici nu prea au chef sã le repare cã sint complicate.si nu garanteazã reparați
Skip ads

  • TScantei

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Alte venituri , alte conditii . In Romania din cate am vazut sunt specialisti in domeniu si chiar ateliere foarte bine utilate. Dorinta mea este sa-mi repar pompa de injectie , daca este posibil fara sa o demontez de pe motor . Din pacate in acest moment vremea nu-mi mai permite acest lucru. Astept vremuri mai calde.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
TScintei nu cred cã poate fi reparatã fãrã sã o dai jos de pe motor.ai spus cã ai Opel Vectra te Intreb ce distribuție are pe lanț sau curea motorul e de 1.7 sau de 1.9
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Vectra nu are motor de 1,7
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Da Astra are mãi multe tipuri de motoare Astra h.g.j Da Vectra e 1.9 sau 2.0 care are distribuție pe lanț
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Vectra nu are motor de 1,7
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
TScantei a scris:Alte venituri , alte conditii . In Romania din cate am vazut sunt specialisti in domeniu si chiar ateliere foarte bine utilate. Dorinta mea este sa-mi repar pompa de injectie , daca este posibil fara sa o demontez de pe motor . Din pacate in acest moment vremea nu-mi mai permite acest lucru. Astept vremuri mai calde.


daca are probleme doar pe partea electrica poate se va face pe masina. daca este problema pe partea mecanica nici o sansa...
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
@TScantei, eu am zis ca probabil e mai bine sa dati pompa jos si sa incercati repararea ei intr-un loc mai comod/caldut...,

pe deasupra, cu ea data jos cred ca ati avea posibilitatea de a o desface si studia in amanunt, orice uzura/defect cred ca l-ati sesiza caci imi pare ca aveti ceva cunostinte. Este bine daca defectul s-a localizat (adica stiti sigur ca din cauza pompei defecte nu va porneste), e un lucru mare sa stii precis componenta defecta, restul nu ar trebui sa puna probleme mari.

totusi,alegerea va apartine. Daca ajungeti sa o demontati faceti poze (ca sfat).
Skip ads

  • TScantei

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
niculae matei a scris:TScintei nu cred cã poate fi reparatã fãrã sã o dai jos de pe motor.ai spus cã ai Opel Vectra te Intreb ce distribuție are pe lanț sau curea motorul e de 1.7 sau de 1.9

Opel Astra Caravan . Distributie pe lant.
  • TScantei

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:
TScantei a scris:Alte venituri , alte conditii . In Romania din cate am vazut sunt specialisti in domeniu si chiar ateliere foarte bine utilate. Dorinta mea este sa-mi repar pompa de injectie , daca este posibil fara sa o demontez de pe motor . Din pacate in acest moment vremea nu-mi mai permite acest lucru. Astept vremuri mai calde.


daca are probleme doar pe partea electrica poate se va face pe masina. daca este problema pe partea mecanica nici o sansa...

Din simtomele prezentate , am fost mai mult ca sigur ca defectiunea este de natura electrica sau electronica, fapt care s-a adeverit atunci cand am dat jos doar capacul pompei . Doua fire desprinse din lipituri de la cei doi tranzistori. Electrovalvele functioneaza foarte bine fiind verificate in curent alternativ de 5-8 v. Nu mi-a trecut prin cap sa verific si starea tranzistorului care alimenteaza electrovalva cu selenoidul de 9 Ohmi. Dai romanului minte-a cea de pe urma . Este regretabil ca nici pe acest forum nu am gasit schema electronica a pompei de injectie. Lucrez orbeste si asta nu prea imi place.


Ultima modificare facuta de TScantei la Joi 22 Mar, 2018 7:18 am
  • TScantei

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
gabimilo1 a scris:@TScantei, eu am zis ca probabil e mai bine sa dati pompa jos si sa incercati repararea ei intr-un loc mai comod/caldut...,

pe deasupra, cu ea data jos cred ca ati avea posibilitatea de a o desface si studia in amanunt, orice uzura/defect cred ca l-ati sesiza caci imi pare ca aveti ceva cunostinte. Este bine daca defectul s-a localizat (adica stiti sigur ca din cauza pompei defecte nu va porneste), e un lucru mare sa stii precis componenta defecta, restul nu ar trebui sa puna probleme mari.

totusi,alegerea va apartine. Daca ajungeti sa o demontati faceti poze (ca sfat).

Dupa ce am demontat doar componentele despre care am scris , accesul la pompa a nu a mai constituit o problema . Prin urmare am refacut lipiturile de pe placa electronica , am montat totul la loc , dar din pacate a venit poaia si m-a oprit din lucru , iar vremea nefavorabila a tinut-o tot asa . Asta este .
P.s. Daca pana la urma sunt nevoit sa dau pompa jos voi tine cont si de sfaturile primite de la dvs.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
legat de schema la aceasta pompa nu cred ca o veti gasi nicaieri pe net pentru ca este un secret bine pazit... multi au cauzat si incercat sa faca rost de ea si nu au reusit. Oricum se stie in mare cam ce se strica in general si cam aia se repara. daca este altceva se arunca si alta la rand Smile
acum e bine ca ati depistat problema si ati refacut lipiturile. sa verificati si cele doua fire din spatele pompei spre motor sa nu fie coapte si sa faca scurt. vedeti ca este in sectiunea tutoriale descris ce si cum la Pompa VP44 Wink
Skip ads

  • TScantei

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
mikyboy ,
Bine ca ai ridicat aceasta problema .
Am uitat sa scriu despre cele 4 fire care alimenteaza cele doua electroventile . Sunt in perfecta stare .In ceea ce priveste schema electronica , mare secret mare , fata de cine? Este surprinzator sa vezi cum firele respective au un diametru foarte mare in comparatie cu legaturile care exista la tranzistori . In viata mea nu am intanlit o asemenea porcarie .
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
secret pentru a nu putea fi copiat de concurenta la asta ma refeream...
cat despre fire probabil sunt cu marja mai mare de siguranta (ca si coeficient). atata timp cat nu ai schema exacta nu cred ca poti sa iti dai seama exact la ce s-au gandit cand au facut asta
  • Ionut Lucian

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 A20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Ai verificat conductele pânã la rezervor? Încearcã sã o alimentezi dintr-un bidon bagi turu si returul în bidon si vezi daca pornește așa. Poate sa ai defect carcasa filtrului de motorina fisurata sau garnituri ciupite.
  • TScantei

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:secret pentru a nu putea fi copiat de concurenta la asta ma refeream...
cat despre fire probabil sunt cu marja mai mare de siguranta (ca si coeficient). atata timp cat nu ai schema exacta nu cred ca poti sa iti dai seama exact la ce s-au gandit cand au facut asta

Sa fim seriosi. Crezi ca la alta firma lucreaza cizmari ?
Si fara schema imi dau seama din montajul respectiv , atunci cand nu se aplica la proiectare cele mai elementare reguli din fizica .
  • TScantei

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Ionut Lucian a scris:Ai verificat conductele pânã la rezervor? Încearcã sã o alimentezi dintr-un bidon bagi turu si returul în bidon si vezi daca pornește așa. Poate sa ai defect carcasa filtrului de motorina fisurata sau garnituri ciupite.

Sunt in buna stare . Asta am verificat si probat prima data . Situatia prezentata de tine a fost scrisa in precedentele postari. Astept sa vina vremea mai buna pentru a lucra.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR