Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • iGabrielY17DT

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Salutare si bine v-am gasit, am si eu o problema cu al meu Opel

Simptome:
Ventilatorul de racire motor si cel de AC merg incontinuu la turatie maxima. Totul a inceput cand i-am completat cu freon, au inceput ventilatoarele sa pornesca intermitent dupa oprirea motorului si cu contactul pus pe treapta 1.
https://youtube.com/watch?v=dF_vJO0plhM
La cateva zile au inceput sa mearga continuu la turatie maxima si cu motorul pornit si mai merg si cateva minute cu contactul pe treapta 1.
Am intrebat cativa "meseriasi", am citit ceva forumuri si am crezut ca problema este de la senzorul de presiune AC, l-am schimbat si am aceleasi probleme. Am mai cautat putin si am inteles ca ar fi un fir intrerupt intre senzorul de presiune si calculatorul aflat sub aripa din stanga. Am verificat cablurile, am desfacut calculatorul, l-am curatat, nu pare nimic defect. Sa incerc sa schimb calculatorul? Sa fie vreun ventilator cu probleme?

Problema este ca acum nu imi mai pleaca din compresorul de AC cand incerc sa il pornesc.

Cod(uri) eroare:
In bord am steluta aprinsa si masina cu cheita iar la testul cu pedalele primesc un singur cod de eroare si anume 1540.

Model: Astra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Y17DT
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Verifica presiunea in sistemul AC,e posibil sa fie mai mare decat maximul admis...
  • iGabrielY17DT

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Presiunea este normala, dupa schimbarea senzorului am verificat presiunea si completat cu freon, crezand ca mi-a pierdut pe undeva, dar totul este in regula. Eu unul suspectez ECM-ul dar nu as da bani pe unul si sa nu fie problema si nici nu am de la cine sa imprumut unul.
  • iGabrielY17DT

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Scuze de dublu post dar nu pot modifica mesajul anterior.

Am rezolvat pana la urma problema, aveam un pin intrerupt de la calculatorul de sub aripa si nu mai trimitea curent catre senzorul de presiune si nu imi lasa compresorul sa porneasca iar ventilatoarele imi intrau in avarie. Am rezolvat cu ECM-ul si merg si ventilatoarele normal si porneste si compresorul.

Singura problema pe care o mai am este ca mi-a ramas steluta aprinsa, o sa fac rost zilele astea de un tester sa sterg eroarea si sa vad daca mai apare. In rest totul merge normal.
Skip ads

  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am intalnit un caz cand aceste ventilatoare functionau incontinuu pe turatie maxima,de la punerea contactului pana cand oprea masina.De vina a fost calculatorul de plastic de sub aripa stanga.Fa proba cu unul bun inainte sa l cumperi.
  • iGabrielY17DT

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Salut Dan,

Problema a fost de acolo, are niste cleme (nu stiu cum sa le spun) care fac legatura dintre PCB si conectorii din mufa, problema la mine a fost ca a intrat apa acolo, s-a corodat un PIN si nu mai facea contact si ventilatoarele mergeau continuu.

Am schimbat calculatorul cu unul la fel si dupa motaj totul merge normal.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut!Ma bucur ca ai rezolvat problema.E tampita rau pozitia acestui calculator,nu stiu de ce au ales inginerii de la Opel asemenea pozitii pentru piesele electronice de finete.La fel au facut si cu ecu pus deasupra motorului,edu pe pompa de injectie..Probabil n-au gasit locuri mai proaste sa le puna..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR