Ai uitat parola?


  • criste

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Dimineata cand o pornesc se aude un tacanit mai metalic, iar dupa ce se incalzeste nu prea se mai aude.
Am scanat masina cu op-com si am inregistra urmatoarele valori:

Masina: Astra J DTJ 110cai 1.7 diesel denso

La relanti:
Desired Fuel Rail Pressure 24.7 MPa
Fuel Rail Pressure Sensor 24.1 MPa

Cylinder 1 Balancing Rate -0.068 ms
Cylinder 2 Balancing Rate -0.036 ms
Cylinder 3 Balancing Rate 0.030 ms
Cylinder 4 Balancing Rate 0.022 ms
Engine Runtime 00:13:38

La 1500 rpm
Desired Fuel Rail Pressure 29.9 MPa
Fuel Rail Pressure Sensor 30.0 MPa

Cylinder 1 Balancing Rate 0.000 ms
Cylinder 2 Balancing Rate 0.000 ms
Cylinder 3 Balancing Rate 0.000 ms
Cylinder 4 Balancing Rate 0.000 ms
Engine Runtime 00:14:37

Mentionez ca am schimbat regulatorul de presiune acum o luna (pt ca oscila la rece si la cald) si a inceput iar sa oscileze la cald si are un tacanit in plus acum.

Sa fie din injectoare tacanitul?

Va multumesc!
  • criste

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Cateva filmari

https://youtube.com/watch?v=I3n_1Rj62GM

https://youtube.com/watch?v=g_XcGbw0UQM

https://youtube.com/watch?v=8ATLiMPJyn0
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,275
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17 dtj din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Asa se aude si la mine,așa e motorul ăsta mai gălăgios. Eu am inceput sa adaug in motorină ulei 2T si e mai puțin gălăgios.
  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
#criste ce se mai aude de problema "tacanitului" de la motor ? ai depistat ceva ? mentionez ca acum 2 zile am schimbat distributia si acum motorul are acelasi zgomot ca al tau si nu mai stiu ce sa cred, aia la service zic ca au pus bine distributia si ca daca nu ar fi fost pusa la punct nu ar fi pornit deloc. Si mai este un zgomot pe la 1500 rpm care se prezinta ca un fel de rulment "fasaind" (nici nu stiu cum sa ii zic) care nu era inainte de a schimba distributia. Distributia pe care am achizitionato este: curea CONTITECH, role GATES, pompa apa HEPU. Sa incerc sa fac un test de injectoare ? Este cineva care ma poate ajuta cu un OP-COM in zona mea ? La service unde am fost eu are un tester multimarca dar nu prea m-a lamurit , am avut 2 errori inregistrate ceva de genu "cylinder misfire detected". Ce parere aveti ? Multumesc.
  • criste

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am fost la mai multe service-uri. Una au zis sa o las asa, altii au zis ca e din injectoare si ultimii mi-au zis:
- sa testez pe banc injectoarele si pompa de injectie;
- sa curat instalatia de alimentare si rezervorul
- sa pun injectoare noi si pompa de injectie daca sistemul e compromis, dar e foarte scump sa fac chestia asta.
Au mai zis ca exista riscul ca un injector sa bage prea multa motorina in capul pistonului care ar duce la topirea acestuia.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,543
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Are dreptate exista riscul cand mergi la service sa dai peste un incompetent care vrea sa-ti schimbe motorul. Daca vrei sa verifici injectoarele fa mai intai un test de retur, nu stiu in ce conditii au fost inregistrate valorile postate(la rece sau la cald), dar sunt in limite normale.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Tacanitul îl găsești scoțând mufele de la injectoare pe rand: când nu mai tacane, ai găsit vinovatul.
Ca să vezi cum stai cu pompa de injecție, vezi cât span ai în motorina din filtru: golești în ceva transparent și te uiți. Dacă ai span mult, pompa e praf și o recondiționez. Dacă ai f puțin, mergi liniștit.
Dar fără injector nu scapi: testarea se face pe banc dacă vrei sa vezi cum sunt cu adevărat.
  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
#daniel daca scoti mufele va da eroare in calculator ? intern pentru ca vreau sa fac si eu testul asta dar nu am OP-COM sa sterg erorile. Saune-mi te rog cum trebuie sa procedez. Multumesc
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Va da eroare dar nu e necesar sa ressetezi: rămân stocate și atât. Motorul merge ok după ce bagi mufă.
  • criste

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Valorile postate au fost inregistrate la cald.
  • criste

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Valori opcom injectoare la rece inregistrate azi:

Cylinder 1 Balancing Rate -0.002 ms
Cylinder 2 Balancing Rate -0.016 ms
Cylinder 3 Balancing Rate -0.006 ms
Cylinder 4 Balancing Rate 0.014 ms
Engine Runtime 00:02:19

Motorul are un mers oscilant la relanti si se aude un tacanit usor metalic din cand in cand pana se incalzeste.
  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
#daniel am reusit sa dau de un prieten cu OP-COM clona china si mi-a citit urmatoarele coduri:
P268A-00
P062B-41

Problema este ca testerul nu vede valorile in timp real si nici o functie de programare nu este activa. Ce ma sfatuiesti sa fac? Multumesc.
  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
#criste cu ce versiune de OP-COM ai citit valorile ? Eu nu gasesc pe nimeni in apropiere cu o versiune de soft care sa vada/citeasca valorile 😞.
  • RMarius430

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Buna am si eu un astra j din 2011 1.7 cdti si am un fluerat cam la 1500/ rot .cand e motorul rece nu se aude doar dupa ce se incalzeste, am curatat turbo dat jos si dus la turbo centar , distributie noua cu pompa de apa intinzatoare fulie alternator daca stie careva ce ar putea fi.
  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
#RMarius430 incearca la un tester sa calibrezi din nou injectoarele, pompa de injectie, pedala de acceleratie, egr-u si vezi ce presiune iti zice testeru ca ai in admisie. Foarte posibil ca senzorul MAP sa integistreze valori aiurea si sa nu deschida EGR-u cand trebuie si posibil sa ai OVER BOOST.
  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
#criste din cate vad eu la tine valorile intlregistrate pe injectoare sunt bune, tacanitul poate fi de la tacheti , incearca sa schimbi uleiul sa vezi daca tot asa bate. Ocilatia la relanti este de la SCV, se poate da jos si slefui/polisha piesele din SCV cat si camasa interioara a acestuia. Operatiunea asta trebuie sa o fac si eu.
  • RMarius430

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Buna am si eu un astra j din 2011 1.7 cdti si am un fluerat cam la 1500/ rot .cand e motorul rece nu se aude doar dupa ce se incalzeste, am curatat turbo dat jos si dus la turbo centar , distributie noua cu pompa de apa intinzatoare fulie alternator daca stie careva ce ar putea fi.
  • criste

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra A17DTJ din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Opcom 1.64
  • vladspaniolul

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
#criste eu am rezolvat cu oscilatia la relanti. Am desfacut regulatorul de presiune acel SCV si l-am polishat dupa cum arata pe filmuletele de pe youtube. Mentionez ca toata treaba a durat 1 ora cu tot cu desfacut SCV-ul de pe masina. Pentru a desface ai nevoie de un imbus de 5, dupa care un cleste pentru sigurante sa poti scoate cilindrul din interiorul SCV-ului, pe suprafata cilindrului vei vedea cum are uzura si impiedica culisarea lui, am folosit o perie mica de pasla ca un burgiu pe care am prins-o in filetanta si putina pasta de dinti. Atentie din cand in cand trebuie udat cu apa, altfel sa intareste pasta de dinti si nu mai poti polisha. Iei cilindrul la rotund si la final trebuie sa fie suprafta perfecta exact ca o oglinda. Dupa operatiunea asta am fost la cineva sa imi programeze din nou totate pe masina: Clapeta Acceleratie, valva EGR, Regulatorul de presiune (SCV-ul), Cantitatea minima de injectie. La relanti fara consumatori am consum 0,4 - 0,5 dar totusi cred ca mai trebuie ceva reglat pentru ca, consumul mediu imi sta la 7,4 in conditiile in care eu nu depaseam 6,4 in oras la mine. Nu stiu ce mai e de facut, sau nubstiu daca testerul celui care a programat a facut ce trebuie. Ma poate ajuta cumva cineva din zona Constanta, vineri plec in concediul si as fi in zona. Multumesc anticipat la cine ma poate ajuta sa vedem daca au fost programate modulele cum trebuie. Toate cele bune.
  • adr88

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTR din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Aceeasi problema cu bataia la motor o am si eu . Bataia este tot timpul, dar cand motorul este cald, atunci se aude cel mai tare.

Am fost la "n" service-uri in Bucuresti si am primit aceleasi presupuneri:
-Injectoare
-Tacheti
-Ax came
-mai jos de chiuloasa - biela, piston etc.

Valorile injectoarelor pe tester:

Cylinder 1 : 0.000 ms
Cylinder 2 : 0.068 ms
Cylinder 3 : -0.036 ms
Cylinder 4 : -0.026

Le-am pus pe bancul de proba si am avut rezultate de : 1x 3,8 ; 2x 3,5 si 1x3,2 pe retur. Cei de acolo mi-au spus ca acel tacanit nu vine de la injectoare.

Am verificat la service - tacheti + ax came si partea superioara a motorului...cica e totul ok..nu stiu cum s-a facut verificarea deoarece alti oameni au spus ca acei tacheti sunt hidraulici si ca nu prea se poate verifica.... Partea de jos a motorului nu a fost verificata din lipsa de fonduri si din lipsa de incredere (900 lei demontat motor+ verificat).

Ulei schimbat de 2 ori - GM / Motul Dexos 2 - nicio ameliorare

Ultimul update: Am fost la reprezentanta iar cei de acolo mi-au recomandat un schimb de ulei dupa 2-3000 km (abia ce l-am schimbat in urma cu 500 km), iar acel ulei sa fie filtrat sa vada daca exista particule sau alte chestii in el - Daca se gaseste asa ceva...poate sa fie de mai jos de chiuloasa.

1.Ma gandesc sa pun un aditiv in ulei - sa vad daca se simte vreo ameliorare sau nu (as exclude problema venita din partea superioara a motorului- cred)
2. Un test de compresie am auzit ca iar este recomandat in astfel de situatii...urmeaza sa`l fac

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata