Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • TheJudgeMan

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Simptome:
Bataie metalica la motor
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z17DTH

Salut colegi,

zilele trecute, in timp ce conduceam spre casa mi-a aparut o bataie metalica la motor, dependenta de turatii. Am oprit, am dus masina in service, baietii banuind ce era, au dat baia jos unde se vedea un cuzinet de la arbore plecat, joc, span in baie. Am un alt motor z17dth care nu a avut probleme de genu, in cazul ala a luat-o turbina pe ulei si a crapat un piston. Credeti ca se poate repara? sa iau arborele din motorul dezmembrat si eventual cuzineti noi cu cote sau sa iau un alt motor ambielat?

Daca sunteti pe grupurile de Opel, probabil stiti despre caz, daca e sa iau alt motor, o sa trec la 1.9 150cp.

Mentionez ca motorul respectiv avea in jur la 350k km - uleiuri schimbate la timp, etc. Nu era uzura din cauza intretinerii proaste ci din cauze naturale sa zic asa.. Vreun sfat? Very Happy MERCI
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Iei arborele si cuzinetii lui de la motorul care a luat-o pe ulei si-i montezi exact in ordinea in care erau. Apoi remediezi cauza ce-a dus la slaba presiune de ulei pe cuzinetii arborelui terminat. Exista o cauza declansatoare acolo, trebuie sa vezi ce-a dus la acest comportament anormal. Personal, nu am auzit de povesti cu motoare ISUZU la care se termina vibrochenul, dar nu e nimic de neimaginat pe lumea asta.
  • TheJudgeMan

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Merci de rãspuns!

Si crezi ca va ține pe termen lung? Nu vreau sa vand masina sau ceva..motorul avand 350k, nu vreau sa investesc in el si sa cada altceva sau tot asta dupa 6luni - 1 an..n-am avut nicio problemã cu el pana la evenimentul asta.. si daca ar fi sa cumpar motor, ies mai bine sa iau o masina de uk întreagã si din dezmebrat amortizez din cheltuieli..imi si surâde ideea unui 1.9 150cp chiar si cu M32-u pãcãtos
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu sa fiu in situatia ta, as prefera sa o repar. DAR... numai cu conditia sa fi fost ingrijita, sa stiu ca nu exista si alte probleme gen: ambreiaj, turbina, CIM, cutie sau altele !
Si apoi cu un tuning motor la 130cp (nu stiu exact la cat ajunge cu soft-ul de la EDS) presupun ca ar putea fi destul pentru o perioada. Economic, putere suficienta, si fiabilitate ISUZU cu injectie BOSCH.

Asta ar fi optiunea mea, daca vrei 150cp sau mai mult... mergi pe motorul diesel de 1.9 de la FIAT. Cu tot ce presupune aceasta schimbare.
  • TheJudgeMan

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2014

  • Mesaj Privat
De 3 ani de cand e la mine a fost întreținutã bine. Eventual o sa verific in ce stare e turbina, motorul mergea rotund chiar si cu bãtaia aia.. fara fum, fara alte chestii.. Confused
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR