Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • radu.alex

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel Astra G cu motor de 1.4 benzina, cod motor z14xep.
De ceva vreme masina se comporta astfel: prima data masina in momentul in care incercam sa accelerez se ingatuia foarte rau in toate treptele, si la un moment dat motorul s-a oprit in mers. Am fost cu ea la service si acolo mi s-a spus ca este de la clapeta de acceleratie, fara sa mi se comunice vreun cod de eroare sau alte cele. Intr-un final am schimbat clapeta de acceleratia, masina mergand o perioada scurta de vreme bine, dupa care a inceput sa aibe aceleasi simptome; cand incercam sa accelerez, masina nu tragea si se gatuia. Am reusit sa deslusec misteru.....miscand de mufa de la debitmetru de aer. In momentul in care dadeam de mufa in sus masina isi revenea, statea la relanti si motorul mergea rotund.
Am curatat mufa de la debitmetru de aer si o perioada buna masina nu a mai facut nici un fel de problema, pana acum cateva zile cand a inceput iar sa aibe aceleasi simptome si in acelasi timp mi s-a aprins si martorul de noxe.
Am schimbat debitmetru de aer, si de cand l-am schimbat, motorul nu mai merge rotund, relantiul fluctueaza mult, adica acum sta in 750 de turatii, acum creste la 1000-1200 rotatii, acum scade sub 750, plus ca masina a inceput iar sa se gatuie si sa nu mai traga.
Am fost cu ea la tester si pe tester i-a dat eroarea "010002" ,despre care domnul mecanic nu a stiu sa imi spuna de la ce e si nu a stiut cum sa o interpreteze. Pe masina s-a folosit un tester Delphi.
Intrebarea mea e: ce ar putea fi? cine imi poate da informatii despre codul respectiv?
Va multumesc.


----
Model: Astra
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z14XEP
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
incearca sa citesti codul de eroare cu metoda "agrafa" sau "paperclip" .. o gasesti pe youtube sau aici pe forum (foloseste casuta "cauta orice" din drepta sus a ecranului)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai asta este codul P0100-02, nu mai are ce sa citeasca.
Defectul este in mufa, contact prost, se strang contactele si cablul se fixeaza cu soricel ca sa nu mai vibreze.
Debitmetrul care l-ai pus este prost sau facatura, de asta variaza turatia aiurea. Il pui pe cel vechi.
  • radu.alex

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Salut,
Am facut testul cu pedalele, acceleratie si frana si mi-a dat 0100. Din pacate debitmetru vechi nu il mai am si o sa trebuiasca sa comand altul. O sa comand ce a fost pe masina "PBT-GF30" adica cel de la Bosch sa il schimb. Dupa ce o sa imi vina si o sa il schimb, si eventual sa stang si contactele din mufa o sa anunt.
Mersi mult de raspunsuri.
  • radu.alex

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Salut,
Problema aparent era din mufa debitmetrului de aer. Am strans contactele si am fixat mufa cu doi soricei, am facut un test drive si nu a mai facut nici un fel de problema. O sa mai revin peste cateva zile si o sa anunt daca mai face sau nu probleme.
Totusi am o alta intrebare: cablu/mufa de la debitmetru de aer se schimba? Daca da imi poate da si mie cineva informatii ce sa caut sa o pot schimba cu alta noua.
Va multumesc.
ZI buna.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR