Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro
  • danapetrescu2002

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vivaro 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Opel vivaro 2.0 tdci an 2008 euro 4, mi se aprind in mers martorii STOP si CHECK ENGINE o fractiune de secunda si se sting, motorul invarte super bine, in mers la 2000 rpm si peste nu se infraneaza tot asa o secunda maxim, ca si cand cineva mi ar apasa frana apoi merge ok pana schimb iar viteza, face doar in vit a 2 ,a3 si a 4. Aveti idee ce poate fi? Pe tester a iesit o eroare cu senzorul de la pedala de acceleratie, am sters-o dar degeaba. Multumesc!
Skip ads

  • TArustei

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat problema?
  • DIoanaPetrescu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Am rezolvat dupã câteva luni de plimbare pe la diverși electricieni etc, injectorului nr 2 apoi injectorului nr 1 au fost problema, nu știa nimeni ce are, dãdea eroare pe senzori pedala și încã ceva, am curãțat tot ce a-a putut curata, mi am luat tester și printre alte erori mi-a dat și injectorului 2 , 1 când mi-l dãdea ca eroare când nu.
Dacã vei cautã pe forumuri și pe YOU tube pe Anglia vei vedea ca de fapt asta e boala lor, se prelinge apa pe lângã capota/zona parbrizului și oxideazã injectoarele pe care e foarte greu sa gãsești pe cineva sa ți-le scoatã,greu de gãsit presa hidraulicã, și sa dai chiuloasa jos e o munca titanica și costisitoare, soțul meu a fãcut o presa Home made și așa am reușit sa le dam afara fãrã sa le rupem...
  • TArustei

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Wawwww. Multumesc pentru raspuns. Exact aceeasi problema descrisã de tine mai sus o am si eu de o o sãptãmânã. Tot am citit și ma gândeam ca e pedala. Am dat comanda de un tester sa vad exact ce coduri de eroare imi apare. Însã nici de cum nu ma asteptam la injecție de ca motorul merge super insa doar in mers la turatie de peste 2000 apare stop cu check engine clipind. Mai nou se și opreste sau porneste greu. Foarte plauzibilã și explicația ta tinand cont de faptul ca acum o lunã am spãlat motorul, cãlduț fiind cu turbojetul. E foarte posibil ca simptomele sa apara in timp nu imediat. Multumim pentru raspuns
Skip ads

  • TArustei

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Încã o intrebare. Injectoarele oxidate au fost înlocuite sau se pot repara, curata? Cam cât te.a costat toata povestea?
  • sandualex1973

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu un Opel Vivaro din 2009 cu motor de 2.0,si a inceput sa se intrerupa in timpul mersului,se aprindea cecul rosu combinat cu stop,dupa care intr-o dimineata am vrut sa o pornesc si surpriza,porneste si dupa 2 secunde se opreste si ramâne cecul rosu aprins intermitent. Un tester a spua ca injectorul 1 are probleme,voi ce ziceti,ati mai intilnit problema asta?
  • sandualex1973

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu un Opel Vivaro din 2009 cu motor de 2.0,si a inceput sa se intrerupa in timpul mersului,se aprindea cecul rosu combinat cu stop,dupa care intr-o dimineata am vrut sa o pornesc si surpriza,porneste si dupa 2 secunde se opreste si ramâne cecul rosu aprins intermitent. Un tester a spua ca injectorul 1 are probleme,voi ce ziceti,ati mai intilnit problema asta?
  • TArustei

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Asa am avut și eu problemã și ce sa vezi fix de la injector era problema. Întâi unul apoi altul. Pentru vivaro intre anii 2006 si 2012 daca nu ma înșel e cam din fabrica problemã. Intra apa pânã sub capacul care acoperã injectoarele și le corodeaza. Gãsești pe YouTube in uk despre asta au facut ei un reportaj. De scos injectoarele e belea mare eu am cumpãrat trusã specialã de la opel și tot degeaba. 3 le.am scos unu s.a rupt. Sunt meseriași care scot și daca se rup insa prețul e pe masura. Eu unul am dus-o la fier vechi.
Skip ads

  • sandualex1973

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Mulțumesc!
  • sandualex1973

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2015

  • Mesaj Privat
A scos injectorul cu presa de 20tone .greu,dar si mai rau,surubul de la brida care tine injectorul sa rupt in chiulasa,si a trebuit sa dau alti bani pt.a rezolva si problema asta.Total 450 lei.
  • sandualex1973

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Iar pretul unui injector nou 1380 leil -am montat dar nu la înregistrat în softul masini,cineva spunea ca cele noi le vede calculatorul automat. Voi ce spuneți?
  • TArustei

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Eu zic sa le înregistrez. Macar ia codul de pe injector și verifica cu testerul codurile din acu. Daca nu sunt identice clar trebuie înregistrate. Nu ar trebui sa fie scump de inregistrat e destul de simplu.
Skip ads

  • sandualex1973

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Surpriza,am vrut sa plec la țara si am alimentat,dupa care nu a mai pornit,stop si CHECK ENGINE sau aprina si nu a mai pornit,drept urmare am scos capacul ce acopera injectoarele si surpriza,apa baltea 1cm si ceva in rampa de injectoare.Am scos mufa din injectorul 2 ca pe 1 l-am schimbat si a pornit dupa care am oprit motorul am bagat mufa la loc și surpriza mergea din nou injectorul 2,eu nu înțeleg de ce?
  • CDumitruCantu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Salut aceeasi problema o am si Eu cand intru in sens giratoriu se aprinde becul rosu si Stop engine pentru cateva secunde dupa aceea se sting toti martori din bord. Acum Mai nou mi s-au aprins inca 2 martori galbeni si masina pierde din putere dar dupa ce opresc motorul si il pornesc din nou Nu apare nici un fel de problema. Am fost la mecanic a puso pe tester si nu apare nici un cos . Nu stiu ce sa ii mai fac dupa ce am cheltuit £6000 cumparam 2 dubite la banii astia . Problema asta o am tinand cont ca am schimbat aproape tot Lant de distributie 4 injectoare noi. Dupa ce am reparat motorul Mai scoate si Nu fum negru u facea Asa innainte de reparatie. Cred ca o sa ii dau foc. Este Opel Vivaro 2.0 liti cdti M9 R motorul. Daca aveti vreo parerere va rog da ma ajutati . Va Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR