Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • punkty

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Simptome:Buna ziua ! Am o problema cu mașina mea (Astra G Hatchback 1.7 CDTI-2007). Martorul check engine se aprinde din când in când, fãrã limitãri de putere sau viteza, doar oscilații de turații la relanti și cãderi de accelerație foarte, foarte rar. Am schimbat clapeta de accelerație - defecțiune descoperita la diagnoza, (adica nu avea moneda care regla debitul de aer in admisie) ,pe urma am curãțat conducta care conecteazã clapeta de accelerație cu galeria de admisie și nu s-a mai aprins vreo 2 sãptãmâni. Este posibil sa fie senzorul MAP (senzor presiune admisie) sau e ceva din turbina? Va intreb poate v-ati mai confruntat cu aceeasi problema . La service-uri toți si-au dat cu pãrerea, incat ar fi trebuit sa schimb tot motorul pe piese .EGR nu au vrut sa-l curete, mi-au zis ca este electronic si ca nu se murdareste si la galerie nu se baga (incredibil nu?). Multumesc !

Cod(uri) eroare: P047870A (Exhaust Pressure Control Valve High - "supapa de control al presiunii de evacuare la nivel înalt" care bãnuiesc ca este o eroare de la admisie\evacuare) descoperita pe tester DELPHI si la reprezentanta Opel mi-a descoperit clapeta de accelerație dar nu stiu codul!
----
Model: Astra G Hatchback
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z17DTL
Skip ads

  • punkty

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2016

  • Mesaj Privat
wooow chiar nici un raspuns ! )< :
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Pot fi mai multe cauze, EGR-ul chiar daca este ,,electronic" are si o parte mecanica, galeria de admisie, poate fi senzorul MAP, turbina, sau alti senzori....Trebuie sa masori valorile cu un op com . Nu este chiar asa de simplu sa-ti dai cu parerea daca nu dai destule detalii.
  • c.andrei

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
EGR-ul se curata, se infunda dupa 1-2 ani si incepe balamucul. Trebuie dat jos si curatat bine de funingine si mazga cu diluant. La reprezentata Opel acum catziva ani nu au vrut sa il curete si imi spuneau sa il schimb. Imi cereau 1700RON pe el. L-am dat jos singur si l-am curatat, dupa care nu am mai avut probleme. Pret: 2 beri pt mine ...
Skip ads

  • c.andrei

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
La fel si galeria de admisie, se curata si aia dupa vreo 80000Km se gripeaza si trebuie data jos si curatate de funingine ... Cand se da EGR-ul jos se curata de funingine si clapeta de acceleratie, repet: operatia se face maxim din 2 in 2 ani (40000Km). Daca vrei sa nu te trezesti cu beculete aprinse prin bord operatia trebuie facuta anual ...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cred si eu in preventie,intretinere...,dar cind se exagereaza,ceva nu-i in regula...De fapt sunt adeptul ideii ca,un sistem ce lucreaza,trebuie lasat sa lucreze...!
  • c.andrei

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mda, ok. Zic sa curatati EGR-ul periodic deoarece mie mi s-a infundat iarna la -20 de grade si trebuia in 3 zile sa plec din Bucuresti asa ca am tremurat ca un rahat 2 zile in frig chinuindu-ma sa-l curat. Asa ca mai bine curatati-l vara, toamna anual decat sa va prinda iarna cu el infundat ...
  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
punkty a scris:Simptome:Buna ziua ! Am o problema cu masina mea (Astra G Hatchback 1.7 CDTI-2007). Martorul check engine se aprinde din când in când, fãrã limitãri de putere sau viteza, doar oscilatii de turatii la relanti si cãderi de acceleratie foarte, foarte rar. Am schimbat clapeta de acceleratie - defectiune descoperita la diagnoza, (adica nu avea moneda care regla debitul de aer in admisie) ,pe urma am curãtat conducta care conecteazã clapeta de acceleratie cu galeria de admisie si nu s-a mai aprins vreo 2 sãptãmâni. Este posibil sa fie senzorul MAP (senzor presiune admisie) sau e ceva din turbina? Va intreb poate v-ati mai confruntat cu aceeasi problema . La service-uri toti si-au dat cu pãrerea, incat ar fi trebuit sa schimb tot motorul pe piese .EGR nu au vrut sa-l curete, mi-au zis ca este electronic si ca nu se murdareste si la galerie nu se baga (incredibil nu?). Multumesc !

Cod(uri) eroare: P047870A (Exhaust Pressure Control Valve High - "supapa de control al presiunii de evacuare la nivel înalt" care bãnuiesc ca este o eroare de la admisie\evacuare) descoperita pe tester DELPHI si la reprezentanta Opel mi-a descoperit clapeta de acceleratie dar nu stiu codul!
----
Model: Astra G Hatchback
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z17DTL



Eu zic sa o iei altfel .
Verifici furtunele de vacuum sa nu ai probleme pe acolo
EGR-ul chiar daca este electronic se infunda asa ca dai jos electrovalva EGR si galeria de admisie si o cureti.
Vezi cum se prezinta situatia dupa etapele astea .Daca este tot asa eu as cauta o electrovalva EGR cu imprumut sa te asiguri ca bobina este ok .ESte adevarat ca nu prea se arde bobina de la EGR ,dar au mai fost cazuri .
Si mai ar fi niste treburi :cati km are masina ? de cand o ai si daca ai luat-o sh ?la ce turatie schimbi vitezele ?
Bafta si mare grija pe la ce service-uri ajungi .
  • punkty

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru rãspunsuri, a fost senzorul de turație si egr infundat+galerie admisie pt ca mașina a fost achiziționatã de la un bãtrân din București... A fost curãțatã galeria de admisie și egr care erau destul de infundate, dar problema mare a fost la senzorul de turație care era defect. Acum și-a revenit si nu mai am probleme. Între timp i-am fãcut și remapare și funcționeazã ireproșabil. Numai bine va doresc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR