Ai uitat parola?


  1. Forum ClubOpel.com
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro
  • danapetrescu2002

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vivaro din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Opel vivaro 2.0 tdci an 2008 euro 4, mi se aprind in mers martorii STOP si CHECK ENGINE o fractiune de secunda si se sting, motorul invarte super bine, in mers la 2000 rpm si peste nu se infraneaza tot asa o secunda maxim, ca si cand cineva mi ar apasa frana apoi merge ok pana schimb iar viteza, face doar in vit a 2 ,a3 si a 4. Aveti idee ce poate fi? Pe tester a iesit o eroare cu senzorul de la pedala de acceleratie, am sters-o dar degeaba. Multumesc!
  • TArustei

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Ai rezolvat problema?
  • DIoanaPetrescu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Am rezolvat după câteva luni de plimbare pe la diverși electricieni etc, injectorului nr 2 apoi injectorului nr 1 au fost problema, nu știa nimeni ce are, dădea eroare pe senzori pedala și încă ceva, am curățat tot ce a-a putut curata, mi am luat tester și printre alte erori mi-a dat și injectorului 2 , 1 când mi-l dădea ca eroare când nu.
Dacă vei caută pe forumuri și pe YOU tube pe Anglia vei vedea ca de fapt asta e boala lor, se prelinge apa pe lângă capota/zona parbrizului și oxidează injectoarele pe care e foarte greu sa găsești pe cineva sa ți-le scoată,greu de găsit presa hidraulică, și sa dai chiuloasa jos e o munca titanica și costisitoare, soțul meu a făcut o presa Home made și așa am reușit sa le dam afara fără sa le rupem...
  • TArustei

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Wawwww. Multumesc pentru raspuns. Exact aceeasi problema descrisă de tine mai sus o am si eu de o o săptămână. Tot am citit și ma gândeam ca e pedala. Am dat comanda de un tester sa vad exact ce coduri de eroare imi apare. Însă nici de cum nu ma asteptam la injecție de ca motorul merge super insa doar in mers la turatie de peste 2000 apare stop cu check engine clipind. Mai nou se și opreste sau porneste greu. Foarte plauzibilă și explicația ta tinand cont de faptul ca acum o lună am spălat motorul, călduț fiind cu turbojetul. E foarte posibil ca simptomele sa apara in timp nu imediat. Multumim pentru raspuns
  • TArustei

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Încă o intrebare. Injectoarele oxidate au fost înlocuite sau se pot repara, curata? Cam cât te.a costat toata povestea?
  • sandualex1973

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Am si eu un Opel Vivaro din 2009 cu motor de 2.0,si a inceput sa se intrerupa in timpul mersului,se aprindea cecul rosu combinat cu stop,dupa care intr-o dimineata am vrut sa o pornesc si surpriza,porneste si dupa 2 secunde se opreste si ramâne cecul rosu aprins intermitent. Un tester a spua ca injectorul 1 are probleme,voi ce ziceti,ati mai intilnit problema asta?
  • sandualex1973

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Am si eu un Opel Vivaro din 2009 cu motor de 2.0,si a inceput sa se intrerupa in timpul mersului,se aprindea cecul rosu combinat cu stop,dupa care intr-o dimineata am vrut sa o pornesc si surpriza,porneste si dupa 2 secunde se opreste si ramâne cecul rosu aprins intermitent. Un tester a spua ca injectorul 1 are probleme,voi ce ziceti,ati mai intilnit problema asta?
  • TArustei

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Asa am avut și eu problemă și ce sa vezi fix de la injector era problema. Întâi unul apoi altul. Pentru vivaro intre anii 2006 si 2012 daca nu ma înșel e cam din fabrica problemă. Intra apa până sub capacul care acoperă injectoarele și le corodeaza. Găsești pe YouTube in uk despre asta au facut ei un reportaj. De scos injectoarele e belea mare eu am cumpărat trusă specială de la opel și tot degeaba. 3 le.am scos unu s.a rupt. Sunt meseriași care scot și daca se rup insa prețul e pe masura. Eu unul am dus-o la fier vechi.
  • sandualex1973

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțumesc!
  • sandualex1973

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
A scos injectorul cu presa de 20tone .greu,dar si mai rau,surubul de la brida care tine injectorul sa rupt in chiulasa,si a trebuit sa dau alti bani pt.a rezolva si problema asta.Total 450 lei.
  • sandualex1973

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Iar pretul unui injector nou 1380 leil -am montat dar nu la înregistrat în softul masini,cineva spunea ca cele noi le vede calculatorul automat. Voi ce spuneți?
  • TArustei

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Eu zic sa le înregistrez. Macar ia codul de pe injector și verifica cu testerul codurile din acu. Daca nu sunt identice clar trebuie înregistrate. Nu ar trebui sa fie scump de inregistrat e destul de simplu.
  • sandualex1973

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Surpriza,am vrut sa plec la țara si am alimentat,dupa care nu a mai pornit,stop si CHECK ENGINE sau aprina si nu a mai pornit,drept urmare am scos capacul ce acopera injectoarele si surpriza,apa baltea 1cm si ceva in rampa de injectoare.Am scos mufa din injectorul 2 ca pe 1 l-am schimbat si a pornit dupa care am oprit motorul am bagat mufa la loc și surpriza mergea din nou injectorul 2,eu nu înțeleg de ce?
  1. Forum ClubOpel.com
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata