Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • florin1988

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
mi sa aprins un bec k cea kre seamana k o sonda d ulei dar foarte scurt sa aprins si sa stins.sunt incepator nu prea Âștiu d asta.mersi
Skip ads

  • Damian Vectra B

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2012

  • Mesaj Privat
mai intai incepe cu o descriere a masinii (motor, an si model) si nu mai scrie cu limbaj de mess pentru ca o sa te certe uni de pe aici cum m-au certat si pe mine si pune daca vrei si o poza cu acel bec. este cumva ca o canistra de ulei / cheita/ sau motorasul sonda lambda
  • florin1988

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
opel corsa c din 2001 motor de 1.2 16 valve.becul apare ca o canistra de ulei.dar mia aparut foarte repede si a si disparut.astept raspuns.mersi
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
nu ne spui daca sa aprins in mers sau la pornire,oricum verifica nivelul la ulei,si daca esti"pe aproape"ca numar de km fai schimb ulei+filtru,daca sa stins ffff repede martorul nu ai dece sa iti faci griji
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
florin1988 a scris:mi sa aprins un bec k cea kre seamana k o sonda d ulei dar foarte scurt sa aprins si sa stins.sunt incepator nu prea Âștiu d asta.mersi


Becul iti indica ca se duce motorul la locul lui de odihna vesnica. Asta din diverse cauze de exploatare si intretinere dar mai ales din cauza presiunii mici de ulei. Daca ai bafta multa, poate te minte sonda de presiune dar asta numai tu poti sa afli si nu de pe forum.
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@liviu2004,daca colegu a "uitat sa mai schimbe uleiul"nu inseamna ca motorul se "duce la odihna vesnica".parerea mea .sa bagi omul in ceata avand asa putine date e APSURD.prieteneste:FI MAI OPTIMIST
  • Damian Vectra B

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2012

  • Mesaj Privat
s-a aprins in timp ce motorul era pornit? sau cand ai pus contactu'
este posibil sa ai vreo eroare stocata
la cati km faci schimbu de ulei?
si poate ti-a sarit jolja de ulei, deaste se mai aprinde becul....
bafata!
  • mar77

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Nu se strica motorul de opel asa usor, primul lucru pe care il faci este sa verifici nivelul de ulei, posibil sa ai foarte putin si cand pui frana mai puternic, accelerezi mai tare, iei curba mai in viteza sa ti se aprinda becul, daca ai destul ulei, schimba-l.

nu mai induceti omul in eroare, daca sare joja nu se aprinde becul
Skip ads

  • ady_tec

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salut florin1988, si posesori de opel, in primavara am patit si eu acelasi lucru, se aprindea martorul de presiune ulei, mentionez ca am un astra G 2003, 1.6 16V, benzina cu 144,000 km. desi schimbasem filtrul de ulei si uleiu, dupa aprox 3000 de km s-a aprins martorul de presiune, cand temperatura motorului ajungea la 80-90 grade, mentionez ca am baga GM 5W-30, dupa o perioada de lecturare pe forum si din discutii cu un mecanic, am schimbat uleiul, am pus mai gros 10W-30, tot GM, si problema s-a rezolvat...
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Eu cred ca i se aprinde doar la relanti - problema este cunoscuta la tipul lui de motor si este dezbatuta pe forum,rezolvarea ar fi rectificarea vilbrochenului si inlocuirea cuzinetilor
  • mrka

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
D-zeule ce solutii oferiti ... "rectificarea vibrochenului si inlocuirea cuzinetilor"...Nici decum.
Daca ar fii problema din vibrochen si cuzineti atunci s-ar auzi batai la motor, si oricum un astfel de defect al motorului nu ar avea NICI O TREABA cu senzorul de ulei. Ala se aprinde numai cand presiunea de ulei este prea mica(nivel ulei in baie scazut/ vascozitate a uleiului necorespunzatoare/ sorb de ulei infundat etc). Acest defect nu duce la pierderea uleiului din motor sau la scaderea presiunii uleiului.
Florin1988, in primul rand daca te apropii sa-i faci schimbul de ulei ia si fa-i schimbul de ulei si filtre, deasemeni verifica ca uleiul pe joja sa fie la nivel corespunzator. Iti sugerez sa pui un ulei 10w40 100% sintetic si nu semisintetic (ex MOTUL).
  • costin87

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 z16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2010

  • Mesaj Privat
la mine cand se aprinde becul de la ulei stiu ce trebuie sa-i fac Smile)) mai completez cu 300 400 ml si gata..2000 de km nu mai am probleme..
Skip ads

  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@mrka-totusi colegu vallyyy ARE IDEI<ideal ar fi ca "ideile geniale"sa le tina ascunse>
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Eu am expus o solutie in cazul in care becul de ulei i se aprinde intermitent la relanti,prea multe detalii din pacate initiatorul topicului nu a expus........aceasta problema e intalnita destul de des la tipul acela de motor(vorbesc strict de motoarele benzinare pe Corsa C),desigur cititi printre randuri si faceti asocieri intre motoarele voastre si cel de Corsa,eu zic ca e oarecare diferenta,problemele lor nu sunt toate comune.
Mai jos citez un caz concret de pe forum


raoul271972 a scris:Stimate Domn Dan,
Martorul ulei palpaie desi am schimbat senzorul, iar la anumite turatii se aude un zgomot usor metalic din motor. Masina nu tacane deloc, motorul toarce frumos altfel, insa clar nu am presiune suficienta de ulei.
Stiti in Brasov pe cineva priceput care m-ar putea ajuta(contracost) cu operatiunile descrise de dumneavoastra facute domnului din Bucuresti? Multumesc, si va rog ajutati-ma!


Rezolvare :
raoul271972 a scris:Pana la urma am rezolvat. Problema nu era nici din sorb, nici din pompa ulei sau corp filtru- pe care le-am curatat eu personal, mai putin pompa si canalizatiile capacului distributiei, curatate la schimbarea distributiei. Presiunea se pierdea pe la cuzinetii vibrochenului si cei de biela. rectificat arbore la cota 1, cuzineti noi, curatat de zgura canalizatii ungere motor, problema rezolvata. deci mare atentie la zgomotele motorului care indica uzura cuzinetilor- pe acolo se pierde presiunea, lucru ce poate duce la compromiterea motorului si la costuri mari de reparatie.
Pentru cei ce au probleme similare legate de lipsa presiuni de ulei si distributie, in special pentu Brasoveni si cei ce vor sa vina pana in Brasov- puteti sa ma cautati pentru a afla numele service-ului unde am facut aceste reparatii, facute in mod profesional, cu chei dinamometrice, trusa KM si cu schimbarea suruburilor conform TIS. Nu este reclama, eu sunt foarte multumit de profesionalismul lor si de preturile practicate- piese+manopera.
Daca am acceptul moderatorilor, voi face public numele si datele de contact ale service-ului.


Asadar,daca problema lui se regaseste in cele scrise de mine,ar trebui sa ia in considerare si aspectul descris mai sus.
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
daca colegu ar avea si un gram de experienta nu ar fi nevoie sa bage alti membri in "ceata" si nici sa "CITEZE CONCRET DUPA FORUM".drumuri bune.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nu inteleg ce ti se pare tie in ceata,eu am spus ca in cazul in care problema lui se regaseste in cele spuse mai sus, sa ia in consideratie si defectiunea aia......cat despre experienta, nu inteleg de ce vorbesti despre un motor care nici macar nu-l detii sau nici macar nu ai avut tangente cu el .
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
nu detin colega pe masina mea motorul asta,E LOGIC,dar profesia mea imi da DREPTUL sa vorbesc de multe tipuri de motoare nu numai opel.daca tu cauti polemica incearca sa gasesti alt "client".DRUMURI BUNE
  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
salut , am si eu o ingrijorare mai degraba ,astra g 2001, 1.7dti isuzu.Plecand diminatea, 8 grade afara, totul ok , dupa aprox. 8 min de functionare in mers s-a aprins martorul rosu acela cu canistra de ulei ; la inceput rosu rosu , am oprit mot. , verificat nivel- pierderi , totul ok.Am pornit motorul si cu sfiala am continuat drumul: becul a scazut in intensitatea luminoasa iar cand a ajuns pe la 80 de grade apa s-a stins complet. Mentionez ca schimbul s-a facut acum' 3000 de km iar la bord are 233000; a mai scazutsa zic 2-300 de grame dar este intre semne joja. Fostul proprietar a avut ulei gm 3w30 iar eu i-am pus gm 10w40la indicatiile cartii si a mecanicului (daca are vreo relevanta). Tot o monitorizez de o saptamana dar nu s-a mai aprins. A intampinat cineva asa ceva?
  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu ar trebui sa iti faci probleme daca ai ulei in ea si nu mai recidiveaza. Din cate stiu becul ala ori e aprins ori nu, nu are nivel de intensitate luminoasa in functie de cat de mica e presiunea la ulei. Daca gresesc rog un coleg sa ma corecteze.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pietonul daca cumva auzi ca motorul are alt sunet (bate) opresti si pleci cu ea pe platforma sau tractat noaptea, E vorba de pompa de ulei, uzura ax sau chiar ea, daca nu opresti imediat sare distributia si ai motorul praf cu rezolvare altul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR