Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ioanpetrisor77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Simptome:
Masina cam lenesa, consum marit, nu ies noxele, sonda lamda schimbata
Cod(uri) eroare:
----pe tester imi da senzorii de pe axe probleme pe admisie si evacuare cum nu ar fibine pusa la punct.distributia a fost schimbata fara cale.
Model: Astra
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z16XER
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ce te opreste sa-ti pui la punct corect distributia...,posibil sa dispara toate problemele!
  • ioanpetrisor77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
E programata la service ptr verificare, doar ceream cateva pareri.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cind parerea mea te poate ajuta cu ceva,o sa o ai...! Ce rost are sa dicutam...,vorbe!
Skip ads

  • ioanpetrisor77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salutare, revin cu problema mea care cel putin la mine in oras nu i poateda de cap nimeni...pe tester senzorii de pe axele cu came imi dau erori pe admisie si evacuare, dupa 6 ore in service afisandu si neputinta meseriasul a tras concluzia ca nu ar fi axele ei si arfi de pe tipul de motor de 77 kw eu avand motor de 85 kw .mentionez ca masina trage destul de bine cu mici fluctuatii la relanti dimineata si foarte mici la cald.cand am iesit din service masina abia mai tragea ptr ca mecanicii mi au umblat la pozitia axelor dupa care am revenit dupa 10 min si cu ceva scandal au incercat sa mi regleze masina cum a fost.a fost un cosmar.va rog , un sfat, e posibil sa nu aibe axele ei?
  • ioanpetrisor77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Mentionez ca m au mintit ca au cale de fixare a motorului ei lucrand tot ca in spatele curtii
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
daca pana sa schimbi distributia a mers si dupa aia nu mai merge bine,este din distributie pusa aiurea,motoru se blocheaza cu cale la vibrochen si axe cu came
pentru axe came--KM-6340
pentru volanta,ca aia se blochaza--KM-6625
trebuie verificata si compresia,sa nu fi indoit si vreo supapa,ca au tijele(coada supapei) mai subtiri decat o tigare
nasol moment
  • ioanpetrisor77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Totul se intampla de cand au fost schimbate rolele din capatul axelor cu came.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In cazul asta mai trebuie si KM 6628a ca altfel pui rolele aiurea.
Motorul asta e cu distributie variabila asemanatoare cu Z18XER.
Daca nu au scule si nu stiu nimic de ce se baga tembelii ? Si tu de ce ai mers la ultimii prostovani ?
Rolele nu trebuiau schimbate ca nu are 400,000km motorul.
  • ioanpetrisor77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Nu am schimbat eu rolele, asa am luat masina, motiv rolele faceau galagie la pornire iar ca service am fost la Ad. Garaj destul de marela noiin oras si mi au luat o gramada de bani degeaba. Acum as vrea sa o programez la Ploiesti la reprezentanta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Erau valvele , spor la citit https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1083949
De acum la reprezentanta dar grija ca si aia sunt cu pluta, de multe ori.
De obicei valvele fac la cald, ulei prea subtire dar si la rece cu ulei vascos si sorb infundat, site infundate, supape care nu tin...
Acum sa te tina pana acolo ca sigur nu au schimbat suruburi etc.
  • FlorentinPavel

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut.
Eu la Z18XER am schimbat singur distributia.
Mi-am cumparat o trusa de montaj distributie, pasta blocare filet etc.
Totul bine, masina merge mai fin ca inainte, porneste la sfert, trage bine.

Intrebarea mea catre cineva care se pricepe e urmatoarea:
rola intinzatoare (cea cu arc, privita de sus, cu capacul distributiei dat jos) are un mic tremur (1 mm inainte si inapoi) in partea mobila (partea fixa e stabila in surubul de prindere).
E normal ca rola sa tremure in rulajul curelei pe ea?

De montat eu zic ca e montata corect(are un varf de arc si un umar care se aseaza in locasuri la motor).
Skip ads

  • FlorentinPavel

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ÃŽn caz cã intereseazã și pe altcineva, revin tot eu cu rãspunsul pt. întrebarea anterioarã, dacã tot nu a știut nimeni sã rãspundã:

DA, rolele întinzãtoare (cele automate, cu arc în ele) au o micã vibrație înainte/înapoi în funcționare (pe sensul curelei, nu în lateral), nu sunt inerte, fixe ori imobile.

M-am interesat la reprezentanța Opel din Craiova și la alte douã service-uri, care au confirmat informația.
La mine, de ex., acea vibrație chiar se reduce când crește turația motorului, în ralanti e ușor sesizabilã.
  • vyttoryo33

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Salut grup...am un opel astra G fab 2003, cumparat de la cluj, eu sunt din iasi...am adus masina pe roti dat imi apare martorul cu cheita in bord si imi dadea rateuri in espament...am facut un test de compresie si a iesit ca pe ulrimul piston nu e compresie...ok, am facut segmentarea, am dat baia jos si i-am schimbat si cuzinetii..presiunea e ok dar tot asa imi merge cu rateuri si la un moment dat imi taie acceleratia...Mentionez Calculatorul e ok, EGR-ul e ok, bobina e ok, bujiile noi in 2 pini, ce sa fac cu ea?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR