Ai uitat parola?


  • alexandrusava93

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Z17DTL din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jul 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor !

Opel Astra F 1.6 cmc 1997-1998
Imagine Masina

Doresc sa achizitionez o astfel de masina .

Pentru 2013 , e o masina destul de veche , insa sunt masini foarte bune chiar daca sunt din '97 - '98 .
In targ la Brasov nustiu daca sunt , n-am fost sa vad , insa as putea vorbii cu cineva sa o aduca din Germania .

Pentru cei care au o astfel de masina , sau au avut , SE MERITA O ASTFEL DE MASINA IN 2013 ?

Ce puteti sa-mi spuneti despre ea ?

motor consum fiabilitate piese taxa inmatriculare

In lipsa de $ am decis sa caut o astfel de masina .

Ma puteti ajuta cu cateva detalii ?

Multumesc !
  • robyyy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
salut ....am un opel astra f 92' si vreau sa ii schimb motorul se potriveste alt motor de pe un opel astra f din 95 ?
  • Eu_SiLvIu_yo

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
alexandrusava93 Eu mi-am luat un F caravan din 97 prin martie 2013 si pot sa zic ca sunt super incantat de alegerea facuta! Piese ieftine, intretinere ieftina. Cu 200 ron am schimbat uleiul si toate filtrele cu manopera inclusa ( filtru ulei, aer, polen, benzina) Si pot zica ca pana si la motorul meu de 1.8 16v benzina, consumul nu este deloc mare. Deci recomand!
  • georgescu mihai

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C14NZ din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
daca mai esti interesat am si eu un opel astra f din 96 de vanzare
  • paul-tm

  • Mesaje scrise: 223
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare. Sunt interesat sa achizionez o masina diesel pentru consum mai mic . Optez intre astra f cu motorul diesel de isuzu ( exculs dtl de gm de 68cp) si golf 3 diesel.
As lua tot astra f deoarece sunt familiarizat cu ea, detin de 3 ani una pe benzina. Nelamurirea mea este daca motorul diesel de isuzu in mintile lui : termostat functional 100%,fara probleme la garnitura de chiulasa. Are voie, la mers in afara orasului temperatura lichidului de racire sa stea la 95 grade? In oras trecea putin de 95 grade.
Intreb deoarece stiam ca motoarele diesel nu emit atata caldura deoarece au ardera mai eficienta. Taicamiu si fratemiu au golf 3 tdi si la ei acu sta fix la 90 grade nu creste deloc chiar si in aglomeratie.
La astra mea pe benzina , acu de la temperatura in oras urca la 100 grade, se opreste ventilatorul la 95 de grade. Tot la fel este si astra f pe motorina urca temperatura peste 95 de grade? Mersi
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,576
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nu e bine, masina aia merge prea calda, la mersul inafara apa trebuie sa stea la 83-85grade C pe timp de vara. Trebuie curatat complet radiatorul de apa din fata masinii, nu trece destul aer prin el. Eventual si o curatare a circuitului de racire motor, ulterior.

Daca te hotaresti sa o iei exista topic dedicat pe problema asta : https://www.clubopel.com/vie...asc&start=180 , si pe mine aproape ca m-a facut cu nervii problema asta dar am rezolvat-o intr-un final cand am inteles care sunt cauzele ce duc la aparitia ei.

Ia topicul de la inceput si vezi cam ce ar trebui facut, ca de regula astea sunt problemele :
- nu-ti merg ambele viteze de la vre-un ventilator ca ai vre-o rezistenta ventilator arsa
- s-a modificat ceva in instalatia masinii si releele nu comanda corect ambele ventilatoare pe vitezele de lucru corecte
- e plin de noroi/praf radiatorul principal de apa si nu trece aer suficient prin el sa-l raceasca
- nu s-a mai schimbat antigelul cu anii si ai depuneri in celulelele radiatorului principal din fata masinii
- ori s-a bagat antigel rosu cu silicati si asta nu raceste suficient de bine motorul, trebuie folosit antigel albastru fara silicati.

Exista si alte topicuri deschise de mine privind imbunatatiri ce se pot aduce motorului (tuning motor pana la 110cp) cruise control sau rezolvarea problemei cu pornirea grea pe iarna (rectificarea pastilelor din chiuloasa).

Astra F cu motorul de Isuzu este o masina reusita motorul este fiabil si econom, cu conditia sa cumperi o masina ingrijita nu una de care si-au batut joc proprietarii anteriori. Bafta!
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 844
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Golfurile 3 din cate stiu eu, au o tablaraie foarte buna si rezsitenta ; confortul este ok in ele ; motorul de 1.9 TDI de 90 cp este mai bun la rapoarte si la consum fata de 1.7 TD de 82 cp de pe astra F ; cutia este mai buna si mai precisa la golf 3 ; ambele sunt motoare bune, rezistente, fiabile si comune, deci nu cred ca nu vei avea probleme in caz de ceva, gasesti in dezmembrari pe alese ;in opinia mea, golf`ul are un aspect mai placut, dar aici tine de gusturi...deci conteaza ce iti place tie ; opelurile astra F de 1.7 nu sunt prea comune...eu in locul tau m-as orienta spre un vectra B 1.7 daca vrei musai opel ; personal, as alege masina mai ieftina si care se afla intr`o stare cat mai buna ; nu prea m-as uita la un model..mai ales ca sun masini vechi si diesel ; important este sa nu te manance de bani ; mai exista si alternativa sa iti pui GPL pe masina ta ; iesi mai ieftin decat cu dieselul iar daca masina ta este intr`o stare buna, eu asa as proceda.
  • paul-tm

  • Mesaje scrise: 223
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Era o varianta cu gpl-ul pe masina.Dar nu sunt adeptul gpl-ului si masina care o am e pe numele meu( nu are taxa platita ) si am sub 30 ani. Platesc rca-ul mult la masina asta aproximativ 650 lei pe 6 luni la motor de 1,6.
Am condus de multe ori golf-ul 3 tdi si trage mult mai bine decat opelul 1,7, are cuplul mult mai mare. Opel 1,7 nu am condus, doar ca pasager am fost in masina.
Un prieten a avut un opel astra f tds caravan 1997 82 cp, si cu un plin a facut 1000 km.
O sa citesc topicul acela. Si neaparat sa fac un test drive cu opel 1,7 sa vad cum se misca fata de golf 3 tdi .Mersi
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 844
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Se misca mai lent, asta e clar ; o spun si datele tehnice ; plus ca motoarele diesel de la vw mereu au fost mai puternice si au avut mai mult cuplu ; totusi, poti face un contract de vanzare cumparare intre tine si tatal tau sau cineva mai batran cu masina ta in cauza, faci asigurarea in vederea inmatricularii pe numele celui care ai facut contractul, o treci la fiscal fara sa o inmatriculezi si sa mai faci alte acte si aia e ; poti pune si GPL si platesti si asigurarea mai putin ; sansele ca tu sa gasesti o masina din anii aia cu taxa de mediu platita este foarte mica...doar cele care au fost aduse din Germania si cele diesel sunt trecute clar de 500.000 km ; ce sa zic sa mai gasesti si una buna...dar bine, poti face acelasi lucru si cu cea diesel ; contract vanzare cumpare si asigurare in vederea inmatricularii Wink
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,576
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Uita-te putin in trafic si ai sa vezi cate Astra F cu motor TDS fumega si cate Audi B4/Golf3 cu motor TDi fumega. HINT: fumul la TDi-urile de care vorbesc este albastrui si se vede cu ochiul liber. Mr. Green Pe urma poti trage o concluzie pertinenta. Concluzia mea (ca propietar, acelasi motor, 4ani de folosire) e ca d.p.d.v constructiv motorul de ISUZU TC4EE1/X17DT este mult mai rezistent/fiabil decat cel TDi de VW. Ca si loterie, ai sanse mai mari sa prinzi un motor bun daca iei un Opel 1.7TD/TDS cu motor ISUZU fata de VW 1.9TDi, dar e loterie si la tabla (la amandoua, acum dupa atatia ani de la data fabricatiei).

Asadar, dintre cele doua modele de Opel/VW ai grija sa iei o masina ingrijita si atunci riscul de teapa scade. Si inca ceva... as zice eu ca e important : daca iei un motor ISUZU 1.7TD/TDS cu probleme nu te vad bine, ca putini sunt cei ce cunosc acest motor iar sansele sa-l aduci la viata sunt destul de mici.

L.E:
Daca ai gasit un Astra F 1.7 TDS si vrei sa stii la ce sa te uiti la motor inainte sa cumperi, sa-mi spui aici si iti fac o lista sa stii ce sa verifici.

L.L.E:
Am gasit discutia asta, ai acolo scris in mare cam ce trebuie verificat (in special piesele ce costa mult in caz ca sunt defecte). In plus ar mai fi de verificat aceste doua furtune de apa : thermostat bypass furtunul mic ce iese din termostat si furtunul mare de apa din carcasa termostat->radiatorul de apa. Astea doua au cedat la mine dar si la alti colegi cu aceiasi motorizare.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,576
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
paul-tm a scris:[...]Un prieten a avut un opel astra f tds caravan 1997 82 cp, si cu un plin a facut 1000 km.[...]

Poate o sa crezi ca exagerez, dar eu cu un plin de 61l fac in medie 860-875km, la un mers preponderent prin oras (Sibiu). Am postat aici care e consumul meu in regim mixt DN/autostrada in conditiile descrise in acel topic. In iarna lui 2010 cand am adus masina din Viena, cu 38l am facut cei 820km pana acasa, in conditiile in care masina era plina am venit pe autostrazi constant la 3.000rpm/120kmh si in Romania ne-am tarat efectiv in coloana pe Valea Muresului pāna la Deva.

paul-tm a scris:[...]Am condus de multe ori golf-ul 3 tdi si trage mult mai bine decat opelul 1,7, are cuplul mult mai mare[...]

Acum, in legatura cu 'motorul 1.9TDi trage mai bine decat motorul 1,.7TDS' asta e perfect adevarat pentru toate Astra F/Vectra B/Vectra A cu cutia de viteze F18WR si motor stock. Dar la momentul aparitiei motorului ISUZU TC4EE1 in 1993 pe Opel Astra F 1.7TD initial primele loturi de masini au avut toate cutia de viteze F16WR cu rapoarte scurte cu care va spun eu ca nu era nicio diferenta intre TDi-ul VW de 88bhp si TDS-ul de pe Opel Astra F / Vectra A de 81,2bhp. Am fost cu o masina echipata cu cutia F16WR, era o Vectra A 1.7TD avand echipare 'sportive' de fabrica si tragea de am ramas uimit pe vremea aia, avea niste reprize exceptionale, nu am condus eu ca m-a luat omul la ocazie chiar adusese masina din Germania (avea 8ani cel mult ca era pe atunci legea aia cu maxim 8 ani sa o poti inmatricula in tara) era cu numere rosii si omul mergea sa o duca la targ spre vanzare in Sibiu. M-a dus asa tot intr-o depasire pe toata Valea Oltului, cand m-am dat jos in Sibiu m-am gandit ce fraier eram gandindu-ma ca Opel nu stie sa faca motoare diesel (nu stiam pe atunci ca motorul era cel de Isuzu, aveam sa aflu ulterior acest amanunt). Similar, pentru Astra F cu motor 1.7TDS exista echiparea 'sportive' care are de fabrica cutia F16WR, scune sport, jante+cauciucuri+volan sport si care datorita cutiei mai scurte are reprize comparabile cu VW Golf 3 TDi de 90cp(88bhp).
  • paul-tm

  • Mesaje scrise: 223
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Sa vad ce gasesc pe piata. Taicamiu are golful luat acum 4 ani adus din franta( o luna de zile circulat in romania) cu 300000km la bord si acum are 335000 km pana acum nici o problema cu ea doar ulei si filtre la motor. Fratemiu a luat acum un 7 luni un golf adus prin 2010 in tara, cand la luat fratemiu avea 235000 km pe bord dar motorul scoate fum albastru la rece si scoate gaze foarte puternice la teava de esapament,tacane valva n75 ce are legatura cu turbina ,ulei pe turbina.
Golful cu 335000 km nu prea scoate fum albastru, si la teava de esapament gazele nu sunt asa puternice. Depinde cum au fost intretinute si cum sa mers cu ele .
Pe mine nu ma intereseaza neaparat puterea si cuplul.Daca ma interesa puterea ma duceam la golf 3 tdi direct. Cred ca o sa merg tot pe opel, doar sa gasesc unul in mintile lui. Stiu ca o sa am mult de cautat dar ma inarmez cu rabdare.O sa imi fac o lista din topicul acela la ce sa ma uit inainte sa o cumpar.
  • paul-tm

  • Mesaje scrise: 223
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare.
Am fost sa vad cateva masini, dar mai trebuie sa caut deoarece nu ma incantat starea tehnica. Mai am o nelamurire la astra f diesel isuzu cand o pornesti la rece are voie sa fluctueze relantiul? Masina are soc automat ? Nu am vazut nici o clapeta de soc.Mersi
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,576
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nu are voie sa fluctueze relantiul, in sensul ca mie din scaunul soferului nu mi-a atras atentia turometrul ca s-ar misca acul sus-jos, deci pot sa zic ca cel putin la mine nu a fluctuat niciodata. Pompa de injectie are un soc automat destept gandit in sensul ca e legat la circuitul mic de apa si este fiabil ca la mine merge si dupa 17 ani, intra in actiune sub +6grade C si iese din soc cand motorul se incalzeste. Socul trebuie sa-ti mearga, e un must have pentru ca motorul are postincalzire bujii si astea pot merge pana la 6min iarna. Iarna cand sunt cuplate bujiile dupa pornire motorul are un relanti scazut dar acesta este compensat automat de soc asa ca nu simti diferenta. Daca socul nu merge atunci iti vibreaza ca naiba dimineata la rece volanul+bordul pana ce iese motorul de pe postincalzire bujii (astea merg si vara aproximativ 1min dupa pornirea motorului).
  • paul-tm

  • Mesaje scrise: 223
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare. Pana la urma am cumparat o masina, dupa cum imi doream . Dar extrem de greu este sa gasesti o masina mai intretinuta la un pret mai mic. Opel diesel nu am gasit sa mearga motorul bine in bugetul meu pentru masina .
Pana la urma am gasit Smile un vento tdi inmatriculat 2009 in tara cu 1000 euro. Are ceva probleme la tabla , dar motorul merge super. Multumesc de sfaturi
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,576
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Sa ai parte de ea !
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,122
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
In speranta ca mai sunt supravietuitori pe acest segment...
Merita sau nu masina? Tablarie schimbata, praguri noi, ingrijita la interior, nefumator, motorul merge bine, discuri foarte putin uzate, gume din 2011 2 seturi cu uzura minima cu jante cu tot, fara servo, fara bc, fara a/c, telescoape intregi(probabil o bucsa pe ici pe colo),trapa, inchidere centralizata, ambreiajul tine bine nu aluneca, frana de mana tine bine, tamburi+saboti noi
PS: trebuie platita taxa de inmatriculare, ea fiind inmatriculata in 2004
http://m.bestauto.ro/3177804.htm#
  • senxei

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
sal, da merita. masina ca asta nu am mai avut deocamdata. fara probleme. nimic nu i-am facut in afara de ulei si filtre... doar rugina la praguri... vechea problema... cit a fost taxa si cit ai dat pe ea ca anuntul nu mai e activ?...
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,122
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu am mai cumparat masina. 1000 de euro masina + 800 taxa, am zis pas. 1800 pentru o masina antica fara servo, fara abs, fara clima, fara geamuri electrice... nu merita 1800 de euro. Asa ca am bagat din banii astia de masina #2 in astra h-ul actual Very Happy

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata