Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Masina de test avea respectivul motor si vreo 2000 km la bord. Am crezut ca am ramas fara frane, in primii 200 m parcursi. Se apasa asa de tare pedala, ca sa obti o reactie, incat ma sperie gandul ca pot pati vrun necaz, daca ma incumet sa cumpar o astfel de masina. De ce spun asta?! Pt ca pe consultantul de vanzari, l-a scapat cum ca mai multi proprietari de Astra Classic II dizel s-au plans de asta in prima faza, dar apoi cica s-au invatat cu masina Shocked . Mai nasol e pt o femeie, care vrea sa conduca o astfel de masina, de exemplu conduce un clio, care are frane foarte bune, reactioneaza ferm la apasare usoara si daca se urca la volanul astrei....e jale.\

Spuneti-mi proaspeti posesori de astre dizel, aveti probleme cu frana, in felul in care am descris-o?!
Skip ads

  • Mr.hat

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
uite parerea unor proaspeti posesori de Astra https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=15036 , 2 topicuri mai jos Very Happy
  • ghostrider

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Poate nu are servo Razz
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Din cate am aflat de la mai multe persoane... cam astea sunt franele la Opel Astra (G sau Classic)... trebuie apasat destul de consinstent pe pedala de frana ca sa te opresti la timp.

Trebuie doar sa anticipezi mai mult si sa pastrezi distanta fata de cel din fata.

Si la mine trebuie sa apas destul de tare pe pedala ca sa ma opresc. Dar daca apesi tare si brusc se lipeste destul de bine de sosea.
Skip ads

  • cristi30

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Salut!

Eu, ca proaspat posesor de Astra Classic 1.7CDTi, ridicata joi, si facut pana azi 220 km, nu am observat nici o problema, in comparatie cu clio, cu care am mers aproape 2 ani si aproximativ 45000 km, k masina de serviciu, diferenta nu e prea mare, iar fata de Vectra mea, nici una.
Primi 50-60km, pana s-au asezat cat de cat franele a fost mai slaba, dar pe urma a inceput sa prinda bine.

Sa vedem mai departe...
  • ghostrider

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
xcuseme a scris:Din cate am aflat de la mai multe persoane... cam astea sunt franele la Opel Astra (G sau Classic)... trebuie apasat destul de consinstent pe pedala de frana ca sa te opresti la timp.

Trebuie doar sa anticipezi mai mult si sa pastrezi distanta fata de cel din fata.

Si la mine trebuie sa apas destul de tare pe pedala ca sa ma opresc. Dar daca apesi tare si brusc se lipeste destul de bine de sosea.


pai depinde ce inseamna consistent si in ce conditii.
Daca ai ceva viteza si vrei sa opresti inainte de un pieton nebun, care a trecut printr-un loc nemarcat sa zicem, si nu dupa ce l-ai calcat apesi pe frana tare de tot.Si opelasu se va opri.
Dar in conditii normale, iti spun din proprie experienta, ca nu este nevioe sa apesi "destul de consistent".
Nu fac reclama sau mai bine zis antireclama(la opel) dar am condus masina cu servo frana fabricata in 2000 care se comporta mult mai bine decat astra mea.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
De exemplu... merg in coloana cu 60-70km/h si cei din fata incep sa opreasca. Eu am intre mine si cel din fata mea sa zicem 15-20m. Evident ca incep sa apas si eu usor frana pentru a pastra distanta fata de cel din fata.

Dar se intampla uneori ca cei din fata sa opreasca mai repede decat ma asteptam... iar in ultimele momente ale franarii mele (deci deja eram cu piciorul pe frana) trebuie sa apas tare ca sa opresc la timp.
  • free4wayu

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2004

  • Mesaj Privat
comparatia cu clio e nefondata, caci clio (scuzati cacofonia), ca si dacia solnitza sau logan, au acelasi sistem de franare de neam prost de da cu tine de parbriz la cea mai usoara apasare, in schimb sistemul nemtesc are frana progresiva, ce e drept pare mai slaba, dar tine bine. franele sunt la fel si pe bmw si pe mercedes, deci nu e o problema, e alt tip pur si simplu.

iar daca cumva veti avea vreodata problema ca nu tine frana, iar cand ajungi cu ea la fund se franeaza dintr-o data, e pompa de frana:D
Skip ads

  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Mie personal mi se par ok franele de astra classic. Am mers cu 307, lacetti si nu era mare diferenta la franere.
In schimb a condus un prieten masina mea astazi (posesor de corsa D fiind el) si mi-a spus ca i s-a parut tare pedala de frana.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
De acord cu cele spuse de cei dinaintea mea.
Eu am DTi si tamburi pe spate- posibil sa fie o diferentza si aici insa si la mine trebuie sa apas ma tare pe frina ca sa "simt" frina, dar dak am apasat "se lipeste de drum". Intradevar o toyota corolla sau megane 2 "se infig in asfalt" .
  • indy

  • Mesaje scrise: 1,093
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Da si mie imi place ca are franarea progresiva...la 4000km pot spune ca m-am obisnuit cu masina: la viteze mici frana este foarte eficienta inca de la prima apasare...La viteze peste 50-60km/h, la apasarea usoara, se produce incetinirea treptata; in caz de pericol sau neatentie, la apasarea violenta a franei se simte instantaneu cum intra ABS-ul, ceea ce indica faptul ca rotile au inghetat (ca de asta si intra ABS-ul, sa previna derapajul). desi nu ma laud, am avut vreo doua situatii in care a trebuit sa franez violent la vreo 70-80 km/h: a urmat un scurt scartiit, apoi a intrat ABS-ul.
Concluzie: la apasare serioasa, puternica, frana este cat de eficienta trebuie, blocand efectiv roata. Nu cred ca as suporta o masina la care daca ai atins frana sa te smuceasca cu capul de parbriz...am facut scoala pe Logan si exact asa era: pe atunci credeam ca sunt eu un sofer prost. Realitatea este ca acest sistem progresiv este mult mai bun...
  • B-61-MPJ

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salutare. fratrilor va cer ajutorul cu niste sugestii de la cei cu experienta. am un opel astra G 1.7 adus din germania . sistemul de franare este Bosch si am discuri pe spate acum vine si problema nu am frane deloc si inainte aveam o dacie daca imi lasam usor piciorul pe frana se blocau rotile imediat ei bine la opel apas pedala si este foarte tare si nu franeaza cum trebuie simt ca nu ma ajuta servo daca trebuie sa franez violent trebuie sa ma tin bine de volan si sa apas cu putere dar sunt si zile cand franeaza de ma scoate prin geam cred ca atunci functioneaza servo . nu m-am dus la un service pt ca stiu cum ar reactiona cei de acolo mi-ar schimba toata masina numai sa castige bani pe urma noastra a soferilor care nu stiu sa diagnosticheze masina asa ca va cer un sfat ce as putea face sa vad care este problema sau ceva sfaturi sa verific singur eventualele probleme care sunt . va multumesc.
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
schimba lichidul de frana cu DOT4 si aeriseste circuitul. Verifica si discurile si placutele cat de uzate sunt.
si du-te la intalnirile saptamanale ale clubului din bucuresti
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
@indy, nu exista ceva sistem de franare progresiv, daca ai fi condus multe marci ai fi observat ca toate fac asa, e logic.
si o dacie 1310 cu franele in regula franeaza progresiv.
normal ca viteza fiind mai mare, inertia este mai mare, deci franarea la viteza mare se face mai greu.

Le, acuma am vz ca postul e de un an, oricum..
  • aalew

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am condus mai multe masini de cand am carnetul ford focus model nou frana te lipea de parbriz la cea mai mica atingere, vw polo la fel te lipeste de parbriz, vw vento execrabil de slabe poate erau de vina franele nu stiu, opel astra a meu frana progresiva la viteza mare tre sa apesi bine pe frane ca sa te poti opri, dacia logan la fel la viteze mici te lipeste de parbriz la cea mai mica atingere la fel si renault. Concluzie opel are frana progresiva in ceea ce priveste franarea la viteze mici nu te da cu capul de parbriz iar la viteze mari tre sa apesi bine pe frane sa te poti opri, acum luati voi dezavatajele.
  • aalew

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am condus mai multe masini de cand am carnetul ford focus model nou frana te lipea de parbriz la cea mai mica atingere, vw polo la fel te lipeste de parbriz, vw vento execrabil de slabe poate erau de vina franele nu stiu, opel astra a meu frana progresiva la viteza mare tre sa apesi bine pe frane ca sa te poti opri, dacia logan la fel la viteze mici te lipeste de parbriz la cea mai mica atingere la fel si renault. Concluzie opel are frana astfel incat la viteze mici sa nu te arunce in parbriz ca la celelalte masini la o simpla apasare a franei.
  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
poate erau franele incinse...ca asa se intampla....cand sunt incinse se intareste pedala Wink...asa e la mine...ca eu conduc un pic mai sportiv Razz
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
@aalew, poate ai s klasse reincarnat in astra.
  • B-61-MPJ

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
maine ma duc sa -mi iau placutge si discuri noi de frana , am verificat instalatia si nu pierde presiune insa cand scot furtunul de la supapa aceaa care intra in pompa nu are un vacum prea puternic de aici imi dau seama de ce nu are putere servo adik ea functioneaza insa presiunea de aer nu este asa mare . de unde se produce acea presiune de vacum si ce as putrea verifica pe acolo ?
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Confirm si eu faptul ca trebuie apasat ceva mai barbateste pedala de frana la Astra G 1,7 cdti. Am urcat pe un Peugeot 407 si era sa ma lipesc si eu si pasagerul de parbriz de cateva ori pana m-am acomodat cu franele. Bine, eu nici nu am schimbat lichidul de frana vreodata.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR