Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Va salut,

De vreo 3 luni, filtrul de particule se regenereza la 50 de kilometrii in oras. In partea de inceput a regenerarii, masina scoate fum alb foarte mult, afuma masinile din spate destul de rau. Timpul de regenerare a tot scazut in timp. O defectiune, infunda filtrul foarte repede cu mult fum.

Recent, am curatat EGR-ul care era murdar, dar tot scoate fumul. Singura imbunatatire a fost ca acum, se regeneraza la 70 de kilometrii in loc de 50 de kilometrii.

Va rog sa-mi spuneti care ar putea fi cauzele de masina scoate asa mult fum alb-gri la regenerare. Ce ar trebui sa verific?

Mentionez ca masina are 230000km, uleiul de motor folosit este cel corect adica pentru filtru de particule, nu merg subturat dar nici nu abuzez motorul.

Va multumesc.
Skip ads

  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Cineva? Alo!
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Alo alo, te-am sunat sa-ti nu mai stiu ce maneaua.
La regenerare este normal sa scoata alb-gri... eu zic sa dai o fuga la service, anulezi dpf fizic si soft. Problema rezolvata 90%
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Scoate mult, mult, fum alb - gri. Anormal de mult. Stie cineva cauzele principale care pot duce la saturarea filtrului asa de repede? Se umple in 50 de kilometrii, asta inseamna ca ceva nu este in regula si baga mult fum in filtru. Ce ar putea fi?
Skip ads

  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Pot sa verific EGR ul cumva? L-am curatat, dar banuiesc ca el e problema? Prin ce metode se poate verifica functionarea EGR-ului?
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Filtrul se colmateaza mai repede din cauza altor componente care nu mai lucreaza corect...au uzura avansata. Cel mai probabil ai injectoarele semivarza, deci arderea in cilindrii este varza, deci gazele sunt pline de sperla, deci filtrul se colmateaza rapid. In plus acel dpf are si el "durata de viatza", la fiecare regenerare mai pierde cate ceva, cam ca o baterie de telefon...Cel mai bun sfat (si cel mai ieftin) mergi si scoate dpf-ul...250 euro. Ca sa rezolvi celelalte probleme dai de 4 ori mai mult...
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
horaa a scris:
La regenerare este normal sa scoata alb-gri...

La mine de ce nu scoate niciun gram de fum cand se regenereaza, o fi defecta? Rolling Eyes
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
La regenerare nu trebuie sa scoata fum...scot cand e "nasol" dupa cateva incercari nereusite, etc...
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Scoate, depinde de uzura.
http://www.youtube.com/watch?v=2XBigLgXMW0
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
A mea la 250k km nu scoate.
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ok. Atunci doresc sa verific injectoarele. Se poate prin diagnoza? Am incercat cu opcom si nu citeste acest motor Z17DTJ. adica opcomul nu citeste injectoarele. Mi-a citit saturatia filtrului dupa regenerare si a fost de 35%. Asta inseamna ca filtrul se regenereaza corect, nu? Problema este ca se umple prea rapid.

Tech 2 sau cum se numeste aparatul, citeste valorile injectoarelor? Deasemenea, pot citi si EGR ul din diagnoza?

In acest moment, teoretic filtrul de particule, presupun ca este ok daca se regenereaza pana la 35%. Problema este ca se umple prea repede.

Multumesc.
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
La 230000 km (sau peste) pentru ce sa verifici injectoarele? Sigur au probleme, deci ai combustie "nasoala"...Dpf-ul sufera din cauza asta. Cea mai buna solutie si cea mai ieftina...jos dpf-ul. La mine, la 170000, acum iarna, am regenerari la 100km..Ma gandesc si eu foarte serios sa scap de el, dar caut un pret bun si o solutie buna aici in Iasi...
Skip ads

  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Da filtrul este ok, dar masina nu se poate utiliza pe drumuri scurte si porniri dese...
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
De ce sa aibe neaparat probleme injectoarel? Masina a fost utilizata 80% la drum lung, nu a fost abuzata, motorina de calitate, totul schimbat la intervalele standard. Chiar asa, se strica la peste 200000 de km injectoarele? De ce sa se strice?

Oricum, doresc sa-i fac o diagnoza mai serioasa, pot sau nu sa verific electronic cu Tech 1 sau 2 injectoarele la Z17DTJ?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Verificarea corecta se face pe banc.
Testerul vede niste corectii/timpi pe retur, care nu sunt intotdeaua niste "repere" foarte clare.
Problema este ca pt Denso nu cred sa gasesti banc dedicat in Romania.
Se laudau unii care reconditioneaza denso si dau cod nou de corectie ca ar avea asa ceva: o fi adevarat, nu stiu.
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Incearca sa schimbi filtrul de motorina seara si sa luminezi fundul la borcan cu o lanterna puternica, sa vezi ceva frumos...apoi vorbim de injectoare...
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
gra, nu ma intereseaza ce este la fundul borcanului, las filtrul de motorina sa se ocupe de treaba asta.

Sa inteleg ca nu se pot verifica, injectoarele Denso, din diagnoza, nici macar cu Tech? Dar la reprezentanta Opel, au aparatura necesara pentru verificare?


Ultima modificare facuta de Mirel Timisoara la Mie 28 Feb, 2018 2:53 pm
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pe masina nu ai ce sa verifici concret...doar pe un stand special. Da, cu tech 2 sau MDI poti sa vezi valorile alea "de retur", dar la ce-ti ajuta? Daca 2 sunt "bune" si 2 nu, ce faci?
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Daca ai sa vezi "fundul borcanului" ai sa intelegi ca la cati km ai, injectoarele nu mai sunt ok...
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ok. atunci am sa incerc sa fac o diagnoza cu tech 2. Gesesc eu pe cineva in Timisoara.
Nu stiu ce am sa fac, mai cer pareri, este primul diesel. Sa vedem ce rezultate apar la diagnoza.
Pe bune gra, ce rost are sa ma uit? Ce rezolv cu asta? Pot schimba toata motorina din Romania sau? Mai mult decat sa respect schimbarea filtrelor si sa fac totul ca la carte ce pot sa fac? Oricum, nu are rost sa discutam de mizeria din motorina daca filtrarea se face corespunzator sau filtrele astea sunt doar de decor? Eu sper sa nu fie probleme cu injectoarele. A fost exploatata si intretinuta corect masina. Vedem la diagnoza.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR