Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai De ce să votez? Ghidul Alegătorului ×


  • cici

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Feb 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Vreau sa-mi cumpar un Opel Astra 1.8i, 1993, cu computer de bord, ABS, motor Vectra, inchidere centralizata, 120000 km reali. Pretul la care l-am gasit este de 4000 euro. E un pret mare ? E o masina fiabila ? Ce alta marca as putea gasi la pretul asta ?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,729
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Astra cu motor de Vectra... e nou pentru mine Wink
12 Ani si 120 000 "reali" e dubios... mitul persistent al masinii "luata de la mos / baba din curte, zau, am fost eu dupa ea"
La preturile din RO nu sunt capabil sa ma pronunt...
  • solver

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2004

  • Garaj Mesaj Privat
sorin666 a scris:Astra cu motor de Vectra... e nou pentru mine Wink
12 Ani si 120 000 "reali" e dubios... mitul persistent al masinii "luata de la mos / baba din curte, zau, am fost eu dupa ea"
La preturile din RO nu sunt capabil sa ma pronunt...


Si eu zic la fel.
Pretul pare OK DOAR daca masina ararta f. bine si mai are ceva dotari.
Incearca oricum si aici: www.autovit.ro Very Happy
  • n3v001

  • Mesaje scrise: 325
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LET din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Km pot fi reali. Cand mi-am vandut Astra din 92 avea 128 000 km. Si nu i-am umblat la kilometraj. Cineva care isi foloseste masina pentru mers zi de zi la job si de 3-4 ori in concediu in tara nu face mai mult de 15.000/an.
Ajungi la un moment dat sa-i dai tu kilometrajul mai sus ca sa o vinzi si sa nu para dubios?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,729
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Dar ai luat-o noua sa fii sigur de kilometraj Twisted Evil Question Question Question
Nimeni nu a zis ca a dat-o omu' inapoi Razz
Asta e valabil MAI ALES modelelor break, folosite se neamt in scopuri profesionale... Nu e evident un adevar absolut, dar parca nu merita sa te convingi de contrariul pe banii tai...
  • go

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra C16NZ din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
128000km la astra din 92 pot sa fie reali.
Eu am luat-o din germania cu 124000 si am primit si caietul de service al ei(schimburi de ulei ,lichid frina, antigel,curea distributie) conform operatiunilor cerute de opel, cu stampile si semnaturi ale service-urilor din germania.
Asta nu e regula eu te-as sfatui sa ceri parerea unui specialist(care masoara o compresie ,chiar si daca asta poate fi pacalita)
Un lucru care mi sa parut interesant la "stiutori" este ca aprecieaza uzura interiorului,manson schimbator de viteze(daca este crapata pielea sau musamaua mansonului,a cauciucului de pe pedale ,a mochetei de pe podea in dreptul pedalei de acceleratie si ambreiajului (care se roade pe margini de obicei),a incuietorilor etc. Chestiile acestea nu le schimba de regula nimeni.
Opelul la care te referi are intradevar computer de bord.Inainte deja de 90 cam toate aveau computer de bord.Depinde ce inteleg cei care iti vind masina prin computer de bord.Descrie-ne si noua ce inseamna computer de bord(ce afiseaza?).Ai vazut cu ochii tai ABS-ul. clima are?

Personal mi se pare cam mult 4000.
Daca mai pui niste banuti si te grabesti un pic (pina la sfirsitul lui martie)poti sa iei o solentza noua
Laughing Laughing
Orice ai alege iti doresc :
Sa fie cu noroc
  • wtf

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2004

  • Garaj Mesaj Privat
go a scris:128000km la astra din 92 pot sa fie reali.
Eu am luat-o din germania cu 124000 si am primit si caietul de service al ei(schimburi de ulei ,lichid frina, antigel,curea distributie) conform operatiunilor cerute de opel, cu stampile si semnaturi ale service-urilor din germania.
Asta nu e regula eu te-as sfatui sa ceri parerea unui specialist(care masoara o compresie ,chiar si daca asta poate fi pacalita)


Compresia poate fi pacalita , si cartea de service nu ? Laughing Iti zic eu personal de la un prieten care aduce masini din Germania ca falsificarea caietului de service vine ca bonus la datul kilometrajului inapoi ...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,729
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
go a scris:

Un lucru care mi sa parut interesant la "stiutori" este ca aprecieaza uzura interiorului,manson schimbator de viteze(daca este crapata pielea sau musamaua mansonului,a cauciucului de pe pedale ,a mochetei de pe podea in dreptul pedalei de acceleratie si ambreiajului (care se roade pe margini de obicei),a incuietorilor etc. Chestiile acestea nu le schimba de regula nimeni.

*
Astea sunt cele 10 % din "chestii" pe care ei accepta sa ti le dezvaluie...
Ai fost PERSONAL dupa masina? Repet PERSONAL Question Rolling Eyes Nu de alta, dar raspunsul tocmai ce l-ai primit...
  • go

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra C16NZ din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
da sorin 666 am fost dupa masina.Nu a fost luata de la baieti care se ocupa cu tranzactii.Nici macar de la dealer ci de la pers fizica (de incredere)
Am spus ca a te lua dupa cartea de service nu este o regula .

Care ar fi celelalte 90% din chestii care nu accepta sa le dezvaluie?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,729
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Verificarea vopselei, tangent in contralumina, batutul in parti strategic alese din tabla, sa vezi daca nu sunt incarcate cu chit, uitatul sub chederele de cauciuc, pentru revopsire, urme pe suprafata interioara a pragurilor, pentru detectarea indreptarii caroseriei cu cricuri hidraulice, inscriptiile de pe geamurile lipite, culoare toba evacuare, plus clasicele verificari la motor, suspectarea oricarui motor prea curat (spalat inainte de vanzare.), cauciucuri absolut noi pe fata (unghiurile...), corelatia kilometrajului cu uzura discurilor si (in functie de experienta) a ambreiajului si asi mai putea continua...
  • ionutz05cti

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2005

  • Garaj Mesaj Privat
As dori daca se poate cateva sfaturi pentru cumpararea unui Astra F din '94.... E mult 3400 euro ( Astra 1.6 C16NZ GL)? Mentionez ca nu are nici o optiune , exceptand cass-ul Pioneer... , de asemenea are parbrizul crapat .
Am mai gasit un Astra din '97 cu ABS, servo, etc. la 5000 euro..
Poate cineva sa imi dea un sfat ?.....ambele Hatcback.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,434
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LET din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Salut ionut...
In primul rand dezvaluie si tu pozitia ta pe harta....nu de alta dar eu sunt din Bucuresti si daca vrei sa iti iei o masina buna de pe-aici ai de cautat...
In primu rand astra din 94 nu e scumpa ...eu pe a mea din 93 am dat 3700 dar din nou mentionez sunt din bucuresti...
Daca e masina cat de cat intretinuta -uita-te dupa rugina,motor spalat, directie, ce schimbari majore vezi tu pe la motor, sa nu fie vospsit recent sa se merite cat de cat...(cauta la subiectu asta sfaturi de la alti posesori de opel-te uimesc unii la cate stiu Very Happy )
De asemenea daca zice proprietarul ca are 80 90k de km e clar ca e omorata...a mea are 146k si gandeste-te si tu ...e masina de vreo 11 ani..unu care merge cu masina la mare ,la munte face lejer 20 30k pe an...
Pe de alta parte depinde cati bani ai....astra din '97 cu servo si alte alea suna mai bine dar...ai posibilitati... Question Question Question
Parerea mea e ca daca tot iti iei o masina ia-ti una mai noua si cu optiuni cat de cat ( un servo, AC ,airbag)
  • ionutz05cti

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc Florinike pentru sfaturi...revin cu detalii:
eu sunt din Galati
Cel din 94, are cum spuneam, parbrizul crapat, in plus aripa spate stanga a fost lovita(reparata+vopsita-se cunoaste la cheder geam);masina are 117k , proprietarul a zis ca dupa ce a luat-o si el (deci , a avut mai multi proprietari) a verificat in spatele bordului daca s-a umblat la km... am auzit (n-am verificat) , ca se poate da km peste cap cu bormasina scotand cablul din cutie;e adevarat? ramane sa-l conving sa-mi arate si mie acel sigiliu (daca exista?! ) motorul , din cate mi-am dat seama merge bine, nu scoate fum negru sau foarte gri , se tureaza bine si nu prezinta zgomote ciudate;rugina doua-trei puncte la portiera fata stanga, insa vreau sa ma uit si pe dedesubt( vanzatorul a fost de acord sa mergem la service si sa verific ce vreau eu).
Ce mi-a mai spus vanzatorul , e ca iarna(ger) nu porneste la prima cheie.In schimb i-a laudat consumul... Razz
  • radu

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
ia-o pe cea din 97
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,434
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z20LET din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Ma ionutz cum ti-am zis si eu si cum a zis si radu...ar fi excelenta cea din 97 dar depinde daca dispui de atatia bani....mai bine sa iti iei masina mai noua in care nu e nevoie sa bagi bani decat sa o iei pe aia si sa ii faci unele mici-mari modificari...... Smile
Si eu la a mea acuma am aflat ca trebuie sa schimb cate una, alta , sa fac franele si deja se arunca problema....dar cand a fost sa imi iau masina nu dispuneam decat de banii pe care i-am dat pe masina.....
  • maddan

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Ca masura de precautie, calculeaza-ti un 10% din pretul masinii pentru micile reparatii/consumabile care trebuie inlocuite. Ideal este sa nu ajungi la acesti 10%, dar de obicei cam undeva pe-acolo te costa ca sa pui masina pe picioare (daca o iei la un pret ff bun, altfel, daca a facut proprietarul toate micile reparatii, iti tranteste un pret mare din prima).

Astra din 97 ce motor are?
  • ionutz05cti

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturile voastre! Faza e ca sunt constient ca trebuie sa am acei 10% din pret chiar si mai mult, poate tocmai de aceea nu as vrea sa iau una mai scumpa ( dispun de cca. 5000euro).Oricum vreau sa-i fac si CASCO la care va fi...
Cea din '97 are 1.6 ecotec(nu stiu codul motorului) are ABS,geamuri electrice, AC, dar vrea pe ea acum 5000 ; vrea sa o dea repede ca a gasit altceva . Nu as vrea sa ma arunc prea tare si apoi sa constat sa zicem ca trebuie sa bag banii in ea ( ca si aia din '97 poate sa fie varza la bucsaraie si din cate am observat pe un site de piese, nu mai stiu exact care, daca-l regasesc il postez, ca pretul pieselor creste odata cu anul de fabricatie)
In banii astia as putea sa-mi iau Matiz sau Logan Laughing dar sa fim seriosi...
M-am orientat la Astra pentru ca am auzit ca sunt foarte fiabile...
  • ionutz05cti

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Am gasit si site-ul :***.elitecat.cz...pentru cine e interesat Exclamation
  • maddan

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Pai la CASCO trebuie sa-ti iei adio, nu-ti da nimeni pentru masina mai veche de 8 ani... crede-ma, ca sunt patit. Crying or Very sad

La banii astia, ar fi mai cool daca te-ai orienta catre un Vectra. Gasesti vectre din 94-95 la vreo 4500-5000 de euro (negociabil), in stare foarte buna. Totul este sa ai rabdare sa cauti. Crede-ma, este o diferenta notabila. Marele neajuns este consumul mult mai mare.

Daca tii totusi la Astra, e mai ok sa iei masina din 94. Dai mai putini bani, si ai cam acelasi lucru. Si cand ai bani sa upgradezi, alegi direct ceva de dupa 2000... Smile

Cat despre piese... nu e chiar asa. Piesele la Vectra-ul meu, din 92, originale si noi-noute, sunt mult mai ieftine decat cele pentru Vectra-urile de dupa 98... Rolling Eyes Sunt unele chiar mai ieftine decat la Solenza! Mecanicii sunt scumpi daca nu stii unde sa mergi! Razz
  • ionutz05cti

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Pai asta vroiam sa zic : la opelurile 92-95 sunt mai ieftine piesele decat la cele de dupa 97...
Oricum , mi-am luat gandul de la cel din 94: ieri am "studiat" in detaliu masina si e ceva dubios, in sensul ca a fost lovita si in fata (masca radiatorului nu se aliniaza perfect langa faruri, capota nu are acel material nu stiu cum se cheama de antifonare pe interior, un far se cunoaste ca-i mai nou ca celalalt), si in spate sub bara se cunoaste "fusta" indoita, acestea la capitolul lovituri... Cat despre motor, ce sa zic merge "rotund", dar la turare, face un zgomot ascutit-metalic??? Shocked
Ca atare mi-am facut un calcul, avand in vedere ca n-a vrut sa mai lase la pret, si am realizat ca daca peste o luna sau un an vreau sa vand masina nu-mi iau pe ia nici 3000 Exclamation Prefer sa mai astept!
Oricum , multumesc tuturor celor ce mi-au dat sfaturi si ma bucur ca exista "clubopel" !!!
#YESLAVOT pe 26 mai De ce sa votez? Ghidul Alegatorului ×

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata