Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Stie cineva care este diferenta intre motoarele diesel de pe Vectra B X20DTL si X20DTH in afara ca primul are 80 cp si al 2-lea 100 ? Ce este modificat?

L = Low output/turbocharging
H = High output/turbocharging
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu diferenta majora e ca DI-ul nu are intercooler, DTI-ul are; plus electronica si alte chestii mult mai putin importante
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
interesant ar fi de atasat un intercooler ....
cam cat ar fi castigul ? (adica daca merita efortul)
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Castigul e de max. 10% zic eu. Insa si tu si eu avem aceiasi problema: modificarile majore pt. vectra B sunt scumpe pt. ca masina e relativ noua, nu e din aia care nu se mai fabrica de 10 ani (super uzata moral)...
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
...Poate gresesc, s-o castiga 15% dar e o operatie care facuta cu piese noi (sunt impotriva chilipirurilor de la dezmembrari) te duce la K-uri nu la sute de euro
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
din cate am vazut in tis, modificari nu ar fi prea multe, singura chestie care iti trebuie este un motor x20dth.

+ o re-mapare a ECU-lui cred ca il poti duce la 90 de cai


Ultima modificare facuta de chiciuc la Mie 30 Jun, 2004 3:46 pm
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Corect, dar un motor din asta nou e cca 4500-5000 euro fara montaj...
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Un tuning la motor e mult mai ieftin si rezultatul e cam acelasi minus fiabilitatea desigur.
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
din cate am vazut in tis, modificari nu ar fi prea multe, singura chestie care iti trebuie este un motor x20dth.

+ o re-mapare a ECU-lui cred ca il poti duce la 90 de cai
  • ursache74

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
si pana la urma, care este diferenta?
se poate trece de la DTL la DTH?
DTL si DTH nu este valabil pentru pompa de injectie?
eu nu mai inteleg nimic........ Crying or Very sad
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
DTL are presiunea mica in turbo plus ca nu are intercooler. DTH are presiunea mare in turbo si intercooler. Teoretic DTL este mai eficient deoarece are turbina de presiune mica, dar nu are intercooler fapt care duce la incalzirea aerului care intra si trece prin turbina si apoi in motor.
  • AndrewAxxxl

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Ca proprietar de DTL pot spune ca masina este upgradabila cu ajutorul unei turbine la 100 CP, dar din punct de vedere al uzurii nu prea se recomanda. In plus, 80 de CP sunt suficienti pentru a invata sa conduci (cazul meu) iar turbina Garret este asa laudata ca nu prea ma lasa inima (si buzunarul) sa o schimb.
Deci, concluzia este: da, merge sa transformi un DTL in DTH, dar parerea mea este ca nu se merita. Masina a fost construita DTL, ar trebui sa ramana astfel...
Skip ads

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Ideal ar fi sa adapteze un intercooler (se poate face foarte usor) si sa remapeze eventual dupa ECU pentru a mari un pic presiunea in turbina astfel incat sa optimizeze harta originala cu intercoolerul adaugat.
  • clau_lcf

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Sunt curios daca difera piesele din motor,gen pistoane, biele. Daca sunt altfel de materiale de fabricatie. Pompa de injectie difera? Este deajuns sapun tevaraia si intercoolerul, cu soft ca la FABRICA? Nu cipuiri fara rost.
  • octavianlungu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut.
Am tot cautat pe net si forum care sunt diferentele intre dth si dtl. Eu am Zafira 2.0 dti care e struto-camila. Adica mototorul de pe ea a fost initial un y20dth la care s-a rupt arborele si a fost mai ieftin sa-l schimbe decat sa-l repare. Asa ca fostul proprietar a cumparat un motor. Numa ca motorul cumparat este x20dtl. Totul ok pana acum. Dar cand a facut transplantul de motor a schimbat doar mototrul nu si restul de accesorii. Adica a pastrat turbina, intercooler, pompa, calculatorul etc. A schimbat doar motorul. Acum vine si intrebarea: inafara de turbina cu intercooler si soft mai este o alta diferenta? adica arborele cotit, ax cu came, pistoane mai subtiri, pompa de ulei cu debit mai mic etc? Stie cineva? As dori totusi o parere avizata nu doar banuieli. Din cate am inteles, masina are tot 101 caluti pentru ca injectia si turbina sunt de y20dth. Eu vreau sa fac un chiptuning si nu vreau sa pun stres suplimentar pe motor daca este dus deja la nivelul maxim de stres. Adica daca este diferenta la arbore(mai subtire) pistoane mai subtiri sau eu stiu ce alt ceva si fac un chip tuning sa nu "crape".

Multumesc
  • robert_o

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Detin un X20dtl 82cp. Detin si toate piesele de pe un x20dth 101cp. As vrea sa stiu daca se poate sa pun intercooler-ul de pe dth pe dtl? Ar trebui sa fac ceva modificari, cel mai bine ar fi sa pun si turbina de pe dth?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR