Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
Solutie
  • bubulac1973

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Dețin Opel Astra 1.4 twinport anul 2007, 61000 km, motor z14xep unic proprietar.
De aprox douã luni mi se aprinde martorul roșu din bord respectiv presiune slabã a uleiului, dar numai dupã ce motorul se încãlzește.
Am schimbat uleiul, senzorul de presiune al uleiului, dupã care problema a persistat.
Am mers la service autorizat unde am schimbat chitul de reparație al pompei de ulei, dar problema nu s-a rezolvat.
A fost mãsuratã presiunea cu manometrul iar la temp.de 80°C aceasta este de 1,5 bar dar când temperatura crește, respectiv aproape de 90°C presiunea scade pânã la 0,5 bar.
Știe cineva care sunt valorile corecte ale presiunii de ulei ?
Deasemenea care ar putea fi cauza aspectelor menționate mai sus ?
Precizez cã au fost verificate și eliminate celelalte cauze posibile: carcasa filtrului de ulei, baia de ulei și sorbul etc.

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

  • ionutzmarian

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Becul la ulei se poate aprinde si din cauza senzorului de presiune? Daca acesta este defect? Si cine imi zice si mie unde este pus acesta la un astra g 2.0 dti de 101 cp?
  • robertnyerges

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salut, oare ai rezolvat problema? si eu am aceasi problema si nu e de la ce ai enumerat mai sus.
Eu am schimbat urmatoarele:
pompa de ulei noua
carcasa filtrului de ulei noua
supapa de la pompa de ulei
distributie noua

Baia de ulei a fost data jos si curatata, la fel si sorbul.
Totul este curat in motor si tot nu are presiune de ulei la cald.
Acuma in motor este ulei de la Motul 5w30.
  • ney

  • Mesaje scrise: 985
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Ofer din nou solutia pentru cei care nu au stat sa citeasca sau sa caute mai intens pe internet si poate terminam cu problema asta definitiv.
Cumparati un filtru de ulei cu capace de plastic si cu inaltime de 106-107 mm.
Astfel supapa din filtru ramane inchisa si nu scapa presiune in baie .
Orice alt filtru nu inchide corespunzator sau daca o face, o va face pana se deformeaza la cald si apar scapari.
Sondele sunt si ele de mai multe presiuni minime.
Poti pune o sonda de presiune mica ( ca sa stingi martorul) si te pacalesti singur.
Pe carcasa filtrului scrie ceva ,dar nu citeste nimeni?
Punerea unor piese noi nu inseamna ca ai si pus ce trebuie
Exista si posibilitatea de a verifica cele spuse mai sus prin desfacerea filtrului dupa ce ai dat drumul la ulei din baie ---- trebuie sa mai curga o cantitate de ulei pe gaura baii, altfel supapa nu este inchisa din diverse motive cel mai probabil un filtru scurt cu chiar si pana la 4mm.
Cand cumparati nu cititi numai pretul.
Intradevar nu toata lumea este " de meserie" dar te poti cauta mai mult ,pentru ca exista informatie ,nu numai ti.-t.k( chiar si acolo gasesti aceasta informatie, dar na, am bifat altceva la preferinte!)
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,503
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Confirm situația cu filtre de ulei(tip cartuș, fără carcasă), care deși date ca echivalente, diferă ca și lungime...ca materiale, la fel, diferă: unele se deformează, pe lungime, sub acțiunea căldurii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR