Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
bunã seara,
am si eu 2 mici probleme care ma deranjeazã, cu restul m-am obisnuit.
1- mi s-a spus in urma testelor ca roata stanga spate nu mai franeaza... un mecanic mi-a zis ca e posibil sa am etrierul blocat, m-am învârtit prin cartier si nu am gasit un mecanic disponibil sa-mi schimbe garniturile sau la nevoie etrierul. Am uitat sa zic ca sunt din Iași, cartier CUG. Unul mi-a zis: aaa e mașinã veche, nu te pot ajuta, altul sa sun sa vada daca are timp... m-am retras acasa si nu stiu ce sa fac, sa ma bag eu sa desfac toate suruburile pe acolo si sa scot ce se poate in speranta ca pot rezolva ceva sau sa mai bat pe la porți. Dacã știți un mecaniv liber va raman recunoscãtor, nu mai conteaza zona.
2 - dupa pornire lichidul de rãcire pleaca tot din vas si pierde destul de mult din el caci completez mereu cu apa distilata. Mi-a zis un coleg ca ar fi de la garniturã chiuloasa... o fi asa? Dupã oprire dau drumul usor la calcul vasului si lichidul revine. Mentionez ca am umblat la motor si in 2015 si in 2016, mi s-a schimbat garnitura aia cel putin de 2 ori 😔 Intrebarea mea, e grav comportamentul asta, ajung pana la mare cu masina asta sau imi fierbe motorul? Intreb pentru ca in ultima jumãtate de an nu prea am facut drumuri lungi... o tin mai mult pentru concedii.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
1. o revizie/reparație la un etrier spate (mai ales ca al tãu, care e un model simplu) nu e mare lucru, dacã ai niște scule și ceva cunoștințe de mecanicã...ceea ce deduc cã nu e cazul tãu, deci mai bine cauți un mecanic modest, dar priceput, fãrã figuri în cap: el îți poate spune dacã etrierul tãu e reparabil (eventual cu un set de reparație + piston) sau e irecuperabil, deci reparabil prin înlocuire...;
2. ceva e în neregulã cu instalația de rãcire, faptul cã ai schimbat de 2 ori garnitura de chiulasã (fãrã sã se verifice planeitatea chiulasei, presupun) îmi spune cã am dreptate, ca sã ai bazã pe ea la drumuri lungi de varã, mașina ta trebuie sã încapã pe mâna unui mecanic bun(poate și electrician), care sã facã niște verificãri și reparații mai complexe. Pe cale de consecințã, eu aș ”uita” de aceastã mașinã ptr concediu...
  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfaturi, Sad am lasat-o si 3 saptamani la mecanic, nu inteleg cum pot sa afirme "a... da nu trebuie rectificata, chiuloasa ear in regula".
De unde sa iei un astfel de mecanic ... toti vrem bani, deci varianta cea mai simpa e sa schimbi si sa spui clientului ca nu s-a putut altfel.
Am ajuns ca intre 2 mecanici care m-au expediat ca nu gaseau cauza functionarii ciudate a motorului (si mi-au reparat alte chestii), sa schimb bobina de inductie singur in strada.
La stricat, pardon demontat si incercat de pus la loc ma pricep, dar nici scule nu prea am si nici nu stiu cat mi-ar lua ca timp (am de scos aeroterma ca s-a oprit si aia - cam o data pe an trebuie sa fac operatiunea asta).
Asta e masina, cu asta plec peste vreo 3 saptamani, daca ma lasa in drum... ii dau foc.
A ramas sa sunt la un service pe miercuri, dar am o strangere de inima ca acolo am schimbat ultima data garnitura de chiuloasa si tot acolo nu au putut sa-mi spuna ca bobina e pe duca.
Am senzatia ca toti lucreaza pe recomandari.
PS: nu-mi permit alta masina asa ca mai trag de asta pana ii pica tablele de pe ea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR