Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • electro33

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Simptome:

Cod(uri) eroare:
---fara coduri de eroare
Model: Astra
An fabricatie: 1998
Cod motor: X16XEL
Buna ,primea mea postare pe forum,nu sunt mecanic auto,am o ploblema la un opel astra g 1998 motor x16xel benzina,dupa schimbarea distributiei(nu sunt sigur daca de acolo e problema)motorul are fluctuatii la ralanti,consuma dublu,miroase tare a benzina,moare cand stau la semafor,la rece merge mai bine dar asta nu dureaza decat 5 minute maxim,inainte de schimbarea distibutiei nici nu auzeai motorul ca merge,acum merge aproape ca un diesel.M-am tot documentat pe internet ,pe la mecanicosi si ziceau unii ca poate nu e la punct distributia,altii ca poate un vacuum..Am schimbat bujiile,filtru de aer de benzina,tot asa.Ma ocup de calculatoare si intr-o zi a trebuit sa instalez unui client o interfata de diagnoza opel dar ceva chinezesc op com,zic hai sa o leg si la mine sa vad ce zice,mai jos o sa atasasez si citirile poate ajuta cu ceva.Erori in bord nu sunt,nici testerul nu spunea nimic de erori,dar o valoare mi s-a parut ciudata(am comparat cu ce am vazut pe youtube),Spark Angle before TDC (Top Dead Centre)..-2
din ce am vazut eu aveau valori intre 4 si 10,dar nu -2.Asta ma duce la gandul ca poate un dinte de la distributie..Cine stie,sunt atatea posibilitati..

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Verifica punerea la punt a distributiei si apoi urmareste,valoarea vacuumului din admisie,mie mi se pare mare valoarea(0,51bar)...,aer mult cere si combustibil mult...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale