Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Am "reusit" azi performanta de a duce motorul la 105 grade. Am oprit masina, m-am uitat la ventilator, mergea. Am pornit-o, erau vreo 103 grade, ventilatorul iar a pornit. Am fost la gold & platin si mi-au spus ca e posibil sa fie de la distributie, de unde se aude de altfel si un zgomot mic ca un fashait provocat de tabla subtire peste tabla subtire, fara A/C pornit, si un zgomot mare ca o sfoara care aluneca pe metal, cu A/C pornit. Zgomotele variaza in intensitate direct proportional cu turatia motorului. M-au programat maine dimineata pentru o cercetare mai amanuntita.

Totusi, am cateva intrebari pentru voi:
1. Credeti ca am stricat ceva daca am mers vreun minut cu becul rosu de la temperatura aprins? Eu sper ca nu.
2. Ce credeti ca poate fi? Cumva apa nu mai circula corespunzator/deloc in circuitul de racire?
3. Ar trebui cumva ca reparatia sa fie facuta pe garantie? Eu sper ca da.


Ultima modificare facuta de dodo_13 la Mar 22 Mai, 2007 9:51 am
Skip ads

  • N_ADI_R

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu la motorul tau pompa de apa este angrenata de cureaua de distributie, cei de la service au spus ca se aud zgomote la distributie deci poate sa fie de la pompa de apa, supraincalzirea poate sa fie de la pompa de apa.
In cazul in care pompa este defecta cred ca trebuie sa iti faca masina pe garantie. cati km ai?
  • Mihay

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ar putea fi si termostatul (deschide mai tarziu)
Referitor la zgomot nu stiu ce sa zic.
Bafta!
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Masina are 34 000 km. Acum e la G&P, astept telefonul...
Skip ads

  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Pompa de apa merge sau nu. Nu exista defectiuni la pompa de genul "nu invirte bine si de aia nu baga apa pe circuit". Chiar si cu rulmentul dus, pompa tot merge pt ca daca s-ar bloca de tot s-ar rupe cureaua sau ar sari de la punct si motorul n-ar mai porni in veci. Deci problema este nu de la pompa, ci de la termostat care probabil ramane inchis, apa nu mai ajunge in radiator si de aia arata senzorul din chiulasa temp de peste 103... Deci solutia este schimbarea termostatului, 99% de acolo e problema. Fisiitul este probabil de la cureaua care freaca putin pe capac sau tabliile din jur, insa asta nu are mare influenta asupra circulatiei apei...
  • N_ADI_R

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2007

  • Mesaj Privat
unele pompe de apa au peletul care impinge apa din plastic acesta poate sa creape si sa se inverte pe axul pompei asta insemnand ca nu mai impinge apa prin radiator
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Am primit informarea oficiala: fulia de la pompa de apa are joc iar cureaua de distributia s-a slabit. Ca urmare, pompa de apa nu mai merge deloc. Se va schimba pompa de apa si cureaua de distributie pe garantie. Problema e ca nu au pompe de apa pentru Z18XE, cica e o problema generala in tara.

Curios e ca am facut revizia la 31 000 km si nu au vazut nici o problema. E drept, intre timp am avut accidentul, dar nu vad ce legatura ar fi avut cu circuitul de apa, socul a fost destul de mic. Poate sa fi sarit ceva pe dedesubt, o piatra, o bucata de tabla? Mentionez ca nu am scut.
  • N_ADI_R

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2007

  • Mesaj Privat
La revizia de 30 000 nu se uita la curea, la revizia de 90000 se skimba cureaua
atunci puteau sa vada pompa dar e bine ca nu s-a intamplat altceva mai grav si ca ti-o face pe garantie.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Au schimbat cei de la G&P distributia si pompa de apa, dar problema tot nu s-a rezolvat, iar am reusit sa ajung la 105 grade. Am fost din nou la G&P si in sfarsit au dat de capatul problemei: radiatorul era acoperit cu pamant, care actiona ca un izolant intre radiator si ventilator. Asta explica si de ce la viteze de peste 60 la ora, apa revenea la temperatura normala. Nu inteleg cum a ajuns atat pamant acolo, dar ceea ce pot sa spun e ca l-au curatat si ca intradevar problema s-a rezolvat. La 33 grade afara, aer conditionat setat la 20 grade, patru oameni in masina, mers prin oras cu o medie de 15 la ora, acul nu a mai sarit de 95.

P.S. Consumul a ajuns la 12% Very Happy
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cam aceeasi "problema" o am si eu. Mi-a ajuns apa pe la 96-97 cand am turat-o ceva mai mult (3,000 rpm) si la mers constant cu 130-140 km/h. Asa trebuie sau e cam mult?
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Au schimbat cei de la G&P distributia si pompa de apa, dar problema tot nu s-a rezolvat, iar am reusit sa ajung la 105 grade. Am fost din nou la G&P si in sfarsit au dat de capatul problemei: radiatorul era acoperit cu pamant, care actiona ca un izolant intre radiator si ventilator. Asta explica si de ce la viteze de peste 60 la ora, apa revenea la temperatura normala. Nu inteleg cum a ajuns atat pamant acolo, dar ceea ce pot sa spun e ca l-au curatat si ca intradevar problema s-a rezolvat. La 33 grade afara, aer conditionat setat la 20 grade, patru oameni in masina, mers prin oras cu o medie de 15 la ora, acul nu a mai sarit de 95.

P.S. Consumul a ajuns la 12% Very Happy


Numai cei de la G&P puteau sa schimbe pompa de apa si distributia aiurea asa Laughing
Auzi ..era pamant .
Prin similitudine , mie au vrut sa-mi schimbe un computer din bara masinii , ca dadea o eroare . Dupa ce m-au infricosat ca-i 1000 de euro , au mai cercetat si au gasit un cablu electric impuscat Wink
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Trebuie sa recunosc ca distributia avea un zgomot ciudat, un fashait metal pe metal. Oricum eu is fericit ca au schimbat-o, inseamna ca 60 000 km nu am grija sa o schimb din venituri proprii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR