Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • NVasian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Buna zua !

Tocmai ce am primit vestea de la mecanic ca motorul nu mai are compresie pe cilindrul 4, merge in 3 pistoane.
Cauze cica ar fi mai multe, de la supape, segmenti....etc.
Dilema este ca nu stiu ce sa fac , sa iau alt motor din dezmembrari si sa il schimb sau sa il desfac si sa il repar pe acesta !#?



MODEL: Astra
MOTOR: Z1.6 SE

LOCATIE: Suceava
Skip ads

  • marius-opel

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2016

  • Mesaj Privat
refa motorul tau de pe masina,daca nu e compresie pe piston 4 se poate sa fie si din cauza garniturii de chiloasa,eu am descoperit asa ceva la un opel
nu avea compresie pe piston 3,4 si era garnitura strapunsa
desfaci chiuloasa si schimbi garnitura de chiuloasa si semeringuri supape se pasuiesc scaunele si supapele,,adica tot ce tine de chiuloasa . daca e necesar,si rectificarea chiuloasei. succes!a se verifica apoi si segmentii de pe pistoane daca nu descoperi nimic la chiuloasa si garnitura de chiuloasa. Smile
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,487
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
În plus la cele scrise de Marius, sã pornești de la axioma cã motorul din dezmembrãri este cel puțin la fel de uzat cã al tãu dacã nu cumva mai uzat!
Așadar bagã bani în ceva ( motorul tau) despre care știi cã te va ajuta/mulțumi!
Sã schimbi și distribuția dacã tot desfaci motorul.
Spor și succes, sã revii cu detalii.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,500
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Subscriu, principial, la opiniile celor 2 colegi: dacã mecanicul desface motorul și evalueazã situația ca fiind aproximativ cea bãnuitã, iar mașina în cauzã vrei sã te mai folosești de ea o perioadã mai lungã, meritã sã refaci motorul tãu ptr argumentele deja menționate. Atenție totuși:
- la costuri; o sã fie sensibil mai mari decât achiziția unui motor SH și schimbarea lui, dar ai avantajul unei garanții a lucrãrii și a fiabilitãții în timp;
- calitatea mecanicului; dacã știe ce face, o sã ai un lucru bine fãcut și de care te vei bucura mult timp(motorul), dacã nu are experiența necesarã, o sã ai probleme;
- reparația trebuie fãcutã ca la carte, manoperã+piese; orice încercare de ocolire a unor costuri de piese/operațiuni necesare și justificate, vor atrage consecințe nedorite și posibil costisitoare, într-un viitor mai mult sau mai puțin apropiat, deci nu te zgârci, dacã o apuci pe calea recondiționãrii, cã-ți furi cãciula singur.
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,487
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
RK motor undeva la 5500 lei cu tot cu alezat chiuloasã+simeringuri și supape, segmenți, cuzineți, set complet de garnituri, distribuția și schimbul de ulei și filtre la care adaugi manopera...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,500
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cam așa...o perspectivã cam usturãtoare la buzunar...
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,487
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu am ales varianta asta pentru 2 motoare z14xep și y17dti ambele funcționeazã impecabil de atunci cu consum mai mic, y17 are 60 de mii parcurși în 4 ani, iar z14 are 5 ani și 30 de mii.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
As zice ca a fost o idee buna, care face deja face ,,pay-off,, acum, dar va continua si pe viitor. La ce preturi avem la carburanti... si cât se vor scumpi toate cele ale vietii de zi cu zi... sigur nu ne vom mai lua masini mai noi ci o sa tragem de cele care stim ca inca merg bine si tin cu casa. Adica astea mai vechi, fara prea multa electronica si care au fost proiectate si construite de catre fabricant pentru fiabilitate si economie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR