Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • alex_fatu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salut
Imi cer scuze daca s-a mai discutat , dar am o mica mare problema
. Am facut un drum de 200 km cam turat . Adica am tinut-o aproape tot drumul in 3500-4000 deoarece mecanicul mi-a reconditionat 2 injectoare acum o saptamana si mi-a spus sa ii dau sa o desfund . I-am dat si atunci cand am luat-o si o saptamana am mers mai turat asa .
Iar acum dupa ce am facut acesti 200 km ,
Am asteptat niste prieteni , lasand motorul sa mearga 2 3 minute la relantii si dupa l-am oprit . Dupa ce au venit acestia , dau sa pornesc si o ia greu , si motorul se aude oribil tacane clantane , ca un tractoras . Dupa ce am plecat mi s-a aprins si check engine , si masina nu se mai tura , se ducea pana in 2300 scadea , iara se ducea iara scadea , si am ajuns acasa mai mult pe liber si am oprit-o . Dupa ce am oprit-o nu a mai vrut neam sa porneasca , nici cu spray ( impinsa nu am incercat ) . Acum momentan nu porneste , si am inceput sa desfac chestii sa vad ce poate fi . Eroarea inca nu am citit-o pentru ca trebuie sa chem pe cineva cu op-com sa vad . Doi mecanici mi-au spus sa verific evacuarea si mi-au spus ca turbina nu se invarte cand ii dau cheie iar motorina are presiune in rampa .
As dori sa stiu daca ati patit ceva asemanator , si daca turbina poate avea legatura cu pornirea , gen sa nu porneasca deloc din cauza ei . Saptamana asta o sa citesc si eroarea , si daca stie cineva un tutorial de dat jos turbina .
Multumesc .
Skip ads

  • razvi_gyl

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Nu e din turbo,cad foarte greu si trebuia sa porneasca si cu turbo mort.
Verifica EGR-ul sa nu fie blocat pe deschis
  • alex_fatu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc mult . Saptamana asta o sa desfac galeria si cu egr-ul si o sa citesc si eroarea . Intre timp a venit un prieten pe la mine , si mi-a pornit-o cu doua injectoare conectate si unul l-a bagat in timp ce dadea sa porneasca ,deci in 3 . Culmea fara injectorul reconditionat mergea a pornit masina , a doua oara nu a mai luat-o posibil zicea el ca a ramas eroarea . Cred ca tocmai am dat 7 milioane pe reconditionat si calibrat degeaba .
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Eu cred ca ar trebui sa incepi cu diagnoza si dupa aceea vezi ce mai trebuie facut. Din descrierea ta problema pare ca este tot la injectoare.
Skip ads

  • alex_fatu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Pe tester eroarea este P0340 , adica senzorul de la axa cu came. Posibilitati din cate am citit senzor defect , sau distributie sarita .
In curand voi afla si voi scrie aici . E posibil sa fi invatat pe pielea mea ca trebuie schimbata distributia cand iei masina , chiar daca nu dadea semne deloc , nici un ultimul ceas.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Este posibil sa fie sarita un dinte distributia. Eu am schimbat kitul, ca sfat pot sa-ti spun sa pui original sau swag. Are un intinzator hidraulic, care daca nu este de calitate iti sare distributia. Eu am schimbat distributia la 170 000 km, mecanicul mi-a spus ca dupa 150 000 este bine s-o schimbi chiar daca este pe lant, motorul acesta de fiat are unele probleme la capitolul acesta.
  • alex_fatu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Sa vad ce o sa fac , pana nu desfac sa vad ce se intampla nu pot sa imi dau cu parerea . Foarte ciudat este faptul ca a pornit , cand avea injectorul 3 scos. Iar un coleg acum dupa forum mi-a zis ca ii dadea eroarea asta cand ramanea rampa comuna fara presiune si era regulatorul . Nu stiu ce legatura ar putea sa aibe senzorul asta cu rampa comuna .
  • alex_fatu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Revin cu rezolvarea problemei . Se pare ca cei care au montat distributia si-au batut joc , si nu au montat-o cum trebuie. Lantul a fost gasit foarte lungit , intinzatorul terminat iar patina de ghidaj aproape desfacuta . Concluzie distributia a sarit de la punct in momentul porniri la cald . Aveti grija la cine faceti distributia .
Masina a fost desfacuta complet , nu s-au gasit daune , compresia e acceptabila , avand in vedere km masini ,s-a pus distributie noua si pusa la punct , in prezent masina merge in parametri . Inafara de un tacanit metalic , care se aude doar la cald dar pe care il avea si inainte .
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Alex, daca nu ai montat swag sau originala, in cateva luni o sa ai iar probleme, acest motor are o distributie foarte pretentioasa si daca piesele nu sunt de calitate cedeaza foarte repede.
  • alex_fatu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2017

  • Mesaj Privat
SKF am montat .
Imediat nu avea cum sa cedeze , trebuie sa vad de la ce e tacaneala .
  • jbn
  • *
  • 11 mesaje
  • din 03 Apr 2018
  • Corsa 2004 Z14XEP
  • Bucuresti
  • jbn

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Ca sa glumim putin, bine ca nu are un "tzacanit" la volan Smile.
  • alex_fatu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Apreciez 😂😂.
Momentan masina e in regula , motorul si-a schimbat sunetul , porneste bine , nu se mai aude acel tacanit , in schimb are niste sunete ciudate prin zona egr-ului si scapa si gaze (fum) tot pe undeva pe acolo , fașaie ceva in ture . Ca sa nu mai vorbesc de fumul de pe esapament , Daca accelerez cu a 3-a sau a 2-a cu pedala la fund , nu il mai vad pe cel din spate , si pentru ca trage 😂😂 dar scoate foarte mult si are si filtru de particule . O sa fac un topic nou pentru problema cu fumul , poate a gasit cineva o rezolvare magica .
PS: injectoarele sunt bune , 2 sunt in parametri iar celelalte doua , unu a fost calibrat si unu reconditionat ( deoarece nu mai pornea la cald ) .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR