Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • whitepowerneo

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salutare!

Nu am mai intrat de mult timp pentru cã nu am mai avut mașinã.
În noiembrie mi-am cumpãrat un ”nou” Opel Vectra B din 2001 (Z18XE - 125 hp) cu care nu am avut probleme pânã de curând, în afarã de o eroare apãrutã pe MID (Low Beam ...nu mai știu cum). Am schimbat becurile de la instalația de xenon și tot așa îmi aratã.

Vã rog sã mã sfãtuiți ce sã fac, ce sã schimb...

De curând, de vreo douã ori, mi se plafona la 4000 rot/min sau la 4500 rot/min. Pur și simplu se ”punea în nas” și trebuia sã-i dau treapta urmãtoare. La fel și la ralanti, nu se ducea turometrul mai mult de 4000, respectiv 4500 (defapt oscila acolo +_ 100 rot/min.)
Astãzi, venind de la serviciu, mi s-a oprit în mers și nu a mai vrut sã porneascã decât dupã vreo 10 minute.
Menționez cã, dupã ce am tras pe dreapta și am scos cheia din contact, se auzea un ticãit (ca un secundar de ceas) în partea stângã a motorului, undeva în zona distribuției și a filtrului de aer.

Dupã 10 minute, a pornit, dar a învârtit de câteva ori înainte, nu a pornit imediat. Am lãsat-o sã meargã vreo 5 minute, am oprit-o și-am pornit-o din nou. A luat-o la sfert de cheie.

Ulterior, am fost la un coleg, a pus testerul pe ea și mi-a dat urmãtoarele erori:

Skip ads

  • whitepowerneo

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Chiar nu mai sunt oameni activi pe forumul ãsta sau ați renunțat la Vectre? Smile))
  • whitepowerneo

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am schimbat senzorul de la axul cu came și tot așa face. Sad
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
pare sa fie calculatorul motor (ECU) cu probleme
dar pana una alta verifica tensiunea de alimentare a bateriei, legaturile la masa si contactele din mufele de la ECU
nu mai schimba aiurea piese... multe se pot verifica
Skip ads

  • whitepowerneo

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@luciraica, am rezolvat... parțial!
A început iar sã nu mai treacã de 4000 rot/min și l-am dus imediat la tester unde a dat eroare P0340.
Se pare cã problema era de la douã dintre firele care intrã în mufa mamã de la Camshaft Sensor; erau puțin ”ciupite” și cred cã fura curent pe acolo. Le-am izolat și și-a revenit
Mulțumesc frumos pentru indicații!
  • mal15

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
va salut, am si eu problema p0340.Am schimbat 2 senzori fara nici o rezolvare,ca simtome eroare aprinsa mereu o lipsa de putere un consum marit, sa fie ECU?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca distributia e la punct, verifica firele din mufa senzorului pana la ECU si apoi schimbi ECU.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR