Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord
  • aurel
  • OP
  • 31 mesaje
  • din 20 Oct 2005
  • Omega 1995 x20xev.0 16v
  • Bucuresti
  • aurel

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x20xev.0 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Am un rekord cu motor ohc18i,de curind am luat un rekord care a avut motor cih2,2 problema mea este daca se potriveste grupul diferential de la 2,2 la 1,8
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
difera numai de la benzina la motorina.
schimba puntea cu totul daca o ai nu te mai complica doar cu diferentialul.
  • aurel
  • OP
  • 31 mesaje
  • din 20 Oct 2005
  • Omega 1995 x20xev.0 16v
  • Bucuresti
  • aurel

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x20xev.0 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2005

  • Mesaj Privat
multumesc mult credeam ca este diferenta la coroana sau pinion de atac.Asa o sa fac o sa schimb toata puntea.Mai ai chiuloasa iulius? Daca da lasa-mi un nr de tel
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Diferentialele celor doua motorizari nu sunt identice Exclamation difera raportul final si la punte pot sa difere rulmentii , sabotii si tamburii.
Cel mai bine e asa cum s-a mai spus daca hotarasti sa faci mutarea sa schimbi puntea completa intrucat schimbarea diferentialului fara scule adecvate e un adevarat cosmar.
Inainte de a face operatiunea ar fi bine sa verifici daca prinderile axelor cardanice pe grup sunt identice.

Diferentialul la 2.2i are acelasi raport de transmisie cu cel de pe variantele diesel si chiar si cu cel de pe 20S-urile si 20E-urile vandute in Suedia Mr. Green.
Skip ads

  • aurel
  • OP
  • 31 mesaje
  • din 20 Oct 2005
  • Omega 1995 x20xev.0 16v
  • Bucuresti
  • aurel

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x20xev.0 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2005

  • Mesaj Privat
prinderile sunt identice.intrebarea mea este o sa pierd putere sau o sa castig putere stii cumva la 2.2 este autoblocant? Mai are o contragreutate montata spre partea din spate stii cumva ce rol are Multumesc mult pentru sfaturi si informatii
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pererea mea este sa-ti iei un TIS si sa studiezi mai bine problema daca vrei sa intri in amanunte.da-mi un mail si discutam mai pe indelete ce si cum.parca si la fostul meu record era ceva la diferential o contragreutate.
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
In mod normal diferentialul de pe 2.2i nu era autoblocant , aceasta era doar o chestie optionala. Raportul final nu reduce puterea , cel mult se poate intampla sa pierzi ceva la demaraj si sa ai probleme in treapta 5 cu atingerea vitezei maxime.

Legat de acea contragreutatea respectiva nu stiu exact la ce te referi , ar fi interesanta o poza...


@iulius
TIS-ul (ca si EPC dealtfel) cuprinde doar informatii pentru modele fabricate dupa 87 , Rekord-ul nu intra in aceasta categorie.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
referitor la contragreutate.este doar o parere,din ce am aflat eu mai demult cica ar fii pentru evitarea intrarii in rezonanta a ansamblului la o anumita viteza.dupa cum arata este ca un diapazon care cica ar produce o unda care s-ar insuma peste cea nasoala si ar anula-o.
asa cum sunea si SENATOR acestea sunt amanunte nesemnificative pt masina ta pierdea sau cistigarea 1-2 cai putere, viteza maxima,etc.
daca puntea era pe o caroserie la fel merge sigur fara probleme,iar daca este adevarat ca raportul este acelasi cu cel de la cele pe motorina cred ca o sa ai viteza mai mare.nu stiu sigur cum sunt rapoartele dar din ce mai imi aduc aminte parca asa este.stiu ca problema asta aparea la Mercedes Cobra cind shimbau baietii motoarele de la benzina la diessel.
  • aurel
  • OP
  • 31 mesaje
  • din 20 Oct 2005
  • Omega 1995 x20xev.0 16v
  • Bucuresti
  • aurel

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x20xev.0 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Va multumesc mult domnilor.O sa incerc sa schimb puntea cu totul daca ma lasa vremea si va tin la curent.Puntea se afla pe o caroserie identica cu a mea.M-am uitat bine si asa cum zice iulius seamana cu un diapazon
  • alexx_marin

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Rekord 1976 2.0 s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut difera intradevar dintii si la benzina diferenta e ca , daca e sport sau nu diferenta e de 2 dinti sau 3 care schimba f mult
  • CJ-87-RBA

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Rekord 1986 1.8 OHC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut omule!
De 5 ani imediat cred ca s io schimbat omu` puntea spate!
Stai sa mi montez eu grupul ala de la tine si vedem daca e bun sau nu Wink.
Apropo am vb cu un tip si a zis ca rulmentul din suna.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR