Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Guzganel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salut !

Astra H, 1,7, 2008

Nu se mai aprinde becul din dreapta cand apas frana.
Cel din stanga si centralul se aprind.
Becul se aprinde pe pozitie. Primeste cei 4 V pe pozitie dar nu primeste 12 V pe frana.
In concluzie ... becul, cablajul si siguranta sunt ok.
S-a mai lovit cineva de aceasta problema ? Cum se rezolva ?
Skip ads

  • Guzganel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Am uitat sa specific ... (am inteles ca in unele cazuri a ajutat) .. am decuplat si bateria peste noapte. Nu s-a schimbat nimic.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Aaaaaaaaaaaa, schimbi mai intai becul?
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
nu e acelasi filament al becului care primeste 2 tensiuni in functie de ce trebuie sa semnalizeze? asa stiu ca e la H. becul ar fi ok in cazul asta....
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Dupa cum ziceam. Schimba becul ca e cea mai ieftina optiune...
  • Guzganel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Becul l-am schimbat ( inversat cu cel de mers inapoi, de pe aceeasi parte ) desi nu aveam de ce sa-l schimb. Este bec cu un singur filament ce deserveste atat pozitia cat si frana. Pe pozitie primeste aprox 4 V iar cand se apasa frana tensiunea creste la 12 V. Nu e singura masina cu acest sistem. Din cate stiu si la Audi se mai foloseste acest sistem. Probabil inginerul german s-a gandit ca un filament “cald” raspunde mai repede decat unul rece, astfel castigandu-se niste milisecunde la timpul de reactie a celui din spate si o distanta in franare ( doar imi dau cu parerea ).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR