Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Cescovici

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Simptome: Buna ziua, in realitate nu detin masina din profil ci un chevrolet aveo 1.4 16V 94 CP din 2007 si aproximativ acum un an (martie 2017) am observat urme de ulei pe motor (in partea superioara sub capacul motorului). Prin august am fost la un mecanic pe care il cunosc si mi-a zis ca nu pierde mult si ca e mai mult mizerie decat ulei plus ca si o garnitura noua poate sa piarda deci m-a sfatuit sa nu o schimb si asa am facut (la momentul respectiv am facut schimbul de ulei si filtru). De la ultimul schimb de ulei am facut aprox. 7000 km si mi se pare ca urmele de ulei s-a marit cu toate ca dupa acesti km uleiul pe joja este perfect (poate 1-2 mm mai jos dar cred ca dupa 7000 km e normal). Masina are 140000 km si tin sa mentionez ca am facut schimburile de ulei la aprox 10000 interval in care nu am completat niciodata uleiul. Practic nici acum nu am probleme cu uleiul pe joja, dar sunt destul de sperios si ma streseaza uleiul de pe motor, plus ca mi se pare ca s-a mai inmultit.
Imi puteti spune daca este ceva grav? Poate sa afecteze cu ceva motorul sau alte componente? Atasez si niste poze. Multumesc mult si astept raspuns!

PS: Ma scuzati ca este a doua oara cand postez acelasi mesaj, dar nu am primit niciun raspuns clar si sper ca in acest fel sa fac mesajul mai vizibil

Cod(uri) eroare:
----
Model: Corsa
An fabricatie: 2007
Cod motor:


Ultima modificare facuta de Cescovici la Mar 27 Mar, 2018 9:01 pm
Skip ads

  • Cescovici

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Poza in care apare intreg motorul este luata de pe net, dar este exact acelasi model cu al meu
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
pozele sunt la rezolutie f. mica... nu se vede nimica
uleiul este la capacul culbutori sau intre chiulasa si bloc motor? Cum arata lichidul de racire?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,500
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu e ceva grav, care sã necesite o intervenție imediatã...poți merge cu ea așa mult și bine atâta timp cât ții nivelul uleiului și scurgerile sub o monitorizare serioasã.
Poți sã încerci sã cureți uleiul scurs (în mãsura posibilitãților) și apoi sã vezi cum evolueazã...dacã scurgerile se mãresc deranjant (cum ar fi posibil într-un timp pe care nu ți-l poate preciza nimeni), purcezi la înlocuire, dacã nu, rãmâne ca mai sus.
PS
Am folosit pozele din topicul precedent, ptr cã astea sunt inutilizabile, cum spune și colegul mai sus...
Skip ads

  • Cescovici

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2018

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:pozele sunt la rezolutie f. mica... nu se vede nimica
uleiul este la capacul culbutori sau intre chiulasa si bloc motor? Cum arata lichidul de racire?

[/quote]

Uleiul este de la capacul culbutorilor; lichidul de racire este la nivel si curat (nu are ulei in el); uleiul este la nivel pe joja, asa cum am spus initial, iar daca ma uit la buson nu se vede spuma sau alte semne care sa ma faca sa ma gandesc ca a ajuns lichid de racire in baia de ulei.
  • Cescovici

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2018

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:Nu e ceva grav, care sã necesite o intervenție imediatã...poți merge cu ea așa mult și bine atâta timp cât ții nivelul uleiului și scurgerile sub o monitorizare serioasã.
Poți sã încerci sã cureți uleiul scurs (în mãsura posibilitãților) și apoi sã vezi cum evolueazã...dacã scurgerile se mãresc deranjant (cum ar fi posibil într-un timp pe care nu ți-l poate preciza nimeni), purcezi la înlocuire, dacã nu, rãmâne ca mai sus.
PS
Am folosit pozele din topicul precedent, ptr cã astea sunt inutilizabile, cum spune și colegul mai sus...


Multumesc pentru raspuns! O sa urmaresc nivelul la joja.......
  • Cescovici

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Inca o intrebare: cantitatea de ulei transpirat pe langa garnitura poate sa difere in functie de turatiile motorului? Adica la o turatie mai mare se creaza o presiune mai mare si iese mai mult?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
la turatie mai mare creste depresiunea in admisie prin urmare ar trebui sa creasca depresiunea si in carterul superior.. adica sa se creeze un fel de vacuum
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR